Закон і Бізнес

Коментарі (37)

0
Максим Перепилиця

Як і обіцяв: посилання на групу в фейсбуці. Всі кого стосується дане питання прошу...

06.11.2015 12:35 Відповісти
0
Максим Перепилиця

https://www.facebook.com/groups/1014157315308664/?notif_t=group_admin

06.11.2015 12:36 Відповісти
0
111222333

Пустити б їх з торбою по світі, немаючи за плечима, на відміну від них, ні бізнесу ні матеріальної підтримки, ні власного житла, ні батьків заможних, а лише дитину неповнолітню на руках....хотіла би я на них подивитися

02.11.2015 12:26 Відповісти
0
Ірина

Вважаю, що обєднуватись треба не тільки 500 з постанови, а всій спільноті, бо все, що відбувається зараз, недопустимо. Влада кидає лозунги, але не відповідає ніяким чином за своі слова в ефірі, а рада суддів мовчки терпить цей маразм, тим самим породжує продовження паплюження суддів. Влада повинна вже прийняти рішення, бо ми не можемо захистити своі права належним чином. Потрібно відстояти своє право !

31.10.2015 17:51 Відповісти
0
Колега

Спочатку дав клич писали доноси на суддiв. Мабуть не вийшло,то придумав новую забаву з людскими долями,кар'ерою!

31.10.2015 08:34 Відповісти
0
ОЛЬГА

Шановні судді Подавайте на Верховну Раду в суд за бездіяльність І непрофесіоналізм. Вони винні втому,що Вас до сих пір не обрано на посаду. От Вам і демократична влада, ті більшість суддів, які відстоювали демократичні принципи в державі, ті найбільше і страждають За що і за кого?

30.10.2015 20:23 Відповісти
0
Марина

Ребят, может объединяться по областям, а потом и области, созвониться с судьями с постановления, есть и фамилии и суды, действовать сообща, может проводить сборы судей местные, может и съезды судей области, в Совет судей обратится. Пока не начались с ноября пленарные заседания.

30.10.2015 20:23 Відповісти
0
Шановна

Марино, якщо Ви бачили сьогодні засідання Конституційної комісії, то розумієте, що Рада суддів нам нічим не допоможе, як і ВСУ, хоча звичайно треба використовувати усіх доступні способи. Можливо, дійсно потрібно було б розпочати із звернення до Ради суддів, можливо, до міжнародних суддівських інституцій.

30.10.2015 20:30 Відповісти
0
Дмитрий

Хотят сделать следующее - поставить постановление на голосование, оно не набирает достаточное колличество голосов. Как следствие - увольнение по истечению срока на который назначили. И передавать ничего никуда не надо. Понятно, что Рада это церемониальное назначение, и такое решение сугубо политическое и не правовое, но головняка нам подкинули.

30.10.2015 21:40 Відповісти
0
Марина

Полностью поддерживаю высказывание Юрия, и про незаконность подобного решения и про невмешательство судейского сообщества. Коллеги, которые в числе 500, возможно так с нами и поступят, может есть смысл объединить усилия и предпринять меры по защите своих прав?!

30.10.2015 19:57 Відповісти
0
Була

здивована мовчанням голови РС щодо цього питання на засіданні Конституційної комісії... Навіщо Рада суддів, яка не захищає суддів????? Нас усіх просто "здали", щоб зберегти свої посади.... Мовчати не потрібно!!!! Бо дійсно ми не стадо тупих баранів, які тільки й можуть, що йти туди, куди їх женуть!!!!

30.10.2015 20:16 Відповісти
0
Шановні

колеги, на вашу думку, що саме "народні обранці" хочуть з нами зробити?? Просто не голосувати, тоді є пункт у Прикінцевих положеннях щодо того, що усі матеріали, які не будуть розглянуті ВРУ, передаються Вищій Раді Правосуддя для вирішення питання щодо призначення безстроково...Інша річ, що, можливо, будуть голосувати проти постанов про обрання, тоді потрібно оскаржувати, бо до внесення змін у Конституцію вони не мають на це права.

