Закон і Бізнес Обласна дискримінація

Коментарі (71)

0
дам свідчення НАБУ

ТУ корупціонери махрові!!! окрім тендерів закупівль є ще багато цікавого - акти списання матеріальних цінностей у судах не співпадають м*яко кажучи з фактично виданими судам матеріальними цінностями а керівники апаратів підписуючи такі акти стають спільниками і мають велику надію що все минеться

25.12.2015 10:31 Відповісти
0
Ситник

В НАБУ є більш важливіші справи, ніж реагувати на істеричні випади в коментарях, які, м'яко кажучи, є неадекватними.

27.12.2015 11:16 Відповісти
0
За справедливість

В мене напрошується питання, для чого в Чернівецькій обл. створена "фірмочка для прибиральниць" чому в інших обл. її немає, чи не для викачування коштів і списання на кришталеву чистоту? Куди ідуть гроші бідної держави - на утримання ще одного штату працівників? цікава економія коштів

24.12.2015 11:52 Відповісти
0
Керівник Рсп

Ще раз хочу наголосити не пишіть дурниць та не фантазуйте.До кого конкретно у Вас напрошується питання, до тих хто пише тут свої коментарі? Думаю Вони точно не мають відповіді.Чи це нова тема для звинувачень та підбурення працівників. Ваше припущення "чи не для викачування коштів" це лише припущення без доказів особисто для мене є образливим а для Вас ганебним і недостойним.

24.12.2015 17:09 Відповісти
0
Керівник_Рсп

Тай взагалі скільки можна ховатися за анонімністю.Якщо вже звинувачуєте публічно когось то хочаб будьте готові підписати свій коментар.

24.12.2015 17:13 Відповісти
0
канц.товари

В повідомленні велось не конкретний випадок, а до того що є багато варіантів "зекономити" на державі в свою користь.

23.12.2015 16:43 Відповісти
0
На рахунок перевірок

Багато хто каже що проводились перевірки в ТУ і т.п. Так, вони були, але і вони не в змозі до всього докопатись. Приклад: закупівля канц.товарів, в накладній ручка Aihao - 6 грн, а по факту взяли ручки які продаються по 3 грн., в них же ніякий серійних і інвентарних номерів немає щоб дійсно перевірити чи відбулась закупка ручок по 6 грн. Решта грошей "пропадає". А таких рохзідних матеріалів є сотні, не говорячи вже про ремонтні роботи і т.п.

23.12.2015 13:24 Відповісти
0
Відповідь тим хто знавець на ручках

Ви би ще ціни виробника на ручки в Китаї порахували та порівняли.А спробуйте самі купити ручку в тому місці де ви розповідали за 3грн. з умовою що гроші можливо занесете пізніше та щей не готівкою.Отримаєте адекватну ціну.

24.12.2015 09:27 Відповісти
0
Канцелярських діл фахівець

Ну якщо перевірка буде за Вашим зверненням, в якому Ви зазначите: назву ручки і скільки коштувала схожа ручка в сусідньому продуктовому, то її навіть не почнуть. Дуже цікаві джерела Ваших глубоких пізнань? Ви особисто бачили ті накладні?)

23.12.2015 14:27 Відповісти
0
для канцелярських справ фахівця

коли платникам розраховують звичайні ціни по ПДВ, чи митну вартість за резервним способом - то ціни в сусідньому магазині багато чого вартують. Звісно Ви праві, перевіряти не будуть. Але не тому що нема підстав, а тому, що нема інтересу. От це є звичайна корупція

24.12.2015 14:35 Відповісти
0
ДО НАБУ

ДО НАБУ.Поставте крапки над" І" у питанні оплати праці і матеріального забезпечення судів ТУ ДСА по всій Україні та оприлюдніть результати. До ДСА України листи такого змісту надходять і з інших судів, ця проблема дійсно замовчується, працівникам судів ТУ потім погрожують звільненням,і от дійшло вже до відкритого звернення

22.12.2015 12:47 Відповісти
0
Керівник Рсп

Вибачте але хочу Вас розчарувати думаю HAБУ не читає коментарі до статей ЗіБ.Це все одно що писати в коментарях лист діду Морозу або запитання Президенту.

