ДСАУ проаналізувала недоліки діловодства та охорони приміщень
Останнім часом «завсідниками» суддівських (і не тільки) зібрань стали не лише фінансові, а й питання інформатизації та безпеки. Ними переймалась і колегія Державної судової адміністрації, засідання якої відбулося 14 липня. На зібранні, зокрема, обговорили стан виконання та подальшу реалізацію Програми забезпечення безпеки працівників суду, охорони приміщень судів та покращення їх технічного укріплення.
Також колегія торкнулася питань функціонування Єдиної судової інформа¬ційної системи та закону «Про доступ до судових рішень». Велику увагу приділили впровадженню заходів щодо обслуговування комп’ютерних мереж судів загальної юрисдикції протягом першого півріччя 2010 р., а також уведення в експлуатацію програмного забезпечення діловодства загальних та адмінсудів.
До того ж присутні оприлюднили результати проведення внутрішньої контрольно-ревізійної роботи, усунення виявлених недоліків та стан дотримання дисципліни працівниками ДСАУ.
Голова цього органу Іван Балаклицький наголосив, що незабаром відбудуться зміни в судівництві, передбачені законом «Про судоустрій і статус суддів», який був прийнятий парламентом 7 липня. Із набранням чинності згаданим документом, додав І.Балаклицький, Феміду чекає копітка робота з утілення законодавчих норм у життя.
Під час засідання було зазначено, що на виконання «безпекової програми» у 2007—2009 рр. проводилися роботи зі встановлення металодетекторів. Так, протягом минулого року встановлено «перевірочні рамки» в усіх апеляційних та 16 окружних адмінсудах. Також вирішилося питання встановлення в обителях Феміди «тривожних кнопок» — прямих засобів зв’язку з місцевими органами МВС, грат на вікнах, обладнання пунктів пропуску.
Учасникам колегії було повідомлено, що через нестачу коштів «безпекова програма» виконана лише частково. У 2007 р. виділено 3547 тис. грн. (при потребі 16490 тис.), що становить 21,5%. Дані за 2008 р. менш утішні — 3290 тис. грн. при потребі 18601 тис. (17,6%). У минулому році ці показники теж залишали бажати кращого: отримано 667 тис. грн., а Феміда потребувала 14416 тис. грн. (6,9%).
Ураховуючи актуаль¬ність запровадження автоматизованої системи документообігу та розподілу справ у загальних судах, на колегії обговорили питання впровадження в судах програмного забезпечення «Діловодство загальних судів» та «Діловодство адмінсудів». На виконання рішення Ради суддів України від 17.07.2009 з жовтня минулого року успішно реалізовується пілотний проект у трьох областях України — Кіровоградській, Одеській та Чернівецькій — з апробації автоматизованої системи документообігу загальних судів.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!