Для просування продукції виробники часто використовують образи знаменитостей, щоб у споживача виникло бажання наслідувати звички кумира. Правда, іноді це роблять без згоди самої «зірки».
Так, на сайтах литовської компанії Mediatonas UAB були розміщені матеріали з фейковим інтерв’ю актора і режисера Клінта Іствуда, де він підтримує медичний канабіс, повідомляє New York Times.
Володара «Оскара» обурило таке довільне поводження з його образом, і він подав два позови до федерального суду в Лос-Анджелесі. Тим більше, що в онлайн-статті стверджувалося, що він нібито підтримує їх товар. Насправді інтерв’ю було сфальсифіковано під телешоу «Сегодня», в якому К.Іствуд дійсно брав участь.
Спочатку відповідачами були компанії, продукція яких рекламувалася на статті. Але пізніше юристи змінили позов, пред’явивши його Mediatonas UAB — компанії, якій належать самі сайти, де були опубліковані фейкові матеріали.
Суддя Окружного суду в Центральному окрузі Каліфорнії виніс рішення за замовчуванням після того, як Mediatonas UAB не відповіла на повістку. Тепер відповідач повинен сплатити акторові $6,1 млн за неналежне використання його образу.
.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!