22.12.2015 13:42 Відповісти
0
до Керівника Рсп

Цю тему вже підняли і треба дійсно НАБУ ставити всі крапки над і, щоб несоромно було за замовчування даної проблеми. Це перш за все бюджетні кошти і їх треба контролювати, і постає дуже цікаве питання, як так сталось, що використання коштів ТУ не контролюється

22.12.2015 11:54 Відповісти
0
Керівник Рсп

Я не вважаю що дане питання можна вирішити в коментарях до статті методом звинувачеь, образ та висловлювань своїх припущень та здогадок.

22.12.2015 12:23 Відповісти
0
Керівник Рсп

Шановні!!! Пропоную вгамувати емоції та не опускатись до рівня безпідставних образ та звинувачень.Давайте закриємо тему з надією що питання вирішиться і нам не соромно буде дивитися один одному в очі.

22.12.2015 11:20 Відповісти
0
за Івана

Якщо голова ДСА заявив, що фінансування для всіх однакове, то написати заяву в НАБУ про злочин, в рамках перевірки якої стане зрозуміло хто винуватий. а коментувати хто як одягається чи на чому їздить - не показник...

22.12.2015 10:46 Відповісти
0
фінансовий аудит і терміново

Та про це і спір. На сайті ДСА які суми виділяються на зарплату на матеріальне забезпечення. А контролю за використанням бюджетних коштів нема виходить. І треба дійсно подивитися на зебезпечення начальника ТУ ДСА, на чому їздить, де живе і одягнутий і на працівників судів, щоб не було таких різниць в зарплатах з іншими областями, бо З.В. Холоднюк офіційно заявив, що всі суди фінансуються однаково

22.12.2015 10:20 Відповісти
0
Відповісти за наклеп і негайно

Ви дійсно вірите у взаємозв'язок суми, що виділяються на область з рівнем забезпечення керівництва ТУ?)) Облиште! Тоді зрозуміло, що Ви навіть не маєте уявлення як працює дерд установа-розпорядник коштів на місці! І хто ж Вам дав право давати вказівки перевіряти когось конкретно? Особливо в час коли ВСІ нещодавно пройшли перевірку по 'очищенню влади'?) Знаєте, цікаво, хто потім буде відповідати за всі звинувачення, коли виявиться, що Ви були не праві в усьому

22.12.2015 10:42 Відповісти
0
А все ж таки

Хтось використовує обурення працівників для реалізації своїх амбіцій і зведення рахунків... невже не помітно?

22.12.2015 10:09 Відповісти
0
А все ж таки

Хтось використовує обурення працівників для реалізації своїх амбіцій і зведення рахунків... невже не помітно?

22.12.2015 10:09 Відповісти
0
Іван

Колеги, не пишіть всяку дурість про автомобілі...Не про це спір.

22.12.2015 08:57 Відповісти
0
за Івана

Іване, Ви праві! Для людей привід поговорити завжди знайдеться!!!! Хто про що!! Позаочі всі можуть сказати багато!!) Але анонімно! А то ще його(її) життя "розглянуть" і прокоментують!!!!! Дружний колектив))))

22.12.2015 10:00 Відповісти
0
ще один працівник суду

А Ви помітили на яких авто їздять начальники і заступники ТУ ДСА)))) Це скільки життів їм треба працювати начальками в ТУ щоб на такі накопити. Вони мабуть начальники ТУ у п*ятому поколінні, прапрапрадіт починав ще копити, а він тільки ось зараз купив

22.12.2015 08:34 Відповісти
0
І ще один працівник суду

А ще начальники і заступники ТУ своїми автомобілями, займають половину вул. Шевченка, Поповича, Кафедральної та ін. прилеглі до райсудів

22.12.2015 08:49 Відповісти
0
працівник суду

Дуже цікаві постають питання до ТУ ДСА на фоні таких статей, особливо коли ПОЧИТАТИ ДЕКЛАРАЦІЇ начальників, заступників ТУ ДСА на сайті ДСА України. Ой що це я, це ж бабуся їм подарувала і жінки у них "бізнеследі". А "ремонти" в судах на мільйони, а вартісь канцтоварів за "тендерами" які реально є кучою говна...дістало!!!