30.10.2015 20:21 Відповісти
0
Дмитрий

Подпишусь. Кто будет координатором, давайте мыло. Или какие предложения есть? У нас по городу с десяток коллег которые в проекте указа. Всем не до шуток.

30.10.2015 20:00 Відповісти
0
Кандидат

Обсудили і все? Як будемо об'єднуватись? Можливо давайте в одній з соцмереж створимо групу, повідомимо в коментарі даної статті і до роботи. Вважаю прогресивні судді ознайомились з даною статтею в ЗіБ і зможуть відшукатись та запропонувати своє бачення. В нас не має вибору: або ми, або нас. Потрібно чітко зафіксувати власну правову позицію і тримати її до останнього. Чи що будемо робити?

30.10.2015 21:37 Відповісти
0
Шановний Кандидат,

абсолютно підтримую Вашу пропозицію, давайте не будемо просто жалітись, а будемо дійсно об"єднуватись на вживати якихось кроків. Якщо у будь-кого є пропозиції, давайте дійсно ними ділитись, і створити групу в соцмережі - це дійсно хороший варіант, тоді зможемо вільно спілкуватись!!!!

30.10.2015 21:49 Відповісти
0
Елена

Думаю, об"єднуватись дійсно треба. Для початку об"єднати зусилля. звернутись до РСУ, вказати на те, що порушуються конституційні норми щодо незалежності суд.влади, має місце намагання однієї гілки влади встановити таким чином контроль над іншою; до речі добра нагода для цього - з"їзд суддів, що відбудеться 12-13 листопада. Делегати з"їзду серед нас є?

30.10.2015 22:31 Відповісти
0
Марина

Елена, так же считаю что надо связываться с делегатами на съезд судей. Я думаю, может помимо обращений в Совет судей, нужно совместное обращение к ВР, Президенту как к гаранту Конституции, к председателям высших судов?!!

30.10.2015 22:36 Відповісти
0
Дмитрий

Делегаты есть. Минимум 3 человека из "счастливой 500" включая меня. Но до съезда еще почти две недели, их просто просиживать нельзя.

30.10.2015 22:34 Відповісти
0
Эй

Народ тут объеденяется http://pravo.ua/news.php?id=50722#write_message

30.10.2015 22:37 Відповісти
0
Марина

За обеими руками, создайте группу или в ок или в контакте, можно и на Фемиде, но она не доступна и напишите здесь, что бы "счастливая 500" знала куда писать. Действительно надо сообща действовать, а для этого свободно общаться. Боюсь, что предыдущий комментатор прав, в ВР поставят постановление на голосование и просто не проголосуют и все, основание для увольнения.

30.10.2015 22:29 Відповісти
0
Марина

Дмитрию, не до шуток, не то слово, с мая 2014 года без полномочий, а впереди такая перспектива.

30.10.2015 20:14 Відповісти
0
Юрій

Чому порушується ВРУ регламент? Дійсно серед суддів є такі, які заплямували честь мантії і їх судова влада повинна позбутися. Але серед цих 500 суддів більшість чесних і справедливих, які своєю працею доказали, що гідні бути призначені безстроково. І навіть надуманих підстав не призначати, немає Тому не потрібно стояти осторонь як стадо баранів на забій, а потрібно підняти голови і заявити перед всім народом свою позицію і вибороти своє право на прийняття парламентом справедливого рішення

30.10.2015 19:43 Відповісти
0
Коллего Юрій,

усі ЗА. Яким чином заявляти? Оскаржуємо бездіяльнійсть Гройсмана? Відразу позови до ЄСПЛ? Діі повинні бути координовані та однакові, щоб не було як у баснях Крилова.

30.10.2015 19:54 Відповісти
0
Ю

Скажіть будь ласка, пан Гройсман, а ви як голова Верховної Ради України, знаєте процедуру проведення конкурсу на заміщення вакатних пасад судді?? Яким чином, 547 суддів, яких ви пропонуєте безпідставно звільнити, сможуть взяти участь у конкурсі на ці вивільнені місця, якщо вони не перебувають у резерві та не мають рейтинговий бал???

