Закон С– Бізнес Як повернути товар в магазин

Згідно закону, товар належної якості можна повернути назад в магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувалися

Згідно закону, товар належної якості можна повернути назад в магазин протягом 14 днів за умови, що ви ним не користувалися

Коментарі

0
bodco

А як ви доведете, що ви не користувались б/у телефоном? Крім того, Вам точно не дали чек при покупці. Та і гарантійний термін і умови продавець ставив на власний розсуд, хоча міг взагалі не ставити. В…

17.10.2017 22:10 Відповісти
0
Анастасія

Доброго дня. Купила вафельницю для домашнього користування. Після нагрівання напис на вафельниці просто стік (наче помада), а сама вафельниця нерівномірно пропікає вафлі. Краєчки підгорають, а середин…

13.10.2017 11:05 Відповісти
0
оксана

ДОБРОГО ДНЯ!Купили морозильну камеру 27.09.2017 в Фокстроті, а вона не працює, що робити? Як можна повернути гроші або обміняти на іншу?

02.10.2017 12:55 Відповісти
0
oksana

Доброго дня! Я вчора лише купила взуття, один раз оділа на роботу, шкріра потріскала і полущилась за перший же день, також порозклеювалось, чи модна таке взуття повернути, адже я його один раз носила …

26.09.2017 11:36 Відповісти
0
Наташа

Добрий день, я купила через інтернет-магазин купальник, мені, нажаль, не підійшов розмір, скажіть, будь ласка, я маю право вимагати повернути його і щоб мені повернули гроші, чи купальник рахується то…

21.09.2017 16:09 Відповісти
0
Владислав

Доброго дня, купив телефон б.у айфон 5 ,но на гарантії, він мені не підійшов, тому я хотів його повернути. Мені сказали 20 % від суми по гарантії де це прописано? P.S... Cкинули 10%, но все ж цікаво …

18.09.2017 18:48 Відповісти
0
Олександр

потрібна експертиза, що товар не пригодний. Якщо без неї - нічого не доб'єтеся

11.09.2017 14:45 Відповісти
0
Олександр

які в Вас є докази що вони відказали. Зніміть відказ на відео, а потім чи через суд чи через організацію "Захист прав споживачів"

11.09.2017 14:42 Відповісти
0
Олександр

На крайній випадок можете згідно ст. 9 забрати кошти і повернути товар, якщо не пройшло 14 днів (пригрозивши звернутися до організації "Про захист прав споживачів", якщо й тоді не віддадуть …

11.09.2017 14:40 Відповісти
0
Олександр

Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості 1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законо…

11.09.2017 14:35 Відповісти
0
Олександр

Наталія, по перше приходячи до них ви повинні зсилатися на Закон про захист прав споживачів: Стаття 4. Права та обов'язки споживачів 1. Споживачі під час придбання, замовлення або використання прод…

11.09.2017 14:34 Відповісти
0
Олексій

В законі є пункт розірвання купівлі-продажу.

10.09.2017 15:38 Відповісти
0
Леся

Кристина, здравствуйте, у меня та же ситуация. Купила, прошлась один раз и поняла, что от этой обуви сильно болят пятки - посадка не та или каблук не так расположен для моей ноги. Скажите ,Вы нашли ре…

08.09.2017 14:04 Відповісти
0
Наталія

Доброго дня! В КОСМО м.Буча Київської обл. придбали ножиці дитячі, вони не ріжуть, ціна без копійок 100 грн. Назад не приймають, кажуть, що треба нам писати тим, хто їх зробив. Але ж є у КО…

05.09.2017 16:28 Відповісти
0
Алена

Здравствуйте, купила телефон и не работают программы, прошла неделю, хотела вернуть телефон, они отказали. что мне делать?

29.08.2017 17:49 Відповісти
0
Наталья

Добрый день. В магазине канцелярских товаров приобрела для ребенка "Ручка- тренажер Самоучка",не нарушая упаковку(она была не заклеена) достали ручку и попробовали с ребенком на деле. Ручка…

29.08.2017 16:36 Відповісти
0
tarasporada

нічого не вдієш, Ви вже почали користуватися товаром, тому вафля, доведеться Вам жити далі з тими черевиками

24.08.2017 18:14 Відповісти
0
Кристина

Здравствуйте, что можно сделать с тем что я купила обувь, в первый день покупки прошлась и в подошве остались вмятины от камней. На следующий день поехала менять с чеком, и мне сказали что товар обмен…

24.08.2017 12:35 Відповісти
0
Кристина

Здравствуйте, что можно сделать с тем что я купила обувь, в первый день покупки прошлась и в подошве остались вмятины от камней. На следующий день поехала менять с чеком, и мне сказали что товар обмен…

24.08.2017 12:35 Відповісти
0
Віктор

Купив в інтернеті планшет, на пошті я перевірив, праює; коли приніс до-дому знявши захисну плівку, виявив царапини на екрані, вислав на обмін; на сайті написано що планшет з царапинами небідлягає обмі…

22.08.2017 18:17 Відповісти
0
Виктория

Здравствуйте.Купила босоножки в Вита Росси третьего августа на удивление заметила,что чек был выбит на 4 августа...на день вперед!Босоножки за 40 минут эксплуатации начали разваливаться...кожа вышла и…

18.08.2017 19:02 Відповісти
0
Валентина

Добрый день!У меня произошла такая ситуация,мы заказали диван в магазине при оформлении мы указали цвет который хотим,размер и подлокотники,но чертеж этого дивана нам никто не сделал и мы не знали как…

15.08.2017 12:07 Відповісти
0
Владимир

Добрый день.Купил в ЭПИЦЕНТРЕ К г Сумы ручную пилу циркулярную .Купил в 12 часов дня и сразу включил для работы.Но она проработала ровно 5-7 минут и появился какой то посторонний запах.Когда включал в…

09.08.2017 07:58 Відповісти
0
Володимир

Можете спокійно відмовляти в поверненні. Закон "Про захист прав споживачів" регулює відносини між суб'єктами господарювання та споживачами. В даному випадку Ви не є суб'єктом господарювання…

03.08.2017 10:32 Відповісти
0
яна

Купила босоножки, стоимостью со скидкой 990 , но в чеке указана 990, то есть скидка не указана, одела на следующий день стельки начали ехать вниз, которые приклеены на двухсторонний скотч. Сразу понес…

27.07.2017 13:20 Відповісти
0

Підскажіть будь-ласка, купили телефон через інтернет магазин, отримали через нову пошту. Телефон зовнішнім виглядом відповідав Фотографіям на сайті інтернет-магазину. Через два дні виявилося, що теле…

18.07.2017 15:35 Відповісти
0
Костя

Добрый день. Продали корову в селе беременную. Срок продажи меньше 14 дней. У нового владельца корова родила теленка. Новый владелец принял решение вернуть корову якобы у нее нет молока. Ситуация инте…

13.07.2017 13:47 Відповісти
0
галина

придбала ламінат 2 місяці тому, виявилася частина бракована. Чи можна поміняти? Чек є.

12.07.2017 17:00 Відповісти
0
Ярослав

добрый день. меня обманули в магазине техники- купил колонку музыкальную... сказали год гарантии. через два месяца она начала хрипеть. отнес в магазин.. там забрали колонку и сказали что все хорошо, м…

05.07.2017 11:57 Відповісти
0
Ирина

Здравствуйте! Подскажите как быть, вчера купили дочке телефон, а она уронила его в воду и он не работает.Есть вероятность того, что нам его поменяют?

