У рекламі споживчих кредитів пропонують вказувати всю інформацію про кредит: тип відсоткової ставки, розмір всіх зборів за послуги, загальну суму кредиту, строк кредитування, загальну суму, сплачувану споживачем тощо.
Відповідний законопроект вніс до парламенту народний депутат Олександр Фельдман.
Зокрема, законопроектом пропонується зробити обов'язковою для надання у рекламних оголошеннях споживчого кредитування наступну інформацію:
- Щодо типу відсоткової ставки, фіксованої, плаваючої або обидві з них, разом з докладною інформацією про будь-які збори та послуги (реєстратора, нотаріуса, страховика, оцінювача тощо) пов'язані з одержанням кредиту та укладенням договору про надання споживчого кредиту, що включаються до загальних витрат споживача на кредит;
- Щодо загальної суми кредиту;
- Щодо річної відсоткової ставки за кредитом;
- Щодо строку кредитування;
- Щодо ціни за умови сплати готівковими коштами та суми будь-якого авансового платежу, у випадку кредиту у формі відстроченої сплати за певні товари або послуги;
- Щодо загальної суми, сплачуваної споживачем та суми окремих платежів.
Якщо ж укладення договору про надання додаткових послуг є обов’язковим для отримання кредиту на рекламованих умовах, та коли витрати на такі послуги не можуть бути встановлені заздалегідь, то про зобов’язання щодо укладення відповідного договору має вказуватись в чіткий, зрозумілий та ясний спосіб.
Нагадаємо, О.Фельдман вже вніс декілька законопроектів, спрямованих на захист споживачів кредитів.
Матеріали за темою
Нацбанк знизив облікову ставку до 13,5%
25.04.2024
Відсьогодні Нацбанк пом’якшує низку обмежень
29.12.2023
Банки заробили удвічі більше у 2023 році
07.12.2023
НБУ встановив облікову ставку на рівні 16%
27.10.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!