22.07.2016 09:32
Мін’юст врегулював питання роботи двох комісій у сфері державної реєстрації за умови відсутності голови комісії, його заступника чи секретаря.
Відповідні зміни передбачені наказом Мін’юсту від 13 липня 2016 р. №1916/5.
Згідно з наказом положення про Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації та положення про Комісію з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації та моніторингу відповідності таких суб’єктів вимогам акредитації будуть доповнені нормами наступного змісту.
У разі відсутності голови комісії та заступника голови комісії обов’язки голови комісії виконує один з членів комісії, що обирається комісією за поданням її секретаря.
У разі відсутності секретаря комісії його обов’язки виконує один з членів комісії, що обирається за поданням голови комісії або заступника голови комісії.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!