Національне агентство з питань запобігання корупції оприлюднило відповіді на поширені питання при заповненні електронних декларацій. Зокрема йдеться про проблеми із ЕЦП та заповненням розділів 3, 6 та 11 декларації.
Про це повідомляє прес-служба НАЗК, передає «Закон і Бізнес».
1. Якщо при заповненні електронної декларації у Вас виникли проблеми з відображенням розділів 3, 6, 11 декларації або некоректно відображається інша інформація, будь ласка, перевірте яким інтернет-браузером Ви користуєтесь. Така проблема може виникати при користуванні браузерами Mozilla Firefox, Yandex та інші. Для коректного відображення інформації рекомендуємо при заповненні електронної декларації використовувати інтернет-браузер Google Chrome останньої версії. Встановити цей інтернет-браузер Ви можете за посиланням.
2. Якщо у Вас виникли проблеми з електронним цифровим підписом при реєстрації, будь ласка, спочатку перевірте його за допомогою online-сервісу накладання електронного цифрового підпису на електронні документи за посиланням.
Результатом успішної перевірки буде повідомлення: ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО.
Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів, який Вам видав ключ.
3. Якщо при вході до системи електронного декларування Вам видається повідомлення: «Ви не підтвердили e-mail», перевірте поштову скриньку, яку Ви вказали при реєстрації. Можливо лист підтвердження потрапив у папку «Спам». Перейдіть за посиланням у листі і завершіть процедуру реєстрації у системі.
Якщо лист не надійшов на поштову скриньку, можливо при реєстрації була вказана помилкова адреса електронної пошти, або у назві використовувались символи "-”, “_”. Також не рекомендується використовувати поштові скриньки, розташовані у домені RU (наприклад: хххххх@mail.ru).
У цьому випадку, будь ласка, зареєструйте нову поштову скриньку із урахуванням наведених вище рекомендацій і зателефонуйте за номером 044 – 200-06-94 або напишіть листа на електронну пошту: support@nazk.gov.ua із зазначенням вашого П.І.Б., адреси електронної пошти, вказаної при реєстрації, і нової адреси електронної пошти. Вам на нову адресу електронної пошти буде надіслано повторно лист підтвердження реєстрації. Через деякий час перевірте Вашу нову поштову скриньку, перейдіть за посиланням у листі і завершіть процедуру реєстрації.
4. Якщо Ви вже зареєстровані в системі електронного декларування, але змінили електронний ключ, Вам необхідно зайти на сторінку входу до системи https://portal.nazk.gov.ua/login і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». Відеоінструкцію по входу до системи з новим ключем Ви можете переглянути за посиланням.
Матеріали за темою
Як декларувати підприємницьку діяльність ФОП
21.03.2024
Як декларувати ОВДП та операції з ними
19.03.2024
Коментарі
Мною Було надано декларацію,як випрвити недостовірні дані щодо місця роботи та розділу 11 ,,Доходи, у тому числі подарунки", якщо пройшло 7 днів
Я мать-одиночка с двумя детьми. Я участвовал во многих интернет-мошенниках, забирая мои с трудом заработанные деньги, в поисках консолидированного кредита,
Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову.
мені потрібна позика, будь ласка допоможіть
Доброго дня. Допоможіть,будь ласка, вже другий місяць,не можу подати декларацію перед звільненням, Спочатку не можливо було зайти на сайт, тепер вже другий тиждень пише: " Помилка не вдалося обро…
Доброго дня. Не памятаю електронної адреси за якою була зареєстрована для подачі ел.декларації, в минулому році так і не змогла відправити. Довгопола Зоя Миколаївна інн 2505609169 нова ел. адреса: zdo…
ЗМІНИЛА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ І КЛЮЧ НЕ МОЖУ ЗАПОВНИТИ ДЕКЛАРАЦІЮ ЩО РОБИТИ З ЧОГО ПОЧИНАТИ…
Надо на сайт отправить письмо со своей почты С ФИО Код индификационный И скопируйте тест ошибки что вам выбивает support@nazk.gov.ua
не исправляется период с 2017 на 2018
Отримано подарунок (земельна ділянка), в договорі дарування вказана оціночна вартість цього подарунка. Питання: Чи треба вказувати цей подарунок в розділі 11 "Доходи в т.ч.подарунки"??? Вказ…
Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа(Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24))
Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа(Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24)) ключ дійсний пароль також
Не можу увiйти. Пише "Така поштова адреса не iснуе або вже зайнята" . Що робити?
