Під час роботи з Реєстром декларацій у суб’єктів декларування часто виникають питання технічного характеру. Щоб спростити процес заповнення декларацій Нацагенство надало роз’яснення щодо найпоширеніших помилок.
На адресу Національного агентства з початку 2020 року надійшло більше 6 тис. запитів щодо роботи з Реєстром декларацій, повідомили в прес-центрі судової влади.
Аналіз інформації показав, що більшість звернень стосується простих технічних питань, які виникають при роботі Реєстру в штатному режимі, передає «ЗіБ».
Так, НАЗК склало перелік відповідей на найбільш популярні прості запитання:
1. Виправити помилку при автентифікації користувача або з’єднання з сервером допоможе комбінація клавіш Ctrl+F5 перед повторним входом у Реєстр.
2. Побачити відсутнє на сторінці поле «Перейти на сторінку накладання кваліфікованого електронного підпису» допоможе комбінація клавіш «Ctrl» «-» на клавіатурі, щоб зменшити масштаб сторінки браузера.
3. Для коректного зчитування особистого ключа необхідно встановити на ПК актуальну дату та час.
4. Знайти лист-підтвердження при зміні електронної поштової скриньки та при зміні кваліфікованого електронного підпису в Реєстрі допоможе перевірка папки «Спам».
5. Якщо виникає помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5) – вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення.
6. Зверніть увагу, що у Реєстрі використовується адреса електронної пошти, яку Ви вказуєте при реєстрації і яка не залежить від адреси, вказаної Вами при отриманні КЕП.
7. Роздрукувати поданий документ допоможе комбінація клавіш Ctrl+Р на клавіатурі, а потім натисніть кнопку «Друк» у спливаючому вікні.

Матеріали за темою
Посадовця Мін’юсту затримали на хабарі
03.10.2025
Хто не може стати лобістом
03.10.2025
Директор КП забув задекларувати 12,8 млн
23.09.2025
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!