Сучасні готелі для приваблення клієнтів іноді готові надавати доволі кумедні послуги
Незвичайні та ексклюзивні послуги адресовано тим туристам, які в змозі оцінити політ фантазії власників готелів. Адже вони дійсно намагаються здивувати! Шопінг на вертольоті? Масаж у гондолі? Усе чого душа забажає!
Сон в руку
Недавно було опубліковано щорічний топ-лист готелів з найкращим у світі сервісом. Туристи відзначали гостинність і завбачливість персоналу, розслаблену атмосферу і колорит, а також інші важливі для приємного відпочинку деталі.
Щоб задовольнити вимогливих гостей, власники готелів пропонують часом ексцентричні та розкішні, а іноді просто кумедні послуги.
Приміром, в одному з нью-йоркськиху готелів є менеджер зі сну. Там давно звернули увагу, що багато звернень та скарг клієнтів пов’язані саме з «нічними» проблемами: то надто душно або шумно, то подушка не така, то ковдра затонка. Так і з’явилася концепція, згідно з якою гість або добре спить, або отримує свої гроші назад, хоча останнє, що правда, є малоймовірним.
Постояльцям пропонують «звуконепроникні» номери, вечірній масаж та ароматерапію, атласні маски для сну і «меню» з 11 видів подушок, з-поміж яких є й «антихрапова». Перед сном можна покуштувати страви, що сприяють засинанню, наприклад бананові хлібці з арахісовим маслом.
Люди, які подорожують із тваринами часто почуваються утисненими стиснутими: не всі готелі приймають тварин, а якщо й це роблять, то з численними умовами. У відомому бостонському готелі все навпаки: собакам, кішкам і навіть більш екзотичним створінням настільки раді, що готові й вигулювати їх, і наглянути за ними в номері, і навіть зробити домашньому улюбленцю масаж. Звірятку запропонують окрему постіль і приготують його улюблену їжу.
Особистий слуга та автомат із плавками
Власний слуга, або батлер, — це, звичайно, пік розкошування для туриста. Такі спеціально навчені люди — не рідкість у готелях класу люкс, але іноді вони пропонують незвичайні послуги.
Так, у Майамі до гостей приставлено менеджер із засмаги. Він чергує біля басейну, допомагає постояльцям нанести крем для засмаги (навіть на важкодоступні місця), пропонує сонцезахисні косметику та окуляри, а також інші пляжні аксесуари.
Забули купальник або плавки вдома? Не біда! У мережі готелів у Сан-Дієго встановлені автомати з продажу пляжного спорядження. Щоправда, вибір невеликий: чорні плавки або чорний бікіні. Але той, хто не взяв із собою головний відпускний аксесуар, і цьому радий. Зате на поясі кожного предмета одягу розміщено міні-гід по місцевих визначних пам’ятках — назви місць, які варто відвідати.
Особливу повагу проявляють до своїх клієнтів у Мадриді, де в замовленому номері постояльців чекають банні халати, на яких вишиті їх ініціали. Залишається тільки припускати, куди може завести фантазія підприємливих власників готелів, адже забаганки клієнтів можуть ставати дедалі більш химерними.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!