Вже найближчим часом столичні нотаріуси зможуть отримувати інформацію про зареєстрованих осіб безпосередньо з Реєстру територіальної громади м. Києва
Відповідної домовленості досягнуто під час зустрічі представників Нотаріальної палати України Олени Кирилюк та Дмитра Кирилюка з начальником управління забезпечення координації районних в місті Києві державних адміністрацій Володимиром Путієм та начальником відділу цього департаменту Наталією Гайдамакою.
Нотаріуси зможуть підключитися до Реєстру та мати оперативний зв’язок з органами реєстрації, використовуючи функцію електронного запиту. Зараз узгоджується технічна сторона питання, - повідомили ЗіБ у прес-службі НПУ.
Нотаріальна палата неодноразово зверталася до установи, вказуючи на проблеми, які виникають при вчиненні нотаріальних дій, таких як оформлення спадщини та відчуження нерухомого майна, та пов’язані з отриманням на запити нотаріусів інформації про зареєстрованих осіб у житловому приміщенні.
Нагадаємо, що сьогодні, документом, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи, є довідка про реєстрацію місця проживання (Форма 13). Проте така форма інформації не надає нотаріусу змогу перевірити право користування на відчужувані об’єкти нерухомого майна малолітніх та неповнолітніх дітей, недієздатних чи обмежено дієздатних осіб, а також встановити коло спадкоємців при оформленні спадщини.
Представники НПУ вже мали змогу протестувати роботу Реєстру та отримати інформацію щодо себе. За словами О.Кирилюк, Реєстр досить простий та зрозумілий у користуванні, а головне має функцію електронного запиту до органів з питань реєстрації місця проживання осіб, що є зручною і оперативною формою зворотного зв’язку та уточнення необхідної для нотаріуса інформації.
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!