22.12.2015 08:27 Відповісти
0
Працівник суду в якого робочий день в розпаліі

Краще будем купляти канцтовари, в т.ч папір за власний рахунок як у більшості держустанов.

22.12.2015 10:00 Відповісти
0
НЕ ТРЕБА!!!

Папір дорогий...

22.12.2015 10:15 Відповісти
0
Працівник суду

Прочитавши цей лист, зрозуміло одне, що ніхто не хоче забруднювати репутацію шанованої людини!!!! Просто працівникам суду Чернівецької області не зрозуміло чому така шановна людина працює у ТУ ДСА у ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ обл., а в інших областях таких шиновних людей немає, оскільки там виплачуються і премії і надбавки, можливо не великі, але виплачуються!!!

22.12.2015 08:26 Відповісти
0
Полтавська область

також ні премій, ні надбавок. Підняли оклади - з/п стала ще меншою, багато людей пішло з роботи, а тим, що залишилися, ще й погрожують, сидіть та мовчіть. Обурюватися набридло, нас ніхто не чує, ніякі листи- не читає.

22.12.2015 08:55 Відповісти
0
До судів

Я розумію Вас, як працівників які відстоюють свої права...Але все ж таки залишайтесь в кінці кінців людьми!!!Для чого ви забруднюєте репутацію шанованої людини не маючи на це підстави!!!Він ж не бере кошти з своїх карманів і не буде класти звідти якщо вам не хватає..кошти виділяє держава і я думаю що він теж би хотів розібратись в цьому питанні...

21.12.2015 21:58 Відповісти
0
Чернівці

як розібратись? закривати нам роти і тиснути на керівництво? "шанована людина"), а ми хто? Згідний, що це не площадка для звинувачень, такі коментарі зайві, пишіть краще про способи та інструменти вирішення проблеми, щоб зрозуміти хто винуватий. Коли ТУ ДСА перевіряло КРУ в березні 2012р., було отримано найменшу з.п. - 3200, а це було 400 $. Зараз колеги з сусідніх областей заробляють на порядок більше і яка причина? Умови праці ж однакові. Чому матеріалку в нас дехто отримує, отже є гроші....

21.12.2015 23:04 Відповісти
0
Идейным вдохновителям этой заказухи

Прежде чем писать о нечистых на руку работником ТУ ГСА Вы, уважаемые, лучше б посмотрели декларации работникоа ту и судов за 2014 год. И где интерестно все эти 100 процентные надбавки работникам ТУ и украденные зарплаты работников судов? Хотя, не удевлюсь если Спецы напишут, что Вашы деньги вывели в оффшоры.

21.12.2015 21:49 Відповісти
0
для працівників ДСА

які хочуть виправдати себе, поливаючи брудом працівників суду. Доводжу до Вашого відома, що на сьогоднішній день у Чернівецькій області ще три суди виявили бажання звернутися з аналогічними зверненнями до ДСАУ, а це вже таки говорить про недовіру, яка склалась в області до начальника ТУ ДСА

21.12.2015 21:16 Відповісти
0
Для Всіх

Цікаво... дані '3 суди області' також будуть писати коменти з Вашого комп'ютера, як і решта т.за НедоЕксперт, ігор, колишні і нинішні працівники та знавці російської мови?))) Поливають брудом, це коли безпідставно звинувачують у злочинах лише на підставі своїх здогадок. Виникає питання а яку мету Ви все ж таки наслідуєте? Розібратись чому не виділяють достатньо коштів для виплати Вам заробітних плат, чи звести рахунки з керівництвом ТУДСА?

21.12.2015 21:37 Відповісти
0
?

Бажаю Тверезому погляду жити на 1800 грн. в місяць і ні в чому собі не відмовляти). І бути морально багатим від обіцянок ДСА. Розчарую вас, я не з Чернівців. А ця відверта брехня про статки працівників апарату вже дістала. До дня працівників суду всі отримали смачну і велику...., але не премію.