30.10.2015 19:38 Відповісти
0
Юрій

Нас, суддів, призначених вперше, "зіляли", так як Гройсман, скоріш за все, озвучив вже прийняте рішення не призначати 500 суддів (ще декілька десятків суддів на підході).Дійсно, це незаконно, суперечить Конституції і чинному законодавству. І ніхто, ні Рада суддів, ні представники Верховного та Вищих судів, нас не захистить. Всі тупо схилять голову і приймуть це як належне. Ми звісно будемо скаржитись до Євр. суду, пройде так років три, і виграємо справу. Але чому нас з травня не призначають,

30.10.2015 19:34 Відповісти
0
1

Украина, чем же ты так заслужило это правительство? Когда у власти будут достойные, профессиональные и адекватные люди?

30.10.2015 19:30 Відповісти
0
MIKE

Підтримую, за умови щоб вони здали іспити які здавали ті, що зараз в резерві, зарахували їх в резерв за умови успішної здачі, просиділи там мінімум три роки, з яких півтора немали можливості брати участь у конкурсі бо не працювала комісія та рада, і потім нехай стають суддями як захосуть...

30.10.2015 14:25 Відповісти
0
Для Міке

Мені соромно, що Ви мій коллега. У Вас комплекси? Наприклад, я також призначався за конкурсом і 2,5 роки стояв у резерві, тричі іздив на ВРЮ, бо не було кворуму, бог знав скільки чевав указу. Сьогдні майже 8 місяців без повноважень. Зараз коли мова йде про резерв, ми усіляко підтримуємо резервістів, виступаємо продовження ім терміну перебуванн в резерві, і ось така підтримка. Дякуємо, коллего.

30.10.2015 14:31 Відповісти
0
Аналогічно,

як і попередній автор коментаря перебувала у кадровому резерві перед призначенням, здавала іспити. Таке враження, що Mike одного спіткала така "лиха доля". І хіба це привід багати неприємностей решті колег??? Вам дійсно має бути соромно.

30.10.2015 14:55 Відповісти
0
123

Такі нелюди як гройсман викликають тільки співчування - вони сором країни!!!

30.10.2015 16:03 Відповісти
0
Валерій

Геніально! Всі ці судді отримують в місяць кожен мінімум по 10 тис. грн. внаслідок того, що Верховна Рада не виконує прийнятий нею ж закон! Платять за це неподобство платники податків. Стягнути гроші з депутатів ВРУ!!!!

30.10.2015 14:17 Відповісти
0
Хоспаді!

Невже і гросмен такий же бовдур, як і петренко....

30.10.2015 14:17 Відповісти
0
Видимо

это страшная заразная болезнь... А был похож на нормального, здорового человека.

30.10.2015 16:46 Відповісти
0
123

Он не придурок - он конченный идиот! стыдно за него.....

30.10.2015 16:01 Відповісти
0
1111

Цікаво, а Гройсман не розуміє, що непризначення ВРУ 5-річок є прямим порушенням Конституції і чинного на даний момент законодавства?

30.10.2015 13:09 Відповісти
0
Гройсман,

Вам відомий суддя Волков? А як він поновився на посаді за рішенням ЄСПЛ після того як Верховна Рада його звільнила? Бо такі рішення є політично вмотивованими. Бажаєте повтору, будь-ласка, ми забезпечемо! Ось така в нас ВР - популізм рулить, конструктиву та законності нуль.

30.10.2015 13:25 Відповісти
0
Це

насправді жахливо, що голова законодавчого органу пропонує прийняти рішення, яке суперечить і Конституції, і прийнятому ВРУ за його головування закону щодо судової системи!! Цікаво було б дізнатись формулювання підстави відмови, щось на зразок, "бо нам так хочеться..."

30.10.2015 14:12 Відповісти
Створено в Студії Дмитра Бабича