Не можу увiйти. Пише "Така поштова адреса не iснуе або вже зайнята" Скористалася кнопкою "Я загубив/змiнив свiй приватний ключ", але не допомогло.
Не можу увiйти. Пише "Така поштова адреса не iснуе або вже зайнята" Скористалася кнопкою "Я загубив/змiнив свiй приватний ключ", але не допомогло.
TN7Y
Помогите пожалуйста не могу подать декларацию, пишет что уже зарегистрирована но хотя нет, перехожу по сылки что бы во становить доступ пишу email, выбивает ошибку и пишет что такого email не существу…
lanaandryuchenko@gmail.com…
Подскажите пожалуйста пытаюсь подать исправленную декларацию, мне пишет что исправленная декларация имеет другой тип. ЧТо делать?
Добрый день, Алла, помогите и мне разобраться в этой ситуации по поводу смены эл. адреса. может перезвоните мне 066 047 32 88, вы моя последняя надежда.
Добрый день, не могу войти , до сих пор , и заполнить декларацию...написала письмо..но ответа не было..что делать, подскажите?
Анна, Спасибо за комментарий- подсказку обратится на Фейсбук НЗК. Все получилось. А то с електронной почты НЗК ответа больше 2-х суток нет... "Гарячая линия"-молчит, сбиваются вызова. Времен…
Ура, финиш, подала. Спасибо добрым людям, на http://zib.com.ua, что подсказали обратится в , потому, что 2 суток на эл. почту запрос оставался без ответа. "Гарячая линия" НЗК -- не дозвонитс…
Пишыть у фейсбук НЗК. https://www.facebook.com/NAZKgov/?ref=br_rs Відповідь прийшла мені через кілька хв.
&…
Добрий день! В мера така ж ситуація. У Вас уже з’явилось на сайті?
У меня ушло очень много времени чтобы сдать. С 18 часов 30.03 пыталась уже готовую декларацию сдать до часу ночи не выходила. Далее встала в 4 утра чтобы когда меньше нагрузки нра сервер сдать, тоже б…
Доброго дня. Не можу подати декларацію вже більше доби. Не давно спробувала зателефонувати до служби підтримки, телефони не відповідають. Що робити?
Отримала електронний ключ, який виявився пошкодженим. В службу підтримки не можу додзвонитися. Номери не відповідають. На повторне отримання ключа потрібен час. Потрібна консультація служби підтримки
в мене анологічна ситуація не приходить лист із НАЗК на зміну електронної адреси.не знаю що робити
в кого не получається..дзвоніть в службу підтримки.. 044 2000662- 0442000665...там відповідач зєднує з оператором..в мене так получилось..чоловік який дуже зручно проконсультутвав..вніс зміни ..на скр…
Просидела вчера весь день и ночь, сейчас зашла работает без проблем.Всем удачи!!!
Галина,доброго дня. Хотіла Вам зателефонувати, але номер не є дійсний . В мене питання по е-деклараціїю Якщо є така можливість допомогти зателефонуйте мені 0968327926
не могу заполнить декларацию, на почту не приходит код, при заполнении маил ру , пишет нет такого пользователя…
змінено ЕЦП та e-mail. 26 березня 2018р. надіслано лист до НАЗК про зміну поштової скриньки. Після даної дати надіслано ще 2 листи- 29.03.18, 30.03.2018р. Що робити?
Світлана, якщо ви змінювали ключ або елект.адресу, передзвоніть мені на номер 0968288377
да не має такого..через Приватбаківський ключ не зайти
Доброе утро!Сегодня вообще без проблем и сохраняет и публикует, вот села и отправила сразу, хотя просидела до 3 ночи и уже не надеялась на чудо. Пытайтесь сейчас, получится!Удачи всем
Люди, пытайтесь сейчас, у меня только что прошло, потратил 18 часов, радости нет предела))
Людоньки в мену вийшло майже 12 годин подавала без сну з 19 00 30 03 точно почала тілько що вийшло я вже не сподівалася успіхів вам всім
В мене теж проблема з відправленням. Пише спробуйте пізніше. І це пізніше триває з 30.03 з 18.00. Що робити? Підскажіть будь ласка.