22.06.2017 18:33 Відповісти
0
Елена

Добрый вечер! Подскажите,могу ли я вернуть или обменять товар из секонд хэнда при наличии у меня чека. И на какие пункты могу ссылаться,в случаее отказа продавца?

21.06.2017 20:13 Відповісти
0
Ирина

Поясніть,будь ласка, підлягають лампочки розжарювання та галогенні ламп. 20вт 12в поверненню, якщо вони згоріли на протязі 3 днів

21.06.2017 16:46 Відповісти
0
Валентин

Юлія, відмова неправомірна. Повернення протягом 14 днів передбачене для товару належної якості. У Вашому випадку йдеться про бракований товар та гарантійний випадок. Зобов'язані відремонтувати. Докла…

20.06.2017 10:51 Відповісти
0
Юля

Придбала в магазані зарядний пристрій для телефона. через місяць експлуатації він в прямому сенсі слова взірвався: взірвався всередені конденсатор, від чого розірвало корпус. При зверненні в магазин п…

19.06.2017 18:56 Відповісти
0
Віталій

Так, звісно Ви зможете повернути товар до кінця поточного, тобто 14-го дня( не враховуючи дня покупки )

15.06.2017 23:48 Відповісти
0
Артём

При возврате модема в "Интертелекоме" заявили, что возврат денег будет произведен в течение 2-хнедельного срока. Правомерно ли это?????????????????????????

11.06.2017 19:38 Відповісти
0
Ольга

Я купила босоножки,обула,прошла 50метров и у меня начали печь(гореть) стопы ног...Раньше никогда такого не было.Не знаю от чего...Может это зависит от материала,подошвы босоножек...Можно ли вернуть об…

09.06.2017 18:35 Відповісти
0
Богуслава

Доброго дня!Виникла проблема при поверненні босоніжок!міряючи в магазині вони мені підійшли і я їх придбала...того ж дня вдягнувши їх до магазину(50 м від дому)вони мені дуже натерли кісточку з вн.бок…

07.06.2017 17:16 Відповісти
0
Вероника

Прошу подсказать - если сегодня 14й день, не считая дня покупки, я могу сдать товар? (по закону - это "не более 14ти дней"). Спасибо

24.05.2017 17:39 Відповісти
0
Вероника

Прошу подсказать - если сегодня 14й день, не считая дня покупки, я могу сдать товар? (по закону - это "не более 14ти дней"). Спасибо

24.05.2017 17:39 Відповісти
0
Валентин

Вікторія, якщо факт звернення раніше зафіксовано не було, то підтвердити його Ви не зможете. 14-денний термін сплив і повернути товар не вдасться. Поліція тут ні до чого. Можна якусь заяву написати по…

11.05.2017 16:01 Відповісти
0
Вікторія

Підкажіть будь ласка, що робити. Ми купили годинник в дуже відомому інет-магазині, забрали їх 3 травня на Новій Пошті, тоді ж ми і сплатили цей годинник. НА віихідних 6 травня ми їх подарували, але во…

11.05.2017 12:07 Відповісти
0
Ярослав

Доброго Дня. Ситуація така, замовив товар через інтернет-магазин, але після проплати (а вона була здійснена наперед) у продавця до мене з'явилися якісь дивні запитання. В результаті товар поїхав у інш…

10.05.2017 20:50 Відповісти
0
Данило

Привіт, у мене виникла проблема. Я купив камеру в магазині 2 дня назад, користувався нею дуже мало, але за цей час зрозумів що якість відео і заряд батареї мене не влаштовує, чи можу я розірвати дого…

11.04.2017 21:39 Відповісти
0
Ігор

Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, як мені поступити в даній ситуації. А саме: вчора купив спортивне взуття, коробку викинув, але чек зберігаю, чи можу я сьогодні обміняти то взуття на більший розмір…

03.04.2017 06:25 Відповісти
0
Денис

Ситуация следующая: купил ноутбук, через 6 дней отнес обратно, со скотским отношением согласились вернуть средства, оформили возврат, распечатали и вручили чек, попросили поставить подпись. Подпись-то…

30.03.2017 22:56 Відповісти
0
Андрей

все говорят о возврате но в законе написано только о ОБМЕНЕ...

28.03.2017 11:12 Відповісти
0
Илона

Здравствуйте! Подскажите, пожалуйста, если в магазине написано, что нет возврата и обмена товара, но только дома я обнаружила, что мне упаковали обувь разного размера и оба на левую ногу. Должны ли мн…

22.03.2017 16:27 Відповісти
0
Валентин

Ні

22.02.2017 16:00 Відповісти
0
К678

Какая разница, сколько минут говорили? Сброс к заводским настройкам есть?

22.02.2017 15:52 Відповісти
0
Валентин

Sergiy, если упаковка испорчена, то товарный вид утерян. Вернуть не удастся. "Не подошла флешка" - это интересный вариант :)

22.02.2017 15:50 Відповісти
0
ТОЛИК

СКАЖИТЕ ПОЖАЛУЙСТА А ЕСЛИ ОПЛАТА БЫЛА БАНКОВСКОЙ КАРТОЙ?

18.02.2017 12:07 Відповісти
0
Виктория

Подскажите, пожалуйста. Хотела вернуть кнопочный телефон обратно. Продацец отказался брать. Сказал,что если по телефону говорили больше двух минут, то необходимо нести в сервесный центр для сброса нас…

17.02.2017 15:20 Відповісти
0
Анастасия

Магазин не хочет делать возврат телевизора, пока я не отнесу его в сервисный центр для подтверждения заводского брака. Подскажите могу ли я вернуть телевизор без заключения сервисного центра?

12.02.2017 21:51 Відповісти
0
Sergiy

К сожалению есть товары которые нельза открыть не испортив упаковку. Например флеш накопители, наушники продаются в запаянной коробке. Как быть в этом случае если товар не подошел? Вернуть его не уда…

27.01.2017 15:30 Відповісти
0
Володимир

Доброго дня! Підскажіть, будь ласка, чи підлягає поверненню придбана в магазині електроніка, що була в користуванні (б/у) - комп`ютери, ноутбуки, монітори, комплектуючі до перерахованого. Дякую.

26.01.2017 17:17 Відповісти
0
Валентин

Василю, якщо товар неналежної якості, то читайте тут: http://zib.com.ua/ua/85838-yak_povernuti_tovar_za_garantieyu.html

10.01.2017 10:19 Відповісти
0
Валентин

Якщо збережено товарний вигляд телевізора, а також упаковка, то звичайно можна.

10.01.2017 10:17 Відповісти
0
Валентин

Коли товар неналежної якості, про перелік товарів, що не підлягають поверненню, вже не йдеться. Дивіться свою ситуацію тут: http://zib.com.ua/ua/85838-yak_povernuti_tovar_za_garantieyu.html

10.01.2017 10:16 Відповісти
0
Василь

Робили ремонт в усій квартирі, все купували в одному маркеті - без притензій. Ось в останній кімнаті пішли казуси. Спочатку шпалери, супер тонкі (перебивало навіть сам клей). Потім ламінат, який на 2-…

09.01.2017 17:00 Відповісти
0
Оксана

Добрий вечір. Купили телевізор, не сподобалася якість зображення. Чи можна повернути в магазин? Товару 3 дні, чек є. Чи повернуть всю суму товару?

