Керівникам, службам управління персоналом та працівникам дали методичні рекомендації стосовно їх дій у разі виникнення конфліктів міжособистісного характеру під час виконання посадових обов’язків, а також для зниження напруги в колективі, підвищення ефективності та продуктивності роботи, створення сприятливого організаційного та психологічного клімату у колективі.
Національне агентство з питань державної служби затвердило методичні рекомендації щодо роботи з конфліктами:
- в державних органах (наказ від 20.06.2022 № 46-22);
- в органах місцевого самоврядування (наказ від 20.06.2022 № 47-22).
Зважаючи на універсальність настанов, викладені рекомендації можуть бути використані не лише в інтересах публічної служби, але застосовані в інших галузях економіки.
У роботі з конфліктами рекомендується дотримуватися таких етапів:
1) виявлення конфлікту;
2) діагностика;
3) підготовка до втручання;
4) втручання;
5) завершення втручання та оцінка результатів конфлікту.
В рекомендаціях докладно розглядаються усі етапи, дії уповноваженої особи з питань супроводу конфліктів та інших учасників.
.
Матеріали за темою
Як за допомогою медіації зекономити час і фінансові ресурси
в„–52 (1558), 25.12—31.12.2021
Спорів у судах не поменшає, але практика застосування медіації пожвавиться — оцінка адвоката
в„–48 (1554), 27.11—03.12.2021
Медіатори отримають офіційний статус, але звертатися до них не обов’язково — прийнято закон
16.11.2021
Нам необхідно ще багато попрацювати, щоб підвищити рівень поінформованості суспільства про АВС — голова комітету НААУ
в„–23 (1529), 05.06—11.06.2021
Медіація: швидке розв’язання спорів з найменшими витратами
в„–27 (1481), 04.07—10.07.2020
Медіація як новий інструмент вирішення спору
в„–23-24 (1477-1478), 13.06—19.06.2020
Як медіатори знайшли свою нішу на українському ринку?
в„–8 (1462), 29.02—06.03.2020
Суди зобов’яжуть нагадувати сторонам про існування медіаторів
в„–2 (1456), 18.01—24.01.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!