Десятки залізничних маршрутів, запущених останніми роками, полегшують подорож через кордони європейських країн. Але нова пропозиція копенгагенської компанії включає набагато амбітніший план.
Так, мережа Starline компанії 21st Europe планує з’єднати 39 пунктів призначення в європейських країнах, включаючи лінії до Великої Британії, Туреччини та України, пише «Закон і Бізнес».
За даними Euronews, проект, який отримав назву Starline, передбачає створення загальноєвропейської мережі високошвидкісних залізниць, яка функціонуватиме як метро. Він модернізує «фрагментовану, нерівномірну та найчастіше повільну» залізничну інфраструктуру континенту та впровадити надшвидкісне сполучення, здатне конкурувати з авіаперевезеннями.
Мережа довжиною 22 тис. км з’єднає 39 пунктів призначення в європейських країнах, а також дістанеться Великої Британії, Туреччини та України. Нова система буде на 30% швидше, ніж автомобільні дороги та сучасні залізниці, а швидкість руху поїздів становитиме 300—400 км/год.
Це означає, що пасажири зможуть дістатися із Гельсінкі до Берліна трохи більше ніж за 5 годин, а не за цілий день, як зараз.
«Маршрут «Київ — Берлін», який історично є нічною подорожжю, стане передбачуваним та безперебійним, — запевняють у компанії. — А «Мілан — Мюнхен», повільний та звивистий маршрут, перетвориться на високочастотне сполучення між великими економічними центрами».
Поїзди прибуватимуть на нові станції, збудовані неподалік великих міст, з пересадками на існуючі міські транспортні системи. За задумом, ці станції стануть культурними центрами з ресторанами, магазинами та добре продуманими зонами очікування, а також концертними залами, музеями, спортивними майданчиками та місцями для проведення заходів.
Це дуже амбітна пропозиція, але 21st Europe вважає, що вона може стати реальністю до 2040 року.

Одна з гілок єврометро з’єднає безпересадковим маршрутом Київ та Дублін.
Матеріали за темою
Помер Папа Франциск - Ватикан
21.04.2025
Вирок уперше готував ШІ в суді Нідерландів
16.04.2025
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!