06.01.2017 20:46 Відповісти
0
Екатерина

Доброго дня! У переліку товарів належної якості, що не підлягають поверненню є ювелірні вироби. Я купила срібні сережки з позолотою, а через 8 днів з них випали камінці. Як виявилось, вони були не впр…

02.01.2017 13:45 Відповісти
0
Ксения

Добрый вечер, сегодня в "Караване" купили штору для ванной. На упаковке указан размер 180х180, на самом деле размер 160х160. Чек сохранили. Возможно ли будут заменить на другую, или такие шт…

27.12.2016 17:15 Відповісти
0
Валентин

Вернуть могут.Только не на сервисе,а в магазине, где покупали. И в пределах гарантийного срока.

22.12.2016 11:54 Відповісти
0
Валентин

Услуги - не товар. Читайте условия договора, что Вы подписали.

22.12.2016 11:53 Відповісти
0
Александр

здраствуйте! взял на выплату ноутбук вместе с дополнительным сервисным обслуживанием на 2 года. Хочу вернуть данный ноутбук в связи с его неудоволетворением моих требований. Внес я первый взнос (10% о…

21.12.2016 21:30 Відповісти
0
Светлана

В январе этого года купила мобильный телефон и он уже трижды побывал в Сервисе на ремонте и снова не работает.На Сервисе мне могут вернуть за него деньги?

21.12.2016 18:39 Відповісти
0
Валентин

Світлано, навряд Вам повернуть кошти, адже 1) товар вже був у використанні - правило 14 днів не поширюється; 2) навряд Вам вдасться довести, що він неналежної якості (по гарантії також не повернете). …

21.12.2016 10:46 Відповісти
0
Юрист

Богдане, коли йдеться про заміну товару чи повернення грошей за гарантією (коли товар бракований) термін 14 днів ні до чого. Гарантійний строк у кожного товару свій. У смартфонів мінімум рік.

21.12.2016 10:43 Відповісти
0
Світлана

прокунсультуйте мене будь ласка. Купили ми малому на Миколайчика мольберта, а він такий не якісний виявився, як малюєш, то дуже погано стирається, (перший день), а вчора ввечері майж не стирався, крей…

21.12.2016 08:17 Відповісти
0
Богдан

Доброго дня! 10.12.16 замовив смартфон в інтернет магазині "Цитрус", телефон прийшов 16.12. дома додивився що в телефоні не працює динамік, хочу обміняти або повернути гроші, їхні оператори …

20.12.2016 12:06 Відповісти
0
юрист

за законом ні.

20.12.2016 09:56 Відповісти
0
Денис

Доброго вечора! Таке питання телефон визнали що не можуть відремеонтувати і дали акт списання, але немає товарного чека з магазина де купувався телефон, є гарантія коробка всі аксесуари ну і не працюю…

19.12.2016 20:51 Відповісти
0
Игорь

Здравствуйте! Я приобрел стиральную машинку в 2013 году но сейчас она сломалось и запчастей на нее нет стоила она 2450 гривен сейчас в интернете стоит 6000 гривен. В магазине отдают 2450 гривен но я з…

13.12.2016 21:54 Відповісти
0
Генриетта

добрый вечер. помогите, заказывала диван оплатила 50 %, привезли но он не то что мы смотрели и выбирали. вернули. Деньги не хотят возвращать, только когда они его продадут, под реализацию. Как мне ве…

13.12.2016 20:40 Відповісти
0
Андрей

Могут электрочайник конечно забрать в сервис. их право. а что делать.

06.12.2016 16:24 Відповісти
0
Володимир

Відверто кажучи, і трусів у списку немає. Але є натільна білизна. Халат, скоріше за все, також натільна білизна.

06.12.2016 16:23 Відповісти
0
анастасия

добрый день) купила в пятницу электрочайн., проверили его без воды просто вставив в розетку т. к. сказали что с водой нельзя, набрав воду включила его в субботу и что я вижу с низу под ручкой чайника …

06.12.2016 09:41 Відповісти
0
Юлия

Доброго вечора !Купувала халат на подарунок,не підійшов розмір !В магазині відмовляються повертати керуючись тим,що халат входить до групи натільної білизни.Підкажіть хто правий ,адже в переліку товар…

03.12.2016 20:50 Відповісти
0
Валентин

Іване, продавець правий, як не сумно. В суді дійсно вже нічого не доведеш. На ринках продавці ЗОБОВ'ЯЗАНІ видавати товарні чеки. І вони в них є. Вимагайте, аби виписав чек, або купуйте в іншому місці.…

25.11.2016 09:29 Відповісти
0
Іван

Доброго дня! А дійсно, що робити з товарами б/у, які ми купуємо в секонд-хенді чи стоках. Я купив на вид дуже гарні берци (військове взуття), вартість яких 760грн, купив на ринку, звичайно, що без че…

25.11.2016 03:08 Відповісти
0
Lili

Купила зимние сапоги и через 3 недели у меня сломался замок. Принять товар отказываются, ссылаясь на то, что сломанная фурнитура не входит в гарантию на обувь. Не могу найти это в законе. Подскажите, …

23.11.2016 13:05 Відповісти
0
инна

Яна, а в чем проблема? Кончено можно вернуть телевизор. Но вот условия кредитного договора придется выполнять в любом случае.

23.11.2016 11:36 Відповісти
0
яна

Хочу повернути телевізор придбаний в кредит!Чи вдастся таке зробити?

23.11.2016 10:52 Відповісти
0
Валентин

Светлана, скорее всего, проблем с возвратом не возникнет.

21.11.2016 10:42 Відповісти
0
Светлана

Здравствуйте! Хочу вернуть часы, 14 дней не прошло, все в сохранности, НО... я сразу изъявила желание их надеть) и продавец забрала защитную пленку, не положила ее в коробочку) Все остальное абсолютно…

20.11.2016 18:54 Відповісти
0
Артем

с какого момента считать 14 дней, если доставка выполнена через два дня после приобретения (оплаты) по чеку

20.11.2016 07:34 Відповісти
0
Валентин

Упаковка товара - это элемент товарного вида. Так что упаковку нужно сохранять, если сомневаетесь, оставите ли товар себе.

16.11.2016 11:04 Відповісти
0
Сергій

Якщо гроші не повертають, скаржтеся. Чого чекати?

16.11.2016 11:02 Відповісти
0
Валентин

Думаю, что правомерно. Телевизор - товар. Допнастройки - услуги.

16.11.2016 11:01 Відповісти
0
Анатолий

Купил телевизор, сделали дополнительные настройки. Через три дня пришлось вернуть. Деньги за доп. настройки не возвращают(800грн.), акт выполненных работ есть.Правомерно это или нет?

15.11.2016 17:24 Відповісти
0
Наталія

Купили у магазині 60м ламінату, після використання залишилася одна пачка у упаковці. Магазин прийняв цю пачку тільки під реалізацію. Повернули цю пачку через 10 днів після купівлі і вже ждемо півроку.…

15.11.2016 16:43 Відповісти
0
валерій

Мені цікаво наскільки правильною є позиція стосовно оформлення відповідної заяви. Бо у деяких магазинах відверто вимагають УСЮ інформацію про фізичну особу (паспортні дані, податковий номер, місце реє…

14.11.2016 21:08 Відповісти
0
Юлия

Здравствуйте! купила обогреватель и через 3 дня произошла поломка в дисплее.В магазине забрали и сказали в течении месяца результат, а начались холода что делать.

