КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141)
Стаття 131. В Україні діє Вища рада правосуддя, яка:
6) ухвалює рішення про тимчасове відсторонення судді від здійснення правосуддя;
dima
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
(Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141)
Стаття 131. В Україні діє Вища рада правосуддя, яка:
6) ухвалює рішення про тимчасове відсторонення судді від здійснення правосуддя;
Бо щоб відсторонити від посади завгара, це питання повинен розглянути слідчий суддя в порядку передбаченому ст.ст. 156-157 КПК за участі слідчого та/або прокурора та підозрюваного чи обвинуваченого, його захисника.слідчий суддя, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження або за власною ініціативою заслухати будь-якого свідка чи дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про відсторонення від посади.
Next
Бо щоб відсторонити від посади завгара, це питання повинен розглянути слідчий суддя в порядку передбаченому ст.ст. 156-157 КПК за участі слідчого та/або прокурора та підозрюваного чи обвинуваченого, його захисника.слідчий суддя, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження або за власною ініціативою заслухати будь-якого свідка чи дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про відсторонення від посади.
який передбачає процедуру відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом. В данному випадку Президент виступає квазі судом і повинен до видання Указу розглянути подання по суті та почути не тільки думку прокурора а й особи стосовно якої отримав подання і після чого прийняти відповідне рішення, щодо видання Указу. Такий закон ВРУ не приймала. А тому і Президент не повноважний вирішувати клопотання прокурора.
Next
який передбачає процедуру відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом. В данному випадку Президент виступає квазі судом і повинен до видання Указу розглянути подання по суті та почути не тільки думку прокурора а й особи стосовно якої отримав подання і після чого прийняти відповідне рішення, щодо видання Указу. Такий закон ВРУ не приймала. А тому і Президент не повноважний вирішувати клопотання прокурора.
Важко коментувати думку поважного юриста теоретика та спеціаліста в іншій ніж кримінальна діяльності. Висловлю лише думку яку в жодному коментарі Указу, як позитивному так і негативному не почув. Ч. 3 ст. 154 є відсилочною. " Питання про відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом України, вирішується Президентом України на підставі клопотання прокурора в порядку, встановленому законодавством". Не в порядку якоїсь ст. КПК а в порядку спеціального закону,
Next
Важко коментувати думку поважного юриста теоретика та спеціаліста в іншій ніж кримінальна діяльності. Висловлю лише думку яку в жодному коментарі Указу, як позитивному так і негативному не почув. Ч. 3 ст. 154 є відсилочною. " Питання про відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом України, вирішується Президентом України на підставі клопотання прокурора в порядку, встановленому законодавством". Не в порядку якоїсь ст. КПК а в порядку спеціального закону,
КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 30, ст. 141) Стаття 131. В Україні діє Вища рада правосуддя, яка: 6) ухвалює рішення про тимчасове відсторонення судді від здійснення правосуддя;
А суддю КС без проблем, запросто, на якійсь тайній вечері.
Бо щоб відсторонити від посади завгара, це питання повинен розглянути слідчий суддя в порядку передбаченому ст.ст. 156-157 КПК за участі слідчого та/або прокурора та підозрюваного чи обвинуваченого, його захисника.слідчий суддя, суд має право за клопотанням сторін кримінального провадження або за власною ініціативою заслухати будь-якого свідка чи дослідити будь-які матеріали, що мають значення для вирішення питання про відсторонення від посади.
який передбачає процедуру відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом. В данному випадку Президент виступає квазі судом і повинен до видання Указу розглянути подання по суті та почути не тільки думку прокурора а й особи стосовно якої отримав подання і після чого прийняти відповідне рішення, щодо видання Указу. Такий закон ВРУ не приймала. А тому і Президент не повноважний вирішувати клопотання прокурора.
Важко коментувати думку поважного юриста теоретика та спеціаліста в іншій ніж кримінальна діяльності. Висловлю лише думку яку в жодному коментарі Указу, як позитивному так і негативному не почув. Ч. 3 ст. 154 є відсилочною. " Питання про відсторонення від посади осіб, що призначаються Президентом України, вирішується Президентом України на підставі клопотання прокурора в порядку, встановленому законодавством". Не в порядку якоїсь ст. КПК а в порядку спеціального закону,