Частково згоден з позицією але буде справедливо, що рішення які мають приймати інші органи влади, повинні бути апелювані до апеляційної інстанції, яка в новому судоустрою повинна бути останьою. Суди першої інстанції - це суди які відновлюють право, яке оспорюється іншими особами - фізичними або юридичними. Рішення місцевого органу влади повинно бути апелюване до апеляційної інстанції. Замість касаційної та Верховного і Конституційного суду створити Правову палату. Повноваження - перегляд рішень.
володимир
Частково згоден з позицією але буде справедливо, що рішення які мають приймати інші органи влади, повинні бути апелювані до апеляційної інстанції, яка в новому судоустрою повинна бути останьою. Суди першої інстанції - це суди які відновлюють право, яке оспорюється іншими особами - фізичними або юридичними. Рішення місцевого органу влади повинно бути апелюване до апеляційної інстанції. Замість касаційної та Верховного і Конституційного суду створити Правову палату. Повноваження - перегляд рішень.
Получается, судья на этапе открытия производства должен рассмотреть дело по сути, и определить, нарушены ли права истца. Бред. Для этого и существует судебное разбирательство. Предлагаю прекратить внедрять бредовые новшества в систему правосудия и судопроизводства.
Анастасия
Получается, судья на этапе открытия производства должен рассмотреть дело по сути, и определить, нарушены ли права истца. Бред. Для этого и существует судебное разбирательство. Предлагаю прекратить внедрять бредовые новшества в систему правосудия и судопроизводства.
Продовжуючи логіку автора пропоную заборонити звертатись до суду взагалі... нічого там відволікати суддів від їх професійної діяльності якою вони займаються виключно за власним бажанням...
Тетяна
Продовжуючи логіку автора пропоную заборонити звертатись до суду взагалі... нічого там відволікати суддів від їх професійної діяльності якою вони займаються виключно за власним бажанням...
Соглашаясь с тезисом о перегруженности судов, не могу согласиться с авторами в части внедрения механизма определения судьей, будет ли результатом рассмотрения иска реальная защита прав истца. В отечественных реалиях этот механизм станет платформой для злоупотреблений. Кроме того, законодатель, по моему мнению, достаточно "разгрузил" суды, увеличив в разы размер судебного сбора с 1 сентября (при чем так, что даже те, кто реально нуждается в судебной защите, будут ограничены в этом праве).
Яков Гольдарб
Соглашаясь с тезисом о перегруженности судов, не могу согласиться с авторами в части внедрения механизма определения судьей, будет ли результатом рассмотрения иска реальная защита прав истца. В отечественных реалиях этот механизм станет платформой для злоупотреблений. Кроме того, законодатель, по моему мнению, достаточно "разгрузил" суды, увеличив в разы размер судебного сбора с 1 сентября (при чем так, что даже те, кто реально нуждается в судебной защите, будут ограничены в этом праве).
Частково згоден з позицією але буде справедливо, що рішення які мають приймати інші органи влади, повинні бути апелювані до апеляційної інстанції, яка в новому судоустрою повинна бути останьою. Суди першої інстанції - це суди які відновлюють право, яке оспорюється іншими особами - фізичними або юридичними. Рішення місцевого органу влади повинно бути апелюване до апеляційної інстанції. Замість касаційної та Верховного і Конституційного суду створити Правову палату. Повноваження - перегляд рішень.
Получается, судья на этапе открытия производства должен рассмотреть дело по сути, и определить, нарушены ли права истца. Бред. Для этого и существует судебное разбирательство. Предлагаю прекратить внедрять бредовые новшества в систему правосудия и судопроизводства.
Продовжуючи логіку автора пропоную заборонити звертатись до суду взагалі... нічого там відволікати суддів від їх професійної діяльності якою вони займаються виключно за власним бажанням...
Соглашаясь с тезисом о перегруженности судов, не могу согласиться с авторами в части внедрения механизма определения судьей, будет ли результатом рассмотрения иска реальная защита прав истца. В отечественных реалиях этот механизм станет платформой для злоупотреблений. Кроме того, законодатель, по моему мнению, достаточно "разгрузил" суды, увеличив в разы размер судебного сбора с 1 сентября (при чем так, что даже те, кто реально нуждается в судебной защите, будут ограничены в этом праве).