14.11.2016 10:37 Відповісти
0
Мария

Купила зимнее пальто. с момента покупки прошёл почти месяц. все было норм, но вот недавно попала под дождь и пальто начало издавать жуткий запах резины. Попыталась решить вопрос по гарантии, но в мага…

11.11.2016 19:13 Відповісти
0
Любовь

Купила зимний пуховик в брендовом магазине и один раз одела - оказался холодным, срезала ценник, но сохранила (был на пластмассовом кольце), пакет и чек есть. Подскажите могу ли вернуть его обратно?

31.10.2016 19:38 Відповісти
0
Валентин

Для возврата в течение 14 дней обязательно сохранить упаковку. Для возврата по гарантии - нет. Критерий сохранения товарного вида товара важен только в первом случае.

31.10.2016 16:23 Відповісти
0
Максим

Обязательно ли сохранения упаковки товара для возврата в течение 14 дней и для замены по гарантии?

31.10.2016 13:12 Відповісти
0
валентин

Светлана, 14 дней - должны вернуть. Если более, то только при наличии брака. Если размер не подошел, то вряд ли это брак.

26.10.2016 09:08 Відповісти
0
Светлана

Здравствуйте, подскажите пожалуйста, если товар купили через интернет-магазин, при этом все фото в реале были выставлены и замеры написаны, человек продержал 22 дн, потом решил вернуть. Вопрос- продав…

25.10.2016 21:34 Відповісти
0
Ірина

Доброго дня! Підкажіть будя ласка, при поверненні товару в інтернет-магазин і подальшій його заміні потрібно надавати оригінал чеку чи копію. Дякую!

24.10.2016 11:18 Відповісти
0
сергей

При заказе в интернет-магазинах лично я всегда оговариваю обязательность чека и гарантийного талона. Так что проблем не возникает.

24.10.2016 09:33 Відповісти
0
надя

А якщо товар придбаний по інтернету і прийшов новою поштою. Чи реально повернути товар назад а собі повернути гроші і як це можливо зробити. Дякую.

24.10.2016 00:14 Відповісти
0
Руслан

Если товар был в употреблении и потерял товарный вид (очевидно, что не только о внешнем виде идет речь), то есть по нему можно установить, что он был в употреблении - значит увы.

17.10.2016 09:21 Відповісти
0
Руслан

Документ не помешает. Заявление же нужно будет написать...

17.10.2016 09:19 Відповісти
0
Руслан

Кристина, если есть чек, то обменять можно. вполне обычный случай.

17.10.2016 09:18 Відповісти
0
Лариса

Здравствуйте,подскажите пожалуйста,нужен ли какой-либо документ,подтверждающий личность(паспорт,права)при возврате товара стоимостью свыше 100гр?

16.10.2016 16:11 Відповісти
0
Кристина

Здравствуйте, я на распродаже в магазине купила футболку, спустя пару дней увидела что она не того размера который мне нужен. Можно ли ее обменять?

13.10.2016 15:41 Відповісти
0
Юрий

я хочу вернуть Макбук, не устроила память.... или обменять... мне отказали сославшись на то, что комп уже использовался, то есть был активирован. от покупки прошел один день . Посоветуйте что делать

12.10.2016 19:14 Відповісти
0
валентин

Нина, объективно никуда пожаловаться не выйдет. Нет документов, подтверждающих покупку. О чем говорить?

11.10.2016 14:09 Відповісти
0
ира

здравствуйте.что делать сдала уже второй раз планшет в магазин .магазин отдал его в свой сервесный центр.все сроки давно прошли .на звонки говорят мы вам перезвоним.не планшета ни денег.что делать?

11.10.2016 14:03 Відповісти
0
Ніна

Добрый день! В магазине сувенирной продукции и вышитой одежды , я пол-года назад купила в подарок платье-вышиванку и отправила подруге в Японию, она один раз его постирала и по швам это платье все раз…

07.10.2016 19:48 Відповісти
0
Сергей

У вас есть только права ремонта по гарантии согласно ст.8 ЗУ О защите прав потребителей. Вернуть или обменять просто так не получится. Вам необходимо: 1. Написать заявление в магазин (именно в магази…

05.10.2016 13:14 Відповісти
0
людмила

Купила смартфон на подарок. В магазине проверила только звонки. Через несколько дней заметила что динамик при музыке сильно скрипит. Обратилась в магазин сказали что нужно обратится в сервисный центр …

03.10.2016 12:44 Відповісти
0
Ігор

Добрий день! Зробивши купівлю товару через інтернет-магазин, при детальному огляді мною було виявлено суттєві недоліки, які унеможливлюють використання товару за призначенням. Тогож дня проце було пов…

28.09.2016 13:02 Відповісти
0
Алевтина

Добрый день!! Купила сапоги с литой подошвой, прошлась по улице и они начали скрипеть. Я понимаю что если прошелся по улице то вернуть не получится но возможно скрип считается браком и мне удастся вер…

27.09.2016 09:59 Відповісти
0
юрист

Можна звичайно піти на принцип і судитися з примарною перспективою, а можна дати копії і вирішити питання.

26.09.2016 15:46 Відповісти
0
юрист

Чек, гарантійний талон та заява продавцю - мають усунути брак або замінити.

26.09.2016 15:45 Відповісти
0
Владимир

Добрый день. Хотел вернуть товар в магазин. Продавец потребовал паспорт и идентификационный код чтобы сделать копии для бухгалтерии. Это такие правила у них. Как это понять?

26.09.2016 14:26 Відповісти
0
Галина

Підкажіть, як діяти в такій ситуації: придбали бойлер для нагріву води на торговій точці на ринку. Є товарний чек з датою придбання(22.09.2016) й печаткою ПП, сервісна книжка. Але бойлер не гріє воду,…

25.09.2016 15:59 Відповісти
0
Аліна

Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, на підставі якого нормативного документу магазин вимагає вказати особисту інформацію (серію та номер паспорту, адресу) покупця у заяві на повернення товару до магаз…

24.09.2016 11:28 Відповісти
0
Роксолана

Добрий вечір. Підкажіть будь ласка. Я купила термос для їди. І він не тримає тепло, навіть 6 годин( хоча на сайті було сказаго 24-ри) Звичайно я його використовувала. Тому в мене питання чи в такому в…

22.09.2016 19:02 Відповісти
0
qwe

Сомнение обоснованы. Без чека и гарантийного талона, скорее всего, никак. Разве что у продавца проснется совесть.

20.09.2016 15:41 Відповісти
0
Ольга

Купила сапоги 9 дней назад, ни чек. ни гарантийный талон мне не дали, хотя покупала в магазине. Вчера одела первый раз отклеилась подошва, сегодня отнесла назад, деньги возвращать отказались, сказали,…

20.09.2016 14:51 Відповісти
0
Алексей

Обмену или возврату подлежит только новый товар, который не был в употреблении и не имеет следов использования: Упаковка не повреждена, товар не имеет царапин, сколов, потертостей, программное обеспеч…

11.09.2016 10:44 Відповісти
0
Олег

Виктория, сможете. Но не как новый товар, а по гарантии.

09.09.2016 12:12 Відповісти
0
Виктория

Купила босоножки, 2 раза одела, отклеилась подошва. Прошло 9 дней с даты приобретения? Смоги ли я вернуть товар и деньги? Босоножки уже получаеться как ношеные. Спасибо за ответы.

