Як не платити за PR та збільшити присутність у інфопросторі
Публікації у ЗМІ вважаються одним із потужних маркетингових інструментів. Але не завжди за розміщення у пресі потрібно платити. Водночас платні матеріали можуть грати в мінус, якщо читач розуміє, що це реклама.
Про особливості взаємодії pr-менеджерів підприємств та журналістів розповів заступник головного редактора газети «Закон і Бізнес» Валентин Богунов під час семінару «Оптимізація процесів, податкове планування та розвиток бізнесу», організованого Комітетом сприяння малому та середньому бізнесу Київської торгово-промислової палати.
За його словами, щоб написати якісний матеріал, потрібно думати із позиції тих людей, які будуть його читати. Головний критерій – такий матеріал має містити відповідь на питання читача «а що мені з цього?». При цьому потрібно враховувати особливості пошукової оптимізації.
На думку В.Богунова, ідеальною є та реклама, яка отримує вірусний ефект. У такому разі компанія не витрачає ні копійки, а люди самі її поширюють. При цьому він порекомендував не забувати про психогачки – словосполучення, що спонукають користувачів клікнути на матеріал і прочитати його.
Завдяки цим правилам та особливостям підготовки матеріалів малий і середній бізнес може підвищити присутність у інформаційному просторі та безкоштовно популяризувати свій продуктчи послуги через засоби масової інформації.
Також під час семінару міжнародні експерти, представники вітчизняного бізнесу та юристи розкрили особливості оптимізації процесів, податкового планування та розвитку бізнесу.
Куратор комітету – перший віце-президент КТПП Людмила Сізікова – зазначила переваги медіації в Україні та наголосила, що медіація є потужним інструментом вирішення бізнес-спорів. Голова Комітету, керівник агентства «LipskyMarketingGroup» Олександр Липський звернув увагу бізнесменів на можливості видання Київською ТПП «Юридичного гіда для ведення бізнесу в Україні».
Литовський сертифікований ТОС-експерт з напрямку «Управління виробництвом і ланцюги поставок» ГедрюсБальніс розповів, як поліпшити ланцюги поставок, оптимізувати асортиментну матрицю і підвищити рівень сервісу. Провідний спеціаліст з податкового планування Владислав Макаренко поділився секретами, як правильно заощадити на податках не порушуючи законодавство.
Експерт з розробки маркетингових стратегій Ірина Горбунова поділилася інформацією про планування маркетингу в сучасних реаліях. Вона наголосила, що в першу чергу треба визначити позицію конкурентів. За її словами, коли ми починаємо роботу над розвитком свого бізнесу, ми повинні розуміти, що ми розвиваємося разом з конкурентами.
Головний юрисконсульт ТОВ «Новини 24 години» з телеканалу «NewsOne» Іван Єкімов розповів про правові аспекти та відповідальність взаємин бізнесу і ЗМІ.
Матеріали за темою
У покупців ЗМІ перевірятимуть репутацію
05.09.2022
Що писали ЗМІ перед війною вивчить комісія
22.06.2022
Телебачення перенесли у додаток Дія
06.03.2022
Усіх журналістів візьмуть на суворий облік в Азербайджані
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Мешканців Братислави привчать бачити хороше у житті
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
ЄСПЛ: тривожність адвоката — не основа для арешту журналіста, який про нього написав
в„–50 (1556), 11.12—17.12.2021
Суддю звинувачують в некомпетентності через публікацію в інтернет-газеті
в„–40 (1546), 02.10—08.10.2021
«НАШ» знову хочуть позбавити ліцензії
17.09.2021
Відмовляти журналістові в інформації стане безпечніше — проект
в„–7 (1513), 13.02—19.02.2021
Підвищеними штрафами захистять журналістів від нападів — проект
в„–25 (1479), 20.06—26.06.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!