Федеральний верховний суд ФРН поставив крапку в суперечці шоколадних зайців. Швейцарський вимагав позбавити свого німецького конкурента права на золоту фольгу та відшкодувати збитки.
Виробники шоколаду зі Швейцарії вже давно захищають своїх зайців через суд. У 2012 році компанія зазнала невдачі в Суді ЄС, домагаючись визнання свого зайця як торговельної марки по всій Європі. Але тоді вони хотіли отримати патент на зайця цілком — на форму і колір.
У Німеччині швейцарський шоколадний заєць обігнав усіх інших конкурентів — його ринкова частка становить близько 40%. Так що можна зрозуміти почуття його господарів, коли в магазинах якраз на Великдень у «золото» раптом вирядився ще один конкурент — від німецького кондитера. Швейцарці подали на «самозванця» до суду, стверджуючи, що саме їх відтінок золотого кольору сприймається покупцями як бренд, пише DW.
Згідно з вердиктом Федерального верховного суду золотий колір фольги користується захистом товарного знака. Судді в Карлсруе взяли до відома «більш ніж високу популярність» цих зайців. За даними експертного висновку, ступінь асоціації в покупців між кольором і продуктом становить 70%. Тобто більшість при згадці «золота на Великдень» відразу думає про швейцарських зайців.
Той факт, що компанія не використовує золотий колір як фірмовий для всіх своїх продуктів, для суддів не мав значення. Як і той факт, що зайця можна впізнати за іншими ознаками: червоним бантиком і дзвоником. У результаті суд констатував, що швейцарські зайці «набули репутації торгової марки серед шоколадних зайців». Тепер виробник може заборонити конкурентам використовувати аналогічний колір.
Невирішеним залишається питання про збитки. Швейцарська компанія вимагає компенсації за часі з 2018 року, коли на прилавках магазинів з’явилися німецькі двійники.

Матеріали за темою
Відсутність реєстрації права ІВ не перешкоджає отриманню винагороди за їх використання — ВС
04.05.2022
Глядачів змусять платити за трансляції, перекривши шаровий доступ — проект
в„–36 (1542), 04.09—10.09.2021
Американець вимагає плати за хтиві погляди на своє фото
в„–35 (1541), 25.08—03.09.2021
Якщо схожість ТМ не має очевидного характеру, судді не слід перебирати на себе непритаманні функції
в„–23 (1529), 05.06—11.06.2021
Восьмирічні очікування та непомірні витрати: чого чекати від міжнародного патентування?
в„–22 (1528), 29.05—04.06.2021
Вищий IP-суд має розв’язати безліч проблем, але поки сам залишається проблемою
в„–18 (1524), 01.05—14.05.2021
Apple не змогла захистити Стіва Джобса від пародії
в„–14 (1520), 03.04—09.04.2021
Презервативи «Слуга народу» та чорний кокаїн. Перли торговельних марок, які подають на реєстрацію
в„–13 (1519), 27.03—02.04.2021
Реєстрація, захист та стягнення компенсаціі у сфері авторського права
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
Варто пам’ятати про цілі, яких ми прагнемо досягти, створюючи спеціалізований IP-суд, - Микола Потоцький
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
IP-суд запрацює у смартфоні, поки офлайн-перспективи залишаються невтішними
в„–7 (1513), 13.02—19.02.2021
Множинні заявки та Апеляційна палата: як відбувається охорона промислових зразків по-новому
в„–6 (1512), 06.02—12.02.2021
Telegram потрапив до «піратського списку» ЄК
16.12.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!