7% за несплату, до 50% за донарахування і пеня 0,1% за кожен день — ДПС нагадує про санкції за внеском на працевлаштування осіб з інвалідністю.
Про це повідомляє «Закон і Бізнес» з посиланням на Державну податкову службу.
Звіти про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю за І та/або ІІ квартали 2026 року подаються протягом 40 календарних днів після закінчення ІІІ кварталу, тобто не пізніше 9 листопада 2026 року.
Роботодавцям і платникам внеску варто врахувати таке:
– Якщо внесок не нараховується, звіт потрібно подати в цей 40-денний строк.
– Якщо внесок нараховується, звіт подається в той самий строк, а нарахований внесок необхідно повністю сплатити протягом 10 календарних днів після граничного строку подання звіту.
За дотримання цих умов штрафні санкції та пеня за звітами за І та/або ІІ квартали 2026 року не застосовуються.
Відповідальність надалі
Надалі за порушення строків подання звітності чи сплати внеску законодавство передбачає фінансову відповідальність:
– За несплату або несвоєчасну сплату внеску — штраф 7% своєчасно не сплаченої суми.
– За донарахування несвоєчасно нарахованого внеску — 10% донарахованої суми за кожен звітний період, але не більше 50% суми донарахованого внеску.
– За неподання, несвоєчасне подання або подання звітності не за встановленою формою — штраф 10 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (170 грн).
Крім того, на суму недоїмки нараховується пеня — 0,1% суми недоплати за кожен день прострочення.
Відповідні норми передбачають закон від 15.01.2025 №4219-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення права осіб з інвалідністю на працю» та наказ Міністерства фінансів від 25.08.2026 №453.
Раніше ми писали про нову форму звіту та строки його подання.


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!