09.09.2016 11:19 Відповісти
0
Данило

Сергей, как товар возвращается по гарантии описано здесь. http://zib.com.ua/ua/85838-yak_povernuti_tovar_za_garantieyu.html То, что Вы отправили чек с товаром без заявления, можно сказать, что подари…

07.09.2016 09:57 Відповісти
0
юрист

Если только распаковали и не использовали, тогда вернуть конечно можно!

07.09.2016 09:55 Відповісти
0
Сергей

Здравствуйте. Заказал в интернете смартфон. Заказ пришол с заводским браком. Созвонился с магазином и отправил обратно с квитанцией про оплату не зделав себе копию. Скажите, у меня есть шанс получить …

06.09.2016 23:19 Відповісти
0
Александра

Здраствуйте! Сегодня купили Wi-Fi роутер. В магазине "Караван". Пришли домой и точно такой же подарила тётя. Но не сразу это заметили и успели открыть. Чек и коробка в отличном положение!! В…

31.08.2016 21:57 Відповісти
0
Алекстандра

)

31.08.2016 21:51 Відповісти
0
Елена

Добрый день. Купили мясорубку. На пятый день после покупки во время работы обнаружили посторонний шум. Отвезли в магазин. Покупку забрали, обещая ответ через неделю. Через неделю продлили срок, объясн…

25.08.2016 11:15 Відповісти
0
Катерина

Добрий день, купила туфли с маленькой царапинкой но сделали скидку, правый очень жал и они мне сказали на мокрый носок разносить, я так и сделала, но под мокрым носком они размокли и стали розводы на …

22.08.2016 21:10 Відповісти
0
Владимир

Здраствуйте! Приобрел товар в магазине техники. Предложили установить лицензионное ПО, я отказался. Сам наскачивал нелицензии, и теперь глючит телефон. Прошло уже 11 дней, я естественно звонил общался…

21.08.2016 21:09 Відповісти
0
наталья

Здравствуйте! подскажите, пожалуйста, можно ли вернуть (обменять) ортопедический матрас? оказался очень жестким! я позвонила в магазин- сказали, что это средство личной гигиены и мы его распаковали. …

16.08.2016 12:21 Відповісти
0
Наталья

Купленное в магазине платье полиняло при первой же стирке (соблюдались все условия по уходу за изделием, указанные на этикетке). В магазине отказались принять претензию, заявив, что я сама испортила в…

12.08.2016 19:03 Відповісти
0
Алла

Доброго дня! Я купила кондиціонер в інтернет - магазині Фокстрот. Він виявився бракованим не працюва зовнішній блок.Ми попросили замінити, через місяць вони сказали що замінять, тільки ми повинні оп…

08.08.2016 14:35 Відповісти
0
Надежда

не законно.

05.08.2016 15:09 Відповісти
0
Надежда

Виктор, возврат возможно сделать только при предъявлении банковского чека, так как при процедуре возврата необходим его номер.

05.08.2016 15:06 Відповісти
0
Алена

Добрый день Подскажите насколько правомочно требование паспорта при возвращении товара в магазин (каким нормативным документом это предусмотрено?)

02.08.2016 14:24 Відповісти
0
Юрист

Валерия, можете!

29.07.2016 09:45 Відповісти
0
Валерия

Купила в интернет-магазине кеды Converse Original. Дочь обула, сходила в магазин, а после этого обнаружилось, что три люверса для шнуровки плохо закреплены и вокруг видна растрепанная ткань. Позвонила…

28.07.2016 14:58 Відповісти
0
Виктория

Скажите, можно ли вернуть в интернет-магазин дорогую куклу реборн? С момента покупки прошло 3 дня, ребенку не очень она понравилась, поиграл только один вечер, но по кукле не видно. Коробка есть. Могу…

04.05.2016 16:53 Відповісти
0
Виталий

Купил в АТБ светодиодную лампочку. Гарантия 2 года. Обратился в магазин чтобы вернуть, потому-что перестала работать через неделю. В АТБ сказали обращатся к изготовителю. Магазин отказывается возвраща…

30.04.2016 20:23 Відповісти
0
Анастасия

Купила водонепроницаемую игровую клавиатуру. Прошло полмесяца после покупки и всё-таки свершилось... пролили жидкость на клавиатуру. Изначально клавиатура начала выдавать неверный текст. Например, пиш…

22.04.2016 16:44 Відповісти
0
Наталія

В магазине померяла оправу для очков, увеличивающих зрение, она мне понравилась, решила купить, заказала линзы для очков, дала аванс, исходя из половины стоимости оправы, линз и работы мастера. На сле…

19.04.2016 13:41 Відповісти
0
Катерина

Купила лаковые туфли, два дня разнашивала дома, поняла, ходить в них невозможно. Изначально продавец грубо сказала,что деньги вернет через несколько дней.Далее начала осматривать обувь, увидела нескол…

13.04.2016 16:28 Відповісти
0
Vova

Письменное заявление в магазин напишите и отдел по защите прав потребителей. http://forum.jurinform.com.ua/topic/411/chto-delat-s-brakovannoi-veshchyu-kuplennoi-v-magazine/

08.04.2016 11:25 Відповісти
0
lnor@bk.ru

Купили джинсы,один раз одели и они окрасили тело и сапоги.занесли в магазин.продавцы без директора решение об воврате обмене решение принять не могут,как действовать?рукодство отказывается возвращать…

08.04.2016 09:30 Відповісти
0
Тетяна

Це прямо прописано у ст. 9 Закону про захист прав споживачів. Якщо ви хоч раз вийдете на вулицю, повернути товар, який вже використовувався вже не вийде

04.04.2016 18:38 Відповісти
0
Таня

Подскажите пожалуйста, если я купила обувь (в магазине мерила), мне подошла, и вроде как удобно ходить. Но на улице прошла 5 минут, и поняла что подъем не позволяет мне в них ходить очень не удобно, …

16.03.2016 22:12 Відповісти
0
ольга

а якщо я придбала взуття одягла один раз але після першого дня воно почало линяти тобто ноги були під колір взіття ,чек є але боюсь що мені не повернуть гроші

12.03.2016 13:49 Відповісти
0
юрий

получается если придя домой открыл ноут , поставил программу. а он не работает считается что он уже использован , не смотря на то , что внешних признаков вмешательства нет.

12.03.2016 11:19 Відповісти
0
Юрист

Ноут Вы уже использовали. Так что вернуть по правилу 14 дней не выйдет. Если есть брак в товаре - это отдельная тема. Был ли первый взнос при рассрочке, не имеет никакого значения, если поставили подп…

09.03.2016 14:09 Відповісти
0
Анна

Здравствуйте!Подскажите,пожалуйста,мы взяли в магазине ноут в рассрочку,придя домой и установив операционную систему мы обнаружили,что вай-фай практически не ловит,даже возле роутера...Можем ли мы обр…

09.03.2016 09:16 Відповісти
0
Виктору

Только, если магазин пойдет навстречу...

03.02.2016 17:58 Відповісти
0
Віктор

Підкажіть, чи можна повернути товар у разі втрати чека. Так, закон чітко визначає, що повернення товару здійснюється за умови наявності чека. Проте, якщо товар було придбано банківською карткою, магаз…

02.02.2016 11:21 Відповісти
0
Вероника

Олег, а что, статью не осилили? Там же все детально расписано!