21.12.2015 10:58 Відповісти
0
Тверезий погляд

А хто Вам дав підстави вважати, що не знаю як це на 1800 жити? Помиляєтесь ще й дуже. Ну да, небайдужий Ви наш немісцевий житель) шось не помічав раніше такої активності в коментарях в інших статтях 'ЗіБ'. Висновок тут один - замовна стаття із замовними брудними коментарями.

21.12.2015 12:11 Відповісти
0
Тверезому погляду

А зателефонуйте в будь-який районний суд по Чернівецькій області та запитайте про дану ситуацію, це легко перевірти. Діякуючи "ЗіБ", хоч десь є можливість заявити про проблему та бути почутим.

21.12.2015 12:45 Відповісти
0
Тверезий погляд

Всі коментарі хоч від різних авторів і на різних мовах, але зроблені наче "під копірку". Не здивуюсь якщо ці коменти залишені однією і тою ж групою людей в межах одного кабінету.

21.12.2015 10:28 Відповісти
0
Игорь

Давно пора аудиторскую проверку всего ДСА провести. вот тогда шапки и полетят! Черновчане молодцы!

21.12.2015 10:07 Відповісти
0
аудитор

Слушна думка)) Лише тут треба діяти спеціалістам! Бачу версій багато, але це не підстава для звинувачень!!! Всі держслужбовці несуть відповідальність за свою роботу! Впевнений, що в цій ситуації діяти неправомірно ніхто не буде!) Перевірки завжди проводяться! Ігор, а від перевірок не "зарікаються"!!) Не притягуйте біду!!!

21.12.2015 14:49 Відповісти
0
Працівник суду

Кожного місця ТУ ДСА присилають листи, що немає коштів, а собі напевно по 100 % премії і надбавки дають. іх всіх теба звільнити і в кожному суді ввести посаду бухгалтера і тоді працівники будуть бачити скільки коштів на оплату праці виділяється.

20.12.2015 12:45 Відповісти
0
аудитор

Згідний стосовно премії!!! Можливо й інше - що переважає 100% премія! Лише не розумію до чого тут фінансування судів??? Фонди то різні!!!

21.12.2015 14:21 Відповісти
0
независимое мнение

Считаю, что в сложившейся ситуации глава ГСАУ Холоднюк, учитывая недоверие работников судов к начальнику ТУ ДСА в Черновицкой областы, если он с ним не за одно, снять его с должности и назначить на должность нового человека с незапятнаной репутацией.

19.12.2015 21:09 Відповісти
0
Керівник Рсп

Во первых письмо одного суда это не повод говорить о недоверии работников судов к начальству ТУДСА в Черновицкой област"ы",во вторых что уже была проверка и найдены какие-то нарушения? Зачем всех обливать грязью не смея на то фактов?

21.12.2015 11:43 Відповісти
0
главный специалист суда

Позор ТУ ДСА в Черновицкой области. Как так можно? Хотелось бы посмотреть на их зарплаты, себя наверное не обидели. 90% работы исполняет аппарат суда, а зарплата позорная,. Обращаться нужно в аникорупционный комитет, может хоть они порядок наведут. Будем надеяться, что на письмо не прийдет стандартный шаблон отписки, а будут приняты конкретные меры.

19.12.2015 20:13 Відповісти
0
аудитор

"Обіжати" може лише фінансуванням держава!!!! Одне дають - інше забирають. Підняли посадові оклади в судовій системі, але коштів на інші виплати не хватило! Виходить, що нічого не змінилось в зарплаті, те саме отримуєте! ДСА залишились на мінімалці, на них дія Закону не поширюється, оклади не змінились!!! Тому і премії можуть отримувати! Хоча не бачу великої переваги в цьому! Сума значно не поміняється!!! Діяти можна лише в межа доведеного фонду на місяць! Не більше й не менше!

