30.10.2023 16:23
Відтепер українці, які мають порушення слуху можуть звернутись за консультацією до фахівців сервісних центрів МВС та отримати зворотний зв’язок завдяки інноваційним технологіям.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на МВС.
На офіційному вебсайті Головного сервісного центру МВС встановили спеціальний віджет «Вушко». Він дозволяє в режимі онлайн особам з порушенням слуху спілкуватися з фахівцем сервісного центру МВС. Зокрема, зв’язатися з оператором, який володіє жестовою мовою і отримати відповіді на запитання.
Алгоритм отримання консультації за допомогою віджета «Вушко»:
- натиснути на віджет «Вушко», що розміщений на вебсайті Головного сервісного центру МВС;
- у формі, що спливає, обрати дату і час та ввести номер мобільного телефону для зв’язку;
- очікувати на відеозв’язок із сурдоперекладачем;
- ввести код з відео, який показує перекладач з жестової мови.
Працівник зв’язується з контакт-центром Головного сервісного центру МВС. Таким чином забезпечує діалог між людиною з порушенням слуху та фахівцем.
У майбутньому планується встановити спеціальний віджет «Вушко» на офіційних вебсайтах регіональних сервісних центрах МВС.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!