В мене теж була помилка позначки часу (65), і це було зв'язане з поповненням рахунку в інтернеті (мені видавало помилку немає грошей коли я намагався зайти на youtube. Я поповнив рахунок за інтернет (…
Вирішено
Тільки одну проблему вирішино, так одразу купа інших!
Це дійсно жах, я вже нажимала зберегти разів 100, ніякої реакції. За що такі муки???
Спробуйте зателефонувати на приват гарячу лыныю 3700, там можна звязатися з оператором
ВИДАЕЄ помилку при отриманні позначки часу, ключ Приватбанку
перевіряла ключ на іншому сайті, видає ту ж помилку, вирішила що це проблема самого ключа, телефонувала в приват сказали, що так у більшості, вирішують проблему, але невідомо коли запрацює
так в мене Приватовський
потрібно написати листа на адресу support@nazk.gov.ua та вказати ПІБ,код, стару електронну адресу, нову електронну адресу і чекати поки прийде відповідь на нову електронну адресу, мені прийшла відпові…
Цікаво!! У людей, яких видає помилку при отриманні позначки часу, ключ Приватбанку??
при спробі подати декларацію пише "Помилка. Не можна з'єднатись з сервером, спробуйте пізніше. Підскажіть що робити ? в чому причина ?
Сил більше не має, якщо вже майже місяць не можна зайти і подати декларацію..два ключі робила..все одно не пускає ..да і підтвердження не приходило на поштову скриньку..ось сьогодні ..не можна зайти..…
+380442000664 +380442000662 +380442000694
На гарячу лінію не дозвонитися!!! Вже тиждень!!!
дайте номера куда все звонят, я куда только не звоню вездн сбрасывается
Телефоную в підтримку, скидають дзвінок(!!!
Действительно не понятная ситуация с тем, что появляются новые декларации на сайте, думая это те кто ранее отправить смог. я пытаюсь с 2 компьютеров свою и мужа отправить, ничего.
Щойно написала на сторінку Назк в фейсбук. Прикріпили скріни. Можливо допоможе. Пишуть,що штраф від 50до 100 неоподатковуваних мінімумів. А з чиєї вини не можливо вчасно подати декларацію?
Відпишіть, будь ласка, може хтось зможе подати!
Дивно те, що нові декларації додаються до реєстру!!!
Делаю на всякий случай скрин экрана, вечером написала письмо support@nazk.gov.ua, c приложением скрина, чем больше пишут тем больше шансов что отреагируют. Также написала в фейсбук в месенджер.
І мені мало віриться,що завтра щось вирішиться. Я і не лягала спати. Взагалі не могла нічого зробити. Ні зберегти ні подати декларацію. Прийдеться заново заповнювати,так як жодна чернетка не збереглас…
Я думав роблю щось не так. Помилка також 65 . Кому жалітися і що робити???????7
Хорошо хоть здесь пишите что не получается войти, а то чувствуешь себя психом одиночкой. Специально встала в 4 утра чтобы этот грёбанный сервер не был загружен, но нет теперь пишет про позначку часу. …
з вчорашнього дня не можу зайти до системи, спочатку -спрбуйте пізніше- зараз помилка 65
ошибка при подписи данних при отриманни позночки часу 65
будем надеяться что завтра заработает.я сейчас даже зайти не могу с этой ошибкой.всем спокойной ночи.сил нет
Ідентична ситуація. Що робити з цим?
нигде не найду инфо что делать при такой ошибке?
Виникла помилка при підписі даних(Виникла помилка при отриманні позначки часу (65)) Да такая же ошибка.
Мабуть так!! Коли цей жах вже закінчиться!!
Виникла помилка при підписі даних(Виникла помилка при отриманні позначки часу (65)) Сейчас у всех кто пытается подать декларацию такая ошибка?
Сомневаюсь что они в субботу работают
так а если я сделал ее всю на базе прошлого года?
В тому-то справа, що у мене вийшло подати не повертаючись до декларації а почергово натискаючи на кнопку подати (це вже після того як я зберіг). Натиснув - дочекався відповіді: помилка, знову натиснув…
Виникла помилка при підписі даних(Виникла помилка при отриманні позначки часу (65))
Люди! Йдемо спати! Розгрузимо сервер на половину! зранку можливо прийде на роботу їхній комп'юторщик і поправить ці помилки.