21.12.2015 15:24 Відповісти
0
правоохоронець

Раджу чернівчанам звернутися з заявою про злочин до правоохоронних органів і тоді в межах кримінального провадження дійсно перевірять обсяг коштів, які виділяються на різні області, підстави для цього, а також перевірять діяльність ТУ ДСА в Чернівецькій області, бо щось мені підказує, що тут є і розкрадання і нецільове використання коштів...

19.12.2015 18:19 Відповісти
0
Експерт

воруют Ваши деньги ваши же местные жулики чиновники!!! Рекомендую разобраться с местным управлением Гос суд администрации - Ваши надбавки и премии у карманах её работников...

19.12.2015 15:07 Відповісти
0
UA

Так может в Африке экспертов не хватает?!)) Люди, почему мучаетесь так ! Пробуйте другие места, работы! НЕ грейте зады на одном месте перед мониторами с кофе! И в бидняг, обращающихся в суд,за все деньги брать !! Самые бедные собрались там ! Вам бы проверку !!! Потрясти вас по полной !! Писали бы меньше, а работали !! Будто кто-то вам миллионы обещал! Знали на что идете !!

21.12.2015 15:51 Відповісти
0
Льотчик

Та ну? Може в ДСА потрібно перевірку влаштувати? Впевнений, що після нормальної перевірки працювати там вже ніхто не буде, а дехто й сяде на довго!

24.12.2015 14:29 Відповісти
0
Лєтун

Нуну... Інтернетний супербоєць. Спочатку представся. А то в коментарях всі герої.

27.12.2015 11:11 Відповісти
0
до UA

скажіть будь-ласка, а на що ми по-вашому йшли? Ми всі з вищою освітою, робота нам подобається, чому ми маємо кудись іти? Чому ми не маємо права захищати свої права коли нас просто обкрадають і вся область про це знає!

21.12.2015 21:11 Відповісти
0
до UA

Не потрібно нас "виганяти", не ви нас приймали. Ми підем, а копійки залишуться. Ми не в лікарні і не універі, де обдирають. Якщо б хтось про щось заікнувся б щось взяти, то вже вся краіна, що є такі хабарники та корупціонери, бо до нас приходять нормальні люди, які розуміють, що не треба сунути гроші за роботу, за яку отримуємо зарплату

21.12.2015 19:52 Відповісти
0
Отже

виявляється, що все-таки зарплата влаштовує!!!! І Ви не берете "благодійних внесків" за Ваш труд!!! Це приємно) Юристи ж не опустяться так низько!!!!! Я, "нормальна людина", не розумію чому ви такі чесні вже тут на лікарні і універи переключились))))))))) Знайомі настрої бачу)

22.12.2015 10:10 Відповісти
0
Експерт

Люди с высшим юридическим образованием, работая на износ, в выходные и по окончанию рабочего дня получают зарплату в размере 50 Долларов. ХА-ХА-ХА. :) да в самых нищих африканских странах плата за труд намного выше!

19.12.2015 15:01 Відповісти
0
Працівник

просто потрібно щоб ввели посаду одного бухгалтера і розігнати всі ці ТУ ДСА

19.12.2015 13:50 Відповісти
0
Керівник Рсп

Перш ніш когось розганяти самі хоть щось побудуйте, а то тут нещодавно судову міліцію розігнали ... і які наслідки? Ви що думаєте що ТУ тільки зарплату нараховує - дуже помиляєтесь.

21.12.2015 11:26 Відповісти
0
працівник апарату суду Чернівецької області

Не зрозуміло чому саме у Чернівецькій області не вистачає коштів для оплати праці працівникам суду, в інших областях немає такої критичної ситуачії. Чим саме завенили працівники місцевих судів Чернівецької області, що нам виплачується сама мізерна зарплата?! На сайті Судової Влади України опубліковують статті в яких розписано як покращується оплата працівникам апарату місцевих судів, в середньому від 3500 до 4500 гр.,такої арплати ми ніколи не мали! Це ж одна держава, а відношення до всіх різне!

19.12.2015 11:03 Відповісти
0
помічник судді (Тернопільська обл.)

