Французький антимонопольний регулятор зобов’язав компанію Google виплатити штраф у розмірі €220 млн за зловживання монопольним становищем у сфері інтернет-реклами.
У 2019 позов проти Google подали News Corp., французька газета Le Figaro і бельгійська медіагрупа Rossel La Voix, пише Бі-Бі-Сі.
Розслідування показало, що компанія використовувала своє провідне становище на ринку рекламних послуг в Інтернеті, де деякі її інструменти, такі як Google Ad Manager, стали майже незамінними для розробників сайтів та мобільних додатків. Також Google просував власні рекламні сервіси на шкоду конкурентам.
Відповідно до угоди, досягнутої з французькою владою, материнська компанія Google погодилася внести зміни до деяких зі своїх рекламних онлайн-сервісів. Угода, хоча і є обов’язковою тільки на території Франції, може стати одним із перших рішень на хвилі розслідувань або судових позовів, спрямованих проти рекламного бізнесу Google.
У 2020 році доходи Google від реклами в інтернеті склали $147 млрд — більше, ніж у будь-якої іншої Інтернет-компанії.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!