Я не можу напевно сказати: обов'язково чи ні спочатку зберігати а потім подавати. У мене спочатку вийшло зберегти, а потім подати. Бо так відразу подаватися декларація не хотіла) Я взагалі зберігав по…
это ад. теперь выдает ошибку:ошибкапри подписи данных (при отриманні позначки часу(65) что єто значит, кто знает?
я вже на ту кнопку!!!!! натиснула мільйон разів! і нічого
вдалось відправити декларацію шляхом натискання кнопки Enter декілька разів підряд без зупинки (разів 10 підряд), в мене воно щось думало-думало і пройшло о 2:55. Може вам допоможе...
Я просто шокована!!! Це ж як потрібно знущатися над людьми!!! Не розумію, для чого це робиться? Невже не має хорошої програми, яка не тормозить тижнями!!! Сидячи а декретній відпустці по догляду за ди…
я тоже неделю звоню-бессмысленно
пздц, а я с 4 часов дня ее просто подаю и сначала не нажимал сохранить в черновик
з обіду пише - сервер не відповідає!!! Трубку не беруть (збивається). На листи не відповідають.
чорновик зберігати обов'язково.
Доброї ночі!! Ви поверталися назад до декларації, чи просто тиснули ПОДАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ?
У меня одной не получается ее подать?все уже пробились?
обязательно сначала сохранять черновик?
Получилось у Вас Надежда?я уже часа 3 сижу и все никак
Щойно змогла подати декларацію, шляхом безкінечного клацання впродовж останніх трьох годин
Доброї ночі!!!! Це просто якісь жах, невже може хватити нервів на подачу деклараціїї, добу пише не вдалося з єднати з сервером. Я просто у відчаї
Заздрю))) В мене "період застою" з зберіганням декларації(((
с 4 вечера тыкаю и все равно не получается Вам крупно повезло
Спробуйте, можливо, почистити історію (кеш, куки і т.д.) в браузері. Я через Mozila подавав. Іще наголошую, що після того, як вибивало помилку, я не повертався назад до декларації, а залишався на тій …
Тисну на кнопку "Подати": те ж саме "Не вдалось з'єднатися із сервером. Спробуйте пізніше"
Вам пощастило!!!))) Я вже тикаю годину, а толку 0. Навіть зберегти не можу(((
Після того як зберіг, перейшов до подання. Тисну на кнопку "Подати": те ж саме "Не вдалось з'єднатися із сервером. Спробуйте пізніше", знову тисну, знову помилка і тут на 3 чи 4 ра…
Також постійно видавало помилку: "Не вдалось з'єднатися із сервером. Спробуйте пізніше". Потім спробував СПОЧАТКУ зберегти декларацію. Тисну на кнопку "Зберегти" - та ж сама пісня:…
Доброї ночі. Заповнив декларацію, але встиг відправити. Файл зник. Зараз пише; помилка посилання не дійсне або вже використане. Виникла помилка при автентифікації користувача.
доброі ночі.в мене також виникла проблема з реєстрацією новоі електронноі пошти - не приходить лист підтвердження на нову пошту вже тиждень. лист написала не один. що робити далі?
Та же проблема декларация набрана при отправке тоже пишет что и у Вас
Доброї ночі! Я Лихва Катерина Григорівна, депутат Воле-Баранецької ОТГ від ранку чекаю відповіді від НАЗК про зміну електронної адреси, що робити тепер? Інші колеги жаліються що взагалі здати не можут…
Доброї ночі. Сиджу вже не одну годину - не можу подати цю декларацію "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." Підкажіть хто-небудь, коли цей сервер запрацює? І взагалі…
Виникла помилка при автентифікації користувача(Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше)
Спробуйте відправити повідомлення на сторінку НАЗК у Фейсбук. Мені відповідь прийшла через через 1 хв. Вкажіть зразу свій ІПН, ПІБ, нову електронну пошту активну.Удачі!
Спробуйте відправити повідомлення на сторінку НАЗК у Фейсбук. Мені відповідь прийшла через через 1 хв. Вкажіть зразу свій ІПН, ПІБ, нову електронну пошту активну.Удачі!
