Створена у столиці централізована диспетчерська для виклику швидкої допомоги вирішує питання прийому та обробки повідомлень киян, відправлених за допомогою мобільного зв’язку (смс), факсу та електронної пошти.
Про це під час розширеної апаратної наради КМДА повідомив директор Департаменту охорони здоров’я Віталій Мохорєв.
Він вказав, що завдяки роботі централізованої диспетчерської для виклику швидкої допомоги, ефективно вирішуються завдання зменшення часу прибуття бригад швидкої медичної допомоги до пацієнта, забезпечення безпосереднього зв’язку з аварійно-рятувальними службами міста, прийому та обробки повідомлень за допомогою мобільного зв’язку (смс), факсу та електронної пошти.
Крім того, він зазначив, що наразі близько 70% викликів швидкої обслуговуються в межах нового 10-хвилинного нормативу прибуття бригад екстреної медичної допомоги. У нічний час норматив виконується на 100%.
За номером «103» виклики приймають одразу 40 операторів. Автоматизована система негайно з’єднує абонента з вільним диспетчером. Оновлено автопарк станції швидкої медичної допомоги. Загалом, за кошти місцевого та державного бюджетів замінено понад 60% машин, а саме – 67 автомобілів.
Також, завдяки GPS-навігаторам, оператор передає виклик найближчій до пацієнта бригаді, що дозволяє прибути на місце у найкоротший час.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!