Співчуваємо колегам з Чернівецької області, в нас теж мізерні заплати в порівнянні з суддями, та все ж премії та надбавки виплачуються щомісячно,щоправда не в таких як нам би хотілося розмірах.

19.12.2015 10:35 Відповісти
0
працівник апарату суду Чернівецької області

працівник апарату суду Чернівецької області: у нашій області дійсно виплачуються мізерні зарплати працівникам суду. При цьому начальником ТУ ДСА в Чернівецькій області Гончаруком Ю.Г. у грубій формі здійснюється тиск на керівників апаратів судів за приводу того, щоб не видавались накази на премії та надбавки.

19.12.2015 10:18 Відповісти
0
Черн обл

а щоб отримати якусь мат допомогу то треба написати міліон заяв з кровяними сльозами, щоб господін Гончарук знайшов пару сотень, зате в ТУ ДСА в Чернівецькій області в штаті тільки нач.відділу та заст. нач відділу навіть немає рядових працівників одним словом КОНТОРА складається тільки з НАЧАЛЬСТВА

19.12.2015 10:37 Відповісти
0
Керівник РСП

Скажіть навіщо писати в коментарях те чого не знаєте? Якщо на сайті судова влада вказані посади керівництва це не значить що Контора складається тільки з Начальства.По вашому зарплату нараховує хто начальник ТУ чи Я.

21.12.2015 11:03 Відповісти
0
Колишній помічник

бо ж не ти за них відповідаєш

18.12.2015 17:49 Відповісти
0
теперішній помічник

Забула корова як була тельом,звичайно коли зарплата 15 штук можна говорити що помічники не такі і багато правок за ними, а мабуть на початку і за Вами хтось виправляв!

19.12.2015 01:02 Відповісти
0
відповідаю

не 15, а 12.Зрозуміло, що напочатку і мене виправляли, але я старався, відчував відповідальність, хоча коли було лінь теж писав абияк, нехай суддя виправляє, бо не моє рішення. Такі й інші помічники, ніхто особливо не перенапружується.Тому не треба казати, що все римається на помічниках.Це перебільшення.

19.12.2015 09:10 Відповісти
0
Я

Ти подумай перш ніж шось писати. Помічники пашуть на повну силу за копійки. А ти ще шось чешиш. Стидобисько

19.12.2015 10:39 Відповісти
0
Колишній помічник

Коли був помічником судді також думав, що виконую 90 % роботи судді, адже відписував 100% рішень, які підписувались без правок. Наразі суддя, переробляю майже кожне рішення.Та й не в цьому справа. Саме рішення приймає суддя, розбирає спори, вивчає практику. Так що помічник помічнику рознь (чи як українською). Та й в засіданні посидіти, послухати, оці зайві надмірні емоції, вчасно зорієнтуватись, що і до чого - це не в кабінеті тихенько відсидітись, набираючи абияк рішення, бо не ти ж за них відп

18.12.2015 17:48 Відповісти
0
пом судді

Скажіть будь-ласка до чого тут робота та обовязки, чернівчани жаліються на оплату праці прочитайте ще раз лист

19.12.2015 10:22 Відповісти
0
4

нічого вони не зроблять....дса и ту дса мають шаблонні відповіді...буде звичайна відписка....

18.12.2015 16:12 Відповісти
0
працівник прокуратури

Звичайно відписка буде,але якщо раптом виявиться що є нецільове використання бюджетних коштів,то начальнику ТУ не позаздриш!

19.12.2015 10:54 Відповісти
0
Помічник судді

На жаль, чернівчани праві. Таке, ХАМСЬКЕ, відношення до простих працівників судів по всій Україні. Практично ВСЮ роботу любого судді виконує помічник + трішки секретар. За суддею-лише підпис. Не говорю, що отримують платню даром, НІ. Але ті копійки,що платять нам, вимушують нас звільнятись. Приходять нові і ...теж саме. Про яку якість роботи можна говорити? У нас, на сьогодні, лише ГОЛІ СТАВКИ. ВСЕ, що дають на суди-ділиться лише суддям!!

18.12.2015 16:53 Відповісти
//
Створено в Студії Дмитра Бабича