Конфліктів з клієнтами уникнути неможливо, гірше — ігнорувати та доводити їх до судової війни. Але хороший конфлікт — вирішений конфлікт, і тут на допомогу приходить інститут медіації.
Під час круглого столу, присвяченому застосуванню медіації у споживчих спорах, старший юрист практики вирішення спорів ЮФ Evris Любомир Мужик розповів про переваги та недоліки застосування медіації в Україні.
Серед переваг він виокремив оперативність вирішення конфлікту; конфіденційність; вільність форми комунікації та відсутність формалізації; невисока вартість процедури; гнучкість рішень.
Натомість, як зазначив юрист, у медіації є два значних недоліки: вона можлива виключно за згоди усіх сторін конфлікту; у разі непередбачених обставин або недобросовісності хоча б однієї зобов’язаної сторони примусове виконання прийнятого в результаті медіації рішення є неможливим.
Матеріали за темою
Найбільшому притулку для тварин в Україні — 25 років: ЮК «Амбер» привітала «Сіріус» з ювілеєм
13.10.2025
В Україні започаткували Вищу школу лобізму
07.10.2025
Перші офіційно зареєстровані лобісти у Реєстрі прозорості - ADER HABER GOVERNMENT AFFAIRS
02.09.2025


Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!