01.02.2016 11:09 Відповісти
0
Олег

Скажіть будь-ласка, учора купивши кросівки, в них перейшовшись додому, та поставив на поличку, зранку коли хотів їх одягнути зауважив що пошкоджена підошва (на мою думку вона не відповідає належним ви…

31.01.2016 16:28 Відповісти
0
пекар-юрист

Ні. Товар був у вжитку. То ж 14 днів тут ні до чого. Кошти повернуть лише в разі, якщо є дефект самої хлібопічки. У мене була схожа ситуація, коли хліб падав всередину. Втім він допікався і повязано б…

16.12.2015 09:59 Відповісти
0
Наталья

придбала нову хлібопічку, в цей же день почала пекти хліб, але він не допікається і падає в середину, спекла ще три хлібини, ситуація та ж, не допікається і падає, відвезла хлібопічку у магазин, забра…

16.12.2015 09:42 Відповісти
0
Татьяна

Скажите, вам удалось разорвать договор.Аналогичная ситуация.

26.08.2014 08:07 Відповісти
0
Алекс

#$@# вы бы закон почитали, прежде чем нести эту чушь! Там для таких как вы расписаны условия "обмена(возврата) товара надлежащего качества". Как раз в течение 14 дней именно новый товар …

10.07.2014 13:08 Відповісти
0
Вікторія

Купила щипці для вирівнювання волосся в інтернет-магазині.При використанні виявила ряд недоліків - несправні кнопки, погано виконує заявлені функції. Продавець заявив, що ці недоліки не підпадають під…

07.07.2014 19:40 Відповісти
0
Виктория Пономарева

Здравствуйте! В косметическом салоне я заключила договор через банк на 1,4 годичное обслуживание в этом салоне + мне выдали набор косметики. Придя домой я обдумала все за и против этого договора, и ре…

03.07.2014 13:15 Відповісти
0
Ольга

А если в магазине есть аналогичный товар, но он не нравится, то тогда деньги не вернут?

27.05.2014 11:55 Відповісти
0
Михаил

Вернуть по прошествии 14 дней можно лишь в случае брака. Новые вещи уже не вернешь.

26.05.2014 09:27 Відповісти
0
liliya

якщо я придбала босоніжки у магазині і пройшло 16 днів іх ніяк не можна повернути?

23.05.2014 17:41 Відповісти
0
rahit

купил машину, покатался по городу, покатал телок, прошло всего три дня! Решил вернуть деньги - отказали. Как быть?

21.05.2014 18:49 Відповісти
0
Продавец

Прикрепите ценник назад к сумке и возвращайте. Я не замечу.

21.05.2014 15:57 Відповісти
0
Татьяна

Добрый день! Купила сумку, дома поняла, что она не подходит ни к чему из моего гардероба, но ценник уже был срезан. Примут ли ее в магазине обратно?

21.05.2014 10:56 Відповісти
0
Мария

Если полопал лак, то можно. Это гарантийный случай.

19.05.2014 11:19 Відповісти
0
наташа

а если обувь в тот же день полопала( обувь лаковая) можно вернуть деньги?

14.05.2014 22:24 Відповісти
0
Мыкола

Если пользовались - уже не вернуть в рамках возврата в течение 14 дней. Бракованную вещь можно вернуть (починить) в течение гарантийного срока. Шум при работе (если он не выходит за пределы заявленно…

13.05.2014 09:31 Відповісти
0
Ксения

Добрый День! Купили стиралку, использовали раза три и понимаем что она очень шумная, и плохо отстирывает одежду. С момента покупки прошло 3 раб. дня. Отвезли в магазин отказались взять обратно, ссыл…

12.05.2014 18:23 Відповісти
0
Валентин

Оксана, ну раз по телевизору в передаче сказали, тогда конечно, так и есть. В связи с этим дарю Вам прекрасный алгоритм экономить на обуви!!! Покупаешь - носишь 9 дней - сдаешь в магазин - на полученн…

30.04.2014 12:54 Відповісти
0
Оксана

Спасибо за ответ ) Я просто однажды смотрела передачу о защите прав потребителей, и там говорилось о том, что обувь можна поменять на протяжении 10 дней с момента покупки в независимости от того носил…

30.04.2014 11:59 Відповісти
0
Валентин

Оксана, если обули и прошли по улице, то всё, вернуть уже не получится. Могли предугадать, не могли предугадать, - не основание для возврата. Ношенную обувь можно вернуть лишь в случае, если есть брак…

30.04.2014 11:46 Відповісти
0
Оксана

Добрый день. Купила в воскресенье кожаные туфли на шнуровке. В понедельник их сразу и обула на работу. Но на протяжении всего дня заметила, что ноги в них как в вакууме (парят). Во вторник принесла в …

30.04.2014 11:37 Відповісти
0
Валентин

Виктория, косметика относится к товарам, не подлежащим возврату согласно перечню Кабмина. Тональный крем вернуть не выйдет.

30.04.2014 09:18 Відповісти
0
Victoria

Подскажите пожалуйста, купила довольно дороговатый тональный крем и он мне не подошёл. Все в целости и сохранности, и вот я хочу его вернуть т.к. с деньгами нелегко. Нужен ли обязательно паспорт? Я ещ…

29.04.2014 22:59 Відповісти
0
Руслан

Людмила, продавщица права. Если туфли потеряли товарный вид (видно, что их носили, например подошва поцарапана), то вернуть их не то что на 14, на первый день не получится. В данном случае, продавщица…

25.04.2014 15:46 Відповісти
0
Людмила

Добрый день подскажите пожалуйста купила через интернет туфли, одела один раз, и очень натерла ноги, договорилась с продавцем что она вернет мне деньги на них, потому что они мне не подошли, как раз б…

25.04.2014 09:28 Відповісти
0
Дана

Купила в интернет-магазине телефон.На сайте магазина и в товарном чеке стоит модель a69i,но на упаковке и в самом телефоне а369.Заметила только дома.Телефон купила сегодня,не использовала,даже симку н…

21.04.2014 18:36 Відповісти
0
Александр

Купил монитор. Дома распечатал, подключил и оказалось, что он не подходит моей видеокарте. Т.е. я вроде и пытался ним пользоваться, но не вышло. Следы пользования: разорванные пакеты со шнурами. Можно…

20.04.2014 21:12 Відповісти
0
юрист

Если телефон не потерял товарного вида, сохранена упаковка, есть чек и гарантийный талон, пишите в службу защиты прав потребителей. Можно перед тем как нести жалобу в службу, показать ее в магазине …

15.04.2014 13:20 Відповісти
0
оксана

Купили мобільний телефон мамі.При покупці продавець нав'язав нас взяти сенсорний,хоча ми хотіли простіший у використанні.Ми послухали продавця,думали мама навчиться. Однак це не іграшка і він куплявся…

14.04.2014 14:03 Відповісти
0
dpv

Добрый день. Недавно приобрел фонарь, который в первый же день оказался бракованным и в тот же день был отдан в магазин по гарантии. Продавец отправил поставщику, перезвонил через неделю, сказал, что …

09.04.2014 11:46 Відповісти
0
юрист

Можно, если телефон не потерял товарного вида. Официальный/не официальный - значения не имеет.

