Міністерство інформаційних технологій і зв’язку Колумбії запровадило в країні право власності на номери мобільних телефонів, повідомив очільник відомства Дієго Молано Вега.
«Згідно із законом, який вступив у силу, тепер кожен колумбієць має право безкоштовно поміняти оператора мобільного зв'язку, зберігаючи власний телефонний номер упродовж усього життя», — цитує міністра РІА «Новости». За його словами, це не тільки зручно, а й вигідно споживачеві, адже після введення подібних правил в інших країнах вартість телефонної розмови там знизилася вже в перший рік на 30%.
Раніше при зміні обслуговуючої компанії власники мобільників позбавлялися телефонного номера, що став уже звичним не тільки для них, а й для їхніх друзів і близьких. Запровадження нової системи, включаючи відповідну технологічну адаптацію, займе близько року. Всього в Колумбії зареєстровано 45,5 млн абонентів, котрі користуються послугами п'яти операторів зв'язку.
Подібна система власності споживача на телефонний номер (як для мобільних, так і стаціонарних апаратів) уперше була введена в Гонконзі та Фінляндії, нині вона діє більш ніж у 60 країнах. У Латинській Америці її прийняли в Бразилії, Мексиці, Перу, Еквадорі, запроваджують у Домініканській Республіці, Аргентині, Чилі та Панамі.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 4.86 МБ)
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!