Інформаційні ресурси різних державних органів влади відтепер можуть приєднатися до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) або стати її частиною. Відповідну постанову ухвалено на засіданні Уряду.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на КМУ.
«Протягом останніх двох років Єдина система працювала як експериментальний проект – він завершився в лютому цього року. На сьогодні ми успішно пройшли випробування війною, зробили доступними низку виплат через ЄІССС, зокрема постраждалим від підриву Каховської ГЕС, а також сервіси для ВПО. І розпочинаємо перехід від цифрової трансформації до цифрового розвитку функціоналу створеної Системи. Ухвалена постанова є одним із основоположних документів у цифровізації соціальної сфери, яка дозволяє автоматизувати та централізувати абсолютно всі ділові процеси в соціальній сфері», – розповів заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.
Так, наразі ЄІССС наповнюється з баз даних Мінсоцполітики та Пенсійного Фонду. Ухвалені зміни дозволяють під’єднатися до Єдиної системи різним держорганам – міністерствам та відомствам, банкам, військовим. Усе для того, щоб максимально оперативно надавати соціальну підтримку населенню, без зайвого зволікання на паперові запити для перевірки інформації з боку одного держоргану до іншого.
Тож до ЄІССС включено низку функціональних підсистем, реєстрів і баз даних. Залежно від цілей, до Єдиної системи можна приєднатися на різних умовах: як користувача або держателя інформаційного ресурсу.
Крім того, постанова включає нову підсистему ЄІССС – електронний кейс-менеджмент, або ведення випадку. Він передбачає системний підхід до надання особі соціальної допомоги та підтримки – від визначення потреб конкретної людини або сім’ї до розробки плану дій та координації всіх фахівців, які мають бути залучені до вирішення тієї чи іншої проблеми.
Кейс-менеджмент призначений, зокрема, для організації надання соцпослуг, обміну інформацією між надавачами соціальних та інших публічних послуг, обліку наданих послуг та інших видів підтримки, оцінки результатів їх впливу на життєву ситуацію. Для цього буде створено електронні кабінети клієнтів, надавачів соціальних послуг та кейс-менеджерів.
«Ми очікуємо, що завдяки цим змінам вразливі категорії населення отримають значно простіший доступ до соціальних послуг. Соцвиплати та пільги стануть також прозоріші й доступніші, а система – більш стійкою та комплексною. Окрім електронних соцпослуг, запроваджено й уніфікований підхід до надання соцпослуг у цілому – з урахуванням європейських стандартів та підходів», – підкреслив К.Кошеленко.
Єдину систему та всі її поточні складові, крім підсистем, що функціонують на базі інформаційних ресурсів Пенсійного фонду, адмініструватиме ДП «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики».

.
Матеріали за темою
В Україні створюють Містобудівний кадастр
06.12.2024
Коли переводять годинник (постанова Кабміну)
25.10.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!