ДЛЯ ЗМІНИ почти слід писати лише на супорт почту назк, і лише через нею можна змінити... Скільки часу це займає?.. як кому від 3 робочих днів до 8 робочих днів на практиці перевірено (10днів з моменту…
Пішли ви н....й зі своєю Е-декларацією!!!! Я в декрете с маленьким ребенком должна каждый день до ночи сидеть, чтоб попытаться сломать вашу #$@# систему. Телефон с рук не выпускаю, чтоб дозвонит…
Добрий вечір. Я Зайцева Інна Володимирівна - депутат Вереміївської сільської ради, надіслала безліч листів на support@nazk.gov.ua, в якому просила змінити електронну адресу і повідомляла про зміну ЕЦП…
нескінченну кількість разів відправляю листи про зміну е-мейлу, а відповіді досі немає. скільки часу ще це може тривати?
Добрий вечір. Виникла таж проблема: не можна подати е-декларацію, хоча чернетка висить підготовлена. Відповіді про зміну ел. адреси нема. На гарячу лінію дозвонитися неможливо. То що ж це за гаряча л…
Я Ковальчук Тетяна Миколаївна, 17.11.1960 року народження., депутат Чернігівської обласної ради, прошу роз'яснити, хто нестиме відповідальність за позбавлення суб'єктів декларування технічної можливос…
Добрий день. До Вас звертається депутат Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області Гунява Наталія Анатоліївна, 07.10.1964 р.н., тел.: 0667532260. Дуже прошу Вас допомогти мені …
Доброго дня..теж не можу зайти в НАЗК..видає помилку ..не існує такого користувача..
Это просто катастрофа!!!!!!!!!!!!!Только в нашей стране такое может быть!!!!!!!!!Я неделю ничего не могу сделать!
активного корис.з такою електрюадресою не існує, що робить
Три дні пишу а ніяких відповідей немає. Що це за організованість така, чому ніхто нічого не робить. Безвідповідальність якась.
второй день пишу письма на почту и месседжер в фб, ответа нет. На телефоны не дозвониться. Это будет как-то учитываться, если не получится подать декларацию вовремя??
ПИШУ ЛИСТИ ТРЕТІЙ ДЕНЬ, А ВІДПОВІДІ НЕМА..., ЧОМУ ТАКІ НЕЗРУЧНОСТІ....???????????
Марія! Як довго чекати відправила 2 листа а досі не отримала відповіді?
Пишіть лист на сайт НАЗК, в якому вкажіть ваше ПІП, код ІПН, вашу електронну адресу.
іІрина, підкажіть будь ласка. яка процедура звернення в Київі, потріьно буде здалеку їхати, хотіла б знати, що потрібно з собою мати, і куди звертатись
іІрина, підкажіть будь ласка. яка процедура звернення в Київі, потріьно буде здалеку їхати, хотіла б знати, що потрібно з собою мати, і куди звертатись
доброго дня! а кому Ви писали? дякую!
я натиснула шо змінила електрону адресу. потім вибило ввести поточну адресу я вводю а воно вибиває шо Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. що робити? допоможіть
Пишіть у месенджер в фейсбук. Мені відповіли і змінили за 40 хвилин
/www.facebook.com/NAZKgov/ пишите в меседж
девочки пишите на фейсбук
Так в мене те саме...ключ поновила 12.03.2018, на зміну адреси написала 26.03.2018...і так до сих пір відповідь відсутня... я вже сьогодні по новому написала...дозвонись взагалі не можливо, постійно з…
Доброго дня!!! Я відправила більше 60 листів на сайт НЗК про зміну пошти, звонила на гарячу лінію багато разів, ніякої відповіді!!!!!!!!! Час спливає, кому жалітися???? Чому із за такої недосконалої …
Я скористалась кнопкою "я загубив/змінив свій приватний ключ" далі діяла по інструкції. Прийшла відповідь: Ваша заявка на зміну ЕЦП успішно прийнята.На час розгляду заявки Ви не зможете кор…
Додзвонитися на гарячу лінію практично не можливо, а при зєднанні з опертором втрачається звязок (телефонувала більш, ніж 100 разів).При зміні ключа та ел.пошти не можливо нічого зробити.Навіщо тоді н…
Ольга. У меня такая же ситуация. Изменился эл. адрес и ключ,а еще 2х летний ребенок и больная мама. Я за 2 дня замучалась. Зачем такое эл. декларирование надо!!!!!
