Три компанії оштрафовані на загальну суму 157 млн євро за те, що вони встановлювали ціни на перепродаж своєї продукції, не дозволяючи рітейлерам самим вибирати ціни, розміри знижок і час для розпродажів.
Таким чином, як наголошує Єврокомісія, було порушено закони про конкуренцію, пише «Закон і Бізнес».
Зазначена цінова політика поширювалася на весь асортимент товарів, що продаються Gucci, Chloé та Loewe, включаючи одяг, вироби зі шкіри, взуття та модні аксесуари, зазначає Euronews.
Зокрема, Єврокомісія звинуватила названі бренди в тому, що вони нав’язували рітейлерам роздрібні ціни на продаж як онлайн, так і офлайн, максимальні знижки — іноді навіть не дозволяючи їм пропонувати знижки — і певні періоди продажу.
Комісія також встановила, що три модні бренди не лише контролювали ціни своїх роздрібних продавців, а й уважно стежили за тими, хто відхилявся від їхніх цінових інструкцій.
На думку антимонопольного органу ЄС, позбавлення продавців можливості вільно встановлювати ціни порушує принцип вільної конкуренції на внутрішньому ринку, мета якого — надати європейським споживачам вибір.
«У Європі всі споживачі, що б вони не купували і де б вони це не купували, онлайн чи офлайн, заслуговують на переваги справжньої цінової конкуренції», — пояснила комісар ЄС з питань конкуренції Тереза Рібера.
Gucci, Chloé та Loewe припинили нав’язувати свою цінову політику щодо рітейлерів, коли у 2023 році Єврокомісія розпочала своє розслідування. Найбільший штраф у розмірі 119 млн євро був накладений на Gucci, за ним йдуть Chloé (19 млн євро) та Loewe (18 млн євро).

Найбільшого штрафу було накладено Єврокомісією на компанію Gucci. Фото: Getty Images
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!