Впровадження електронного документообігу заощадило понад 650 тонн, або 10 залізничних вагонів паперу, зменшило витрати бізнесу на придбання бланків, вирішило питання черг у дні масового подання звітності, суттєво скоротило кількість скарг.
Про це повідомляє прес-служба Державної податкової служби України.
Набрання чинності з 1 липня 2012 року Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення деяких податкових норм" від 24 травня 2012 року № 4834-VI заклало підвалини для безпаперового обігу податкових накладних у майбутньому.
Змінами до статті 201 Податкового кодексу України передбачено, що платник ПДВ може надавати контрагенту лише електронну податкову накладну за умови її реєстрації в ЄРПН. При цьому складання податкової накладної у паперовому вигляді необов'язкове.
У червні поточного року вже 45,5 тис. платників податків направили на реєстрацію до ЄРПН 4,3 млн. податкових накладних із сумою ПДВ до 10 тис.грн. У липні вони зможуть відмовитись від їх збереження у паперовій формі.
Нагадаємо, що за перше півріччя 2012 року до органів державної податкової служби надійшло понад 44,7 мільйонів електронних документів.
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!