Аналогічна ситуація, немає реакції на листи та телефонні дзвінки у зв’язку зі зміною ЕЦП та скриньки! Як бути?(
Змінив електронний цифровий підпис та електронну скриньку, 26 березня і 27 березня 2018 року відправив листа на support@nazk.gov.ua відповіді не має телефони техпідтримки не відповідають. Що робити, …
Не можу отримати підтвердження про зміну електронної почти, лист відсилав ще 23.03.2018 і не раз, додзвонитися на гарячу лінію не реально. Поїхати в Київ нема можливості. Що робити дальше???
Допоможіть будь ласка як найшвидше отримати нову електронну пошту,щоб отправити декларацію. Не можу зайти з 19 березня....…
я хочу зайти з нової електронки, тому що я загубила стару…
Такая же ситуация!! На mail.ru не приходит письмо. Написал на support об изменении почты и уже какой день ответ жду.
Підкажіть будь ласка, а в Києві куди потрібно звертатись?
Добрый день. я тоже не могу войти. Сменила ключ, а письмо с подтверждением не приходит, тк почта была на майл.ру Писала в техподдержку много раз, звонила, без толку. Никто не отвечает. Что делать? Ср…
Привіт. Від суботи хочу змінити адресу і результату нуль. Кожного дня пишу на супорт, відповіді немає. Що робити?
Доброї ночі, підкажіть пише Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа(Виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений) (24))
Я телефонувала і писала і чекала....але єдиним правільним рішенням було поїхати до Києва в НАЗК і вирішити усі свої проблеми.Тож раджу, поки ще є час- їдьте у столицю тому що інакше питання не виріши…
Доброго дня! я також не можу подати декларацію через заміну електронної пошти. Листи з проханням замінити електронну пошту відсилав вже декілька разів, відповіді так і немає! на гарячу лінію додзвонит…
20 .03.2018 року я відправив листа на заміну електронної адреси і по сьогодні не має відповіді . Що буде , коли до 01 квітня не прийде підтвердження на зміну електронної адреси ?
Доброго дня! я також не можу подати декларацію через заміну електронної пошти. Листи з проханням замінити електронну пошту відсилала вже тричі....відповіді так і немає! на гарячу лінію додзвонитись н…
то же самое. Уже с сердцем и давлением из за декларации проблемы. Зарплата за год смешная, а головная боль ...
Dfcbkm Не можу подати декларацию? Декілька раз було відправлено реквізити,ел.адресу. Надіслав- чекаю,відповіді немає 25.03.2018.Декларацію заповнить до 01.04.2018.Що робити!!!!!
Добрий день !!! ЗМІНИЛА ЕЦП, ЗМІНИЛА Е-МЕЙЛ !!!! НАДІСЛАЛА З НОВОЇ ПОЧТИ ЩЕ 16 БЕРЕЗНЯ ЛИСТ ПРО ЗМІНУ ЕЦП ТА Е-МЕЙЛУ...ВКАЗАЛА ПШП ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ КОД НОВИЙ Е-МЕЙЛ!!!!! СЬОГОДНІ ВЖЕ 24 БЕРЕЗНЯ , А…
Не можу війти в єдиний державний реєстр декларацій, пише помилка зміни ЕЦП
Не можу подати декларацию з 13.03.2018 було відправлено реквізити,стару ел.адресу та нову, без іпн.Надіслав все що можливо 18.03.2018 та чекаю,відповіді немає 24.03.2018.Декларацію заповнить до 01.04.…
Подскажите, если я несколько раз заказывала ключ в панике и каждый раз указывала одну и ту же почту это нормально? У меня есть ключ и подтверждение, но после того, как два дня я не могла зайти, я зака…
После смены электронного адреса, подтвержденного в письме NAZK "поштову скриньку змінено" не могу войти с помощью ЭЦП, пишет: "такой адрес не существует или уже занят" Пыталась сме…
ключ маю змінила електронну скриньку (lubasipka@gmail.com) відповідає що такої електронної адреси не існує допоможіть
Як Ви вирышили свою проблему у мене така ж ,допоможыть
Підскажіть як зайти в реєстр і змінить електронку будь-ласка
Ключ маю все пропускає до електронки ввожу а там Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій приватний ключ".…
у меня аналогичная ситуация как и у Вас, надеюсь это только сегодня такая проблема, у моей сотрудницы на этой неделе получилось, ей присылали настройки на маил.ру
Здала.Ура!