07.04.2014 10:09 Відповісти
0
Анна

добрый вечер! я 3 дня назад купила телефон, уже дома я узнала, что он не официальный,да и сам телефон не такой,как написано у характеристике на ветрине. подскажите пожалуйста, можна ли его вернуть наз…

06.04.2014 20:55 Відповісти
0
Вячеслав

Продавец прав

04.04.2014 21:15 Відповісти
0
tonya slesarska

купили планшет 2 месяца назад.он на гарантии.месяц назад вернули,вход зарядного не работает.месяц был на проверке.при получении,планшет в том же состоянии.их предложение-отправить на проверку еще на 2…

29.03.2014 15:08 Відповісти
0
Тетяна

Добрый день.Подскажите,пожалуйста,как себя вести в магазине,если я купила 5 дней назад mp3 в магазине и он оказался не рабочий.Когда я захотела его вернуть мне сказали что вернуть я могу товар только …

11.03.2014 16:48 Відповісти
0
Анжела

Добрый день! Прошу помочь в такой ситуации: 11 февраля 2014 года приобрела кожанную сумку в магазине по скидке. Воспользовалась ней в первый раз 1 марта 2014 года,второй раз сегодня, 4 марта 2014 года…

04.03.2014 17:21 Відповісти
0
Мила

Купила в четверг заварочный чайник из термостекла, продавцы советовали,говорили, что не плохое качество. На второй день стеклянная колба лопнула, после того как в неё налили горячую воду.Слава Богу …

17.02.2014 18:52 Відповісти
0
кива вова

Дорогие мои! вся электронная апаратура продаваемая в украине одно ГОМНО КИТАЙСКОЕ. не бросайте денег на ветер. я два раза уже спотыкался о чём очень жалею. краматорск.

10.02.2014 06:46 Відповісти
0
владимир

должен ли я оплачивать транспортные расходы если планшет магазин отправил на ремонт в сер.центр. планшет проработал месяц со дня покупки?

10.02.2014 06:37 Відповісти
0
юлія

ЗАМОВИЛА В ІНТЕРНЕТ САЙТІ SWEETGOODS.COM.UA ТЕЛЕФОН SAMSUNG GALAXY S3 ВІН НЕ ПРАЦЮЄ, БРАК ВИЯВИВСЯ КОЛИ ТЕЛЕФОН РОЗРЯДИВСЯ, ВІЕ НЕ ВМИКАЄТЬСЯ. ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ТЕЛЕФОН В МАГАЗИН А КОШТИ СОБІ, ДЗВОНЮ В М…

26.01.2014 14:00 Відповісти
0
Анастасия

На 12-й день после покупки вырвалась с работы, приехала из Киева в Макеевку, с чеком, паспортом, коробочкой и т.д. Это было на 12-й день после покупки. Телефон тчательно осмортели и изучили данные по …

21.01.2014 14:25 Відповісти
0
Анастасия

Добрый день! Подскажите, прошу Вас.Приобрела телефон Samsung Galaxy S4 за наличные 8 декабря в магазине Comfy (расположенном в супермаркете Амстор), Макеевка. Была проездом, направлялась в Киев. Телеф…

21.01.2014 14:21 Відповісти
0
Надежда

Здравствуйте!У меня такая ситуация.Я брала ноут в кредит прошло полгода и он накрылся,я его отнесла в сервисный центр мне позвонили через 2,5 недели и сказали что готовы заменить мне на новый,так как …

13.01.2014 12:33 Відповісти
0
Лариса

!0 днів тому купила в магазині шубу.Одягла 3 рази і помітила,що вона розійшдась на одному шві.Що робити? Якщо доведеться залишити її у магазині які документи має мені надати продавець?

12.01.2014 17:11 Відповісти
0
Валерия

Здравствуйте, подскажите,пожалуйста, я купила планшет,пользовалась им от силы дня два,но потом оказалось,что на аппарате есть повреждения, возможно ли вернуть за него свои деньги? и имеет ли право маг…

11.01.2014 19:26 Відповісти
0
Юля

Так дійсно, я написала заяву, що хочу отримати кошти назад. То вони видали квитанцію, що беруть телефон у свій СЦ і кажуть чекайте дзвінка. і вже пройшло майже 3 тижні і не дзвонять (ну може свята). щ…

10.01.2014 10:12 Відповісти
0
Антон Горбульов

Доброго дня!Ви маєте право написати заяву про те, щоб Вам видали аналогічний телефон на момент гарантійоного обслуговування Вашого.(якщо Ви не маєте на меті повернення коштів за товар чи щось схоже. В…

10.01.2014 07:22 Відповісти
0
Антон Горбульов

Скажіть будь ласка назву магазину.. для інформації

10.01.2014 07:17 Відповісти
0
Антон Горбульов

Доброго дня Юлія! Відповідно до чинного законодавства гарантійне обслуговування проводиться безоплатно, а тому, якщо в магазині "випенднрюються", Вам потрібно звертатись до них з письмовою з…

10.01.2014 07:16 Відповісти
0
Юля

Забрали телефон,сказали, що відправлятимуть на свій СЦ, від свого магазину. Сказали про результат повідомлять. І вже пройшло більше тижня, не дзвонять, ні іншого телефону не видали, ні грошей не пов…

09.01.2014 16:26 Відповісти
0
Юля

Доброго дня. придбала в інтернет-магазині телефон (Nokia). на 3 день він потух і не вмикається. я з нього не здійснила жодного дзвінка, не відправила жодної смс, а так включила, аби він був включений.…

09.01.2014 16:24 Відповісти
0
Екатерина

Добрый день Попали в ужасную ситуацию Купили стиральную машину с доставкой Нам привезли доставили на этаж, когда открыли коробку видимых повреждений не было Но когда через несколько дней пришел мастер…

04.01.2014 23:31 Відповісти
0
Вадим

К сожалению, в нашей стране люди законов не знают, прав своих тоже не знают, и большинство этим пользуется. Так что, "Жалобная книга никого не испугает". Единственный способ чего-то добиться…

02.01.2014 09:56 Відповісти
0
Вадим

Большое спасибо вам за статью! Я прекрасно знал, что по закону в течении 14 дней, продавец обязан вернуть или обменять товар. Но увы, так развёрнуто нет. Теперь буду знать. Вашу статью на много легче…

02.01.2014 09:50 Відповісти
0
Виктор

здравствуйте!я взял телефон в кредит, пришел домой, включил, поюзал, он мне не понравился, день польвания(звонки, смс)на телефоне не единой царапины, пленка тоже есть, я могу его обменять?при покупке …

26.12.2013 18:58 Відповісти
0
Алёна

Лак не поменяют и денег не вернут. Обман доказать невозможно (бачили очі що купували...). Можно разве что поскандалить в магазине и взять на испуг написанием жалоб и проверками.

