Незвичайна соціальна реклама, що недавно з’явилася в Парижі, вчить пішоходів дотримуватися правил дорожнього руху. Якщо людина переходить дорогу на червоне світло, лунає звук гальм автомобіля.
За статистикою, в столиці Франції щорічно потрапляють у ДТП більш як 4500 осіб. Щоб привернути увагу до цієї проблеми, запустили спеціальну програму, яка повинна вплинути на неуважних людей, повідомляє DW.
Світлофори на деяких пішохідних переходах обладнали спеціальними камерами і динаміками. Якщо людина навмисне або через неуважність почне переходити дорогу на червоне світло, лунає різкий звук гальм машини. Як правило, це незмінно привертає увагу порушника.
Більше того, згодом на сусідньому з переходом лайт-боксі з’являється зображення переляканого обличчя пішохода з повчальним написом. Наприклад «Не поспішай дивитися смерті в обличчя!». Причому фотографіями можна поділитися в соціальних мережах за допомогою спеціального QR-коду, який з’являється на знімку.
Мета кампанії — привчити парижан дотримуватися правил дорожнього руху. І для багатьох такий урок надовго залишається в пам’яті.
Втім, є й ті, хто вважає подібні методи надто жорстокими. Адже невідомо, як відреагує організм людини на такий стрес, особливо це стосується літніх осіб. Адже програма не робить винятків для немолодих порушників.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!