Що робити, було змінено ЕЦП, зробила процедуру: "Я загубив/змінив свій приватний ключ", але лист з підтвердженням не надійшов (так як ел.адреса mail.ru). Писала лист на тех.підтримку для змі…
не могу дозвониться на горячую линию НАЗК !!!!! 6 !!! номером и не на один не отвечают!!!! Написала письмо в тех поддержку тоже тишина.! возмущению нет придела как быть.... как отправлять декларацию..…
Пройдіть уважно по декларації. Ця помилка виникає тоді, коли порожнє поле, де має бути важлива інформація. Часто буває незаповненим реєстраційний номер нерухомості, номер будинку, квартири тощо. при н…
УРРРРРРА, вийшло)))
Помилка! Не вдалось з"єднатись з сервером!!!!!! --- спробуйте з іншого компа, з якого вже точно хтось декларацію відправляв.У мене так кілька днів писало, поки я свою декларацію на іншому пристр…
Добрий день у мене така проблема як в мінулому році помилився и вказал не 2016-й рік а 2017-й тепер при подачі декларації пише мені що дана декларація уже існує допоможить будь ласка бо НАЗК не відпов…
Пробуйте!!! Якимось дивом декларація успішно подана. Всим удачі!
Доброго дня! Відіслала декларацію ще 20.03.2018р. та ії на 23.03.2018р. не має на сайті. Що робити?
У мене щойно вийшло відправити декларацію. Аж злякалася)) Намагалася відправити з 21 березня. І вночі вставала по декілька разів.
Така ж ситуація уже другий день...
Також вже декілька днів вибиває "Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." На мої повідомлення відповіді немає.
Постійно видає помилка з'єднання з сервером, в чому може бути причина
Така сама ситуація, не має з"єднання с сервером, з 20 березня неможливо подати декларацію
Те саме - не вдалось звязатись з сервером. Спеціально встав в 5 ранку, що подати декларацію...
Така сасма ситуація.....не вдається зєднатися із сервером
До 24-00 не має зв’язку з сервером, спробуйте пізніше, після 24-00 - помилка в зчитуванні ключа, тепер, ось знову - спробуйте пізніше. І так не один день. На дзвінки служба підтримки не відповідає.
Така ж біда... з 19.03.2018
Коли запрацює сайт. Постійно видає Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше.
"Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." Вже дві години бьюсь лобом об стінку....
Що РОБИТИ? ВСЕ ВВЕДЕНО, АЛЕ ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ "ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ" УЖЕ ТАКЕ 2 ДЕНЬ ПИШЕ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
Що РОБИТИ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ 5 ДЕНЬ ПОСПІЛЬ З 19.03.2018р.!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
Що робити з цим? - Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує
Та сама проблема з 19 березня... Навіть НАЗК відповіли на мій лист, порадивши вимкнути на час роботи з сайтом антивірусні програми та додатки до браузера. Не помогло. Чекаємо поки сервер розвантаж…
Нужно в реестре поменять свою почту. И только после подтверждения вы сможете заполнить.
заполняю декларацию, но отправить не могу, третьи сутки пишет Помилка. Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше. кто что делал в данной ситуации?ни на один телефон не могу дозвониться, пис…
Добрый день у меня такая же ситуация, трети
установила интернет-браузер Google Chrome последней версии и все равно появляется запись - Така поштова адреса не існує або вже зайнята, что делать?
установила интернет-браузер Google Chrome последней версии и все равно появляется запись - Така поштова адреса не існує або вже зайнята, что делать?
Ситуація аналогічна. 5 днів також пише таку помилку. Техпідтримка не відповідає.
Що РОБИТИ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ 5 ДЕНЬ ПОСПІЛЬ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
При поданні декларації : Помилка не вдалося з"єднатися з сервіром. Спробуйте пізніше. Я вже другу добу не можу відправити.