09.12.2013 10:00 Відповісти
0
Яна

Скажіть будь-ласка. В маг-ні (косметична мережа)купила на свою біду лак для нігтів. Перед пукупкою на моє питання чи є тестер лаку, аби подиватися колір, продавець-консультант відповіла, що у магазині…

07.12.2013 22:08 Відповісти
0
Анна

Хочу Вам объяснить почему так произошло. Допустим если бы магазин принял Вашу технику обратно, по закону предьявить притензии поставщику они могут только если есть акт авторизированого сервисного цен…

29.11.2013 22:36 Відповісти
0
Костя

це дійсно вже не тканина. це виріб. але тут питання не повернення товару (бо ж ви його не забирали з полиці, а замовили виготовлення, тобто послугу), а питання дотримання ательє обов"язків відпов…

26.11.2013 12:45 Відповісти
0
Олександра

Замовила в магазині пошиття тюлі,яку я ж вибрала,через пару годин вони передзвонили і сказали,що тканини не вистачить і вони замовлять мені для пошиття ,тобто пізніше буде замовлення,погодилась. Коли …

26.11.2013 11:44 Відповісти
0
Антон

Хочу звернути вашу увагу на те що, даний товар є вже не належної якості, якщо його функціональні можливості суперечать тим, що зазначені в документації на нього або його цільовому призначенню

14.11.2013 01:26 Відповісти
0
Никита

Ну, все правильно. вполне возможно, что Вы купили дешевую мясорубку и то, как она выдавливает мясо, - нормальный ее режим работы. У меня похожая история (давит через края и дико вращается не только во…

13.11.2013 13:44 Відповісти
0
Тетяна

Доброго дня! Ми придбали м"ясорубку в магазині Комфі, але вона не виконує належні їй функції (не перекручує, а видавлює м"ясо), повернути або обміняти її ми не маємо можливості, бо вона вико…

13.11.2013 13:11 Відповісти
0
Валентин

Здесь необходимо предоставить в магазин товарный или кассовый чек, гарантийный талон (его обязаны были заполнить при продаже телефона) и написать заявление на ремонт. Там проведут экспертизу и если по…

08.11.2013 11:43 Відповісти
0
Валентин

На основании царапин могут отказать в возврате товара НАДЛЕЖАЩЕГО качества. То есть исправного. Если не работает динамик, то правила возврата товара в течение 14 дней здесь уже ни при чем. В вопросе р…

08.11.2013 11:40 Відповісти
0
наташа

В тому то і справа, що в телефоні дінамік не працює я його здала по гарантії хотіла взяти в замін гроші або поміняти, а мені: царапини у вас. І що робити?

08.11.2013 10:33 Відповісти
0
Валентин

В данном случае они правы. Если на товаре есть признаки использования, он уже не может считаться новым. Даже если Вы сняли пленку с экрана, вернуть телефон в магазин уже не удастся. А вот если телефон…

08.11.2013 09:38 Відповісти
0
наташа

Маю таку ж проблему, але в мене пройшло 10 днів від прокупкі. В магазині сказали що новим не замінять і грошей не повернуть одна з причин мій телефон вже б,у і має маленькі царапини і взагалі такий то…

07.11.2013 23:53 Відповісти
0
Антон

У магазині, не даються навіть на мову, отже слід звертатися до суду з позовом, або ж до члужби з захисту прав споживачів.. перевірки - це звісно ж не бажаний варіант подій для магазину, але все таки г…

31.10.2013 20:43 Відповісти
0
Валентин

Ну с иском в суд обращаться - дело хлопотное. Разве что из принципа. Нервов и времени изведете уйму. Можно для начала предупредить продавца, что в связи с невыполнением ими закона Вы намерены обратить…

30.10.2013 09:08 Відповісти
0
Антон

Ящо бажаєте більш конкретно обговорити дане питання, звертайтесь за адресою: http://vk.com/yurportal або на електронну пошту: anton_gorbuliev@mail.ru

29.10.2013 20:01 Відповісти
0
Антон

Отже звертайтесь з позовом до суду, у Вас є всі шанси.

29.10.2013 19:58 Відповісти
0
Антон

Відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів Відповідно до Положень про поставки виготовлювач (постачальник) несе відповідальність за якість продукції і товарів у цілому, …

29.10.2013 19:54 Відповісти
0
Марія

У магазині мені сказали, що вони посередники і відношення не мають до того. Тому мене цікавить куди я маю звернутися, як це правильно має бути

29.10.2013 17:09 Відповісти
0
Валентин

Мария, можете обращаться в магазин, продавший бракованный планшет с требованием вернуть деньги или заменить на другой. Напишите заявление на имя директора магазина. К заявлению нужно приложить товарны…

29.10.2013 11:14 Відповісти
0
Марія

Доброго вечора. 4 місяці тому я купила планшет. За цей час він вже вдруге в ремонті. Я можу вимагати гроші назад за нього?( в наявності є товарний чек і висновок спеціалістів, поломки по їхній причині…

28.10.2013 19:23 Відповісти
0

Першочергово напишіть заяву до магазину з вимогою повернення коштів або заміну товару. Далі у Вас магазин забере іграшку для огляду(обов'язково повинен бути акт прийому-передачі), через деякий час Вам…

20.10.2013 02:03 Відповісти
0
Тетяна

Купила дитині машину на радіоуправлінні через декілька годин вона зламалася-понесла поміняти -нехочуть і замість книги скарг і пропозицій дають мені простого зошита .Що мені робити?

20.10.2013 00:45 Відповісти
0

також, для зручності Ви можете звертатися за консультацією за наступною адресою http://vk.com/yurportal

19.10.2013 20:56 Відповісти
0

Пишіть заяву в магазин про вимогу повернення коштів або обміну товару(Ви маєте право обміняти товар належної якості напротязі 14 діб). Далі магазин, як правило, забере у Вас планшет для того аби перек…

19.10.2013 20:48 Відповісти
0
Светлана

Купила в магазине планшет. Дома убедилась, что он не отвечает тем требованиям, о которых мне говорил продавец. На следующий день решила вернуть покупку в магазин. Что делать, если продавец отказываетс…

19.10.2013 16:37 Відповісти
0
Антон

Необхідно звертатись з позовом до суду або до Держінспекції з питань захисту прав споживачів.. виграти справу можна (на днях виграв аналогічну)

19.10.2013 11:58 Відповісти
0
Антон

Чинне законодавство, а точніше ЗУ "Про захист прав споживачів" не дає розмежування товарів б/у чи нових. А отже норма закону стосується всіх видів товару.

19.10.2013 11:55 Відповісти
0
Антон

Отже потрібно звертатись з позовом до суду. У Вас є всі шанси виграти справу!

19.10.2013 11:53 Відповісти
0
Антон

Доброго дня!У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхі…

19.10.2013 11:51 Відповісти
0
Ваня

как быть если я хочу вернуть товар телек изза битых пикселей когда брал проплатил настройку телека теперь за настройку отказываются возвращать деньги????? ЧТО МНЕ ДЕЛАТЬ ПОРЯДОК ДЕЙСТВИЙ ПОДСКАЖИТЕ ПО…

19.10.2013 01:47 Відповісти
0
Ваня

здравствуйте подскажите прерывается ли 14 дневный срок возврата если телевизор магазин взял на хранение??? если да то в каких еще случаях прерывается???

19.10.2013 01:37 Відповісти
0
Антон

Звертатися з позовом до суду або ж до Держінспекції з питань захисту прав споживачів(вони теж звернуться потім до суду)

06.09.2013 21:48 Відповісти
0
Андрей

здраствуйте! Я купил телефон но на 10 день он сломался(слетела прошывка), Я сдал его на ремонт по гарантии!!! ходил к ним целый месяц узнавать пришол ли он,на что слышал ответ"завтра" после …

06.09.2013 14:10 Відповісти
0
Дммитрий

Купил телефон б/у на рынке. Оказался неисправным, хотел вернуть, но продавец говорит, что может только поменять на другой или на новый если доплачу. Хотя статья 8, часть 2 гласит об обратном.

27.08.2013 20:07 Відповісти
0
Дмитрий

Очень полезная статья но я считаю неполная. Нет комментария по возврату б/у товара или стокового. Наше нищее население много покупает в секондах или стоковых магазинах.

27.08.2013 15:33 Відповісти