ДОПОМОЖІТЬ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ПОСПІЛЬ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
ДОПОМОЖІТЬ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ПОСПІЛЬ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
ДОПОМОЖІТЬ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ПОСПІЛЬ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
ДОПОМОЖІТЬ! ПРИ ПОДАЧІ ДЕКЛАРАЦІЇ ПИШЕ ПОМИЛКА НЕ ВДАЛОСЯ З'ЄДНАТИСЯ З СЕРВЕРОМ СПРОБУЙТЕ ПІЗНІШЕ ЧЕТВЕРТИЙ ДЕНЬ ПОСПІЛЬ!!! БУДЬ ЛАСКА ДОПОМОЖІТЬ
Не можу подати декларацію четвертий день поспіль пише помилка не вдалось з'єднатися з сервером спробуйте пізніше!!! Допоможіть, істерика
Перед подачею декларації вийдіть з сайту і зайдіть повторно!у мене була така ж помилка! Підказали так зробити і все получилось)))
При збереженні декларації видає "Відсутнє зєднання з сервером, спробуйте пізніше", що це
По поводу смены электронки ответ пришел в течении 2-3 часов. По поводу заявки на смену ЕЦП сразу же. Но потом нужно было ждать пока администрация сайта поменяет ЕЦП чтобы можно было авторизироваться.
Аналогічна проблема. З 19.03.2018 - постійно видає таку помилку. Техпідтримка мовчить.
Скажіть як довго довелося чекати відповіді від техпідтримки!В мене такаж проблема!Вчора відправила листа , поки що нічого не має.На тел гарячої лінії телефоную то посійно зайнято(((
Скажіть як довго довелося чекати відповіді від техпідтримки!В мене такаж проблема!Вчора відправила листа , поки що нічого не має.На тел гарячої лінії телефоную то посійно зайнято(((
Не можу відправити заповнену декларацію. Пише вже 3-й день поспіль^ "Помилка.Не вдалось з'єднатись з сервером. Спробуйте пізніше." У когось є така ж проблема?
Если б ты и тебе подобные написал одно число и подождал, ответили бы всем быстрее! а так завалили повторяющимися письмами, и ждем теперь...
Добрый день. Я, Останина Вера Евгеньевна.Не могу войти на сайт. Пишут " Введення контактноі інформації", далі- Помилка "Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований". …
Куча вопросов, и жалоб, а НАЗК хоть бы хны. Как оно работает? Никакой реакции на 10 писем, сервис чрезвычайно успешен, антикоррупционеры херовы
на support@nazk.gov.ua пишете письмо с новой электронки. В ТЕМЕ ОБЯЗАТЕЛЬНО указываете Прошу поменять мою электронку. ФИО, код инн, прошу поменять мою электронку с .... на .... Мне ответ пришел в т…
Доброго дня ,неможу зайти під електроною адресою,пише що адреса неіснує,або вже зайнята,вкого така проблема,і вона вирішена,прошу допомоги.
При спробі змінити ЕЦП вказує на помилку "Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує". Іншу адресу вказати намагався. Не допомогло
18.03.2018 Було надіслано листа до НАЗК "У 2017 році при реєстрації на сайті НАЗК при вході до системи електронного декларування мною було вказано поштова скринька art-kop24@rambler.ru У…
16.03.2018 року надіслала на support@nazk.gov.ua лист про зміну ел.пошти та ключів до сих пір не має відповіді. хотя повинна була прйти за 3 дні. Що робити
Змінила електронну пошту на alla.ignatenko@ukr.net , пише: Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Що робити. Допоможіть!!!!
Допоможіть будь ласка!!! Змінила електронну адресу, не надходить лист підтвердження, а система пише не існує активного користувача з такою адресою. Матухно Марина Олександрівна, Matuhno.marina@yandex.…
В мене така ж ситуація. Як ви залишили коментар скажіть будь ласка
У мене змінилася ел. адреса з marisha872@mail.ru на marisha87245@ukr.net, допоможіть змінити Лівашова Марина 3050906381
Доброго дня. змінила ключ і ел. адресу-при вході в систему видає:"Помилка.Активного користувача з такою ел. адресою не існує".Що робити у такій ситуації. Будь ласка допоможіть. ІНН 245730098…
Свистунова Анастасія Сергіївна ідентифікаційний код 3571808625, змінилF скриньку, замість svistunovanastasia@mail.ru тепер anastasia_2018@ukr.net
Свистунова Анастасія Сергіївна ідентифікаційний код 3571808625, змінила свою поштову скриньку, замість svistunovanastasia@mail.ru тепер anastasia_2018@ukr.net
Змініть свій електронний ключ у нього мабудь закінчився термін дії і скористайтеся посиланням я загубив змінив свій електронний ключ там використаєте новий ключ
ключ є а пароль забули що робити?
у меня такая же проблема, Вы как то ее решили?
Доброго вечора. змінила ключ і ел. адресу-при вході в систему видає:"Помилка.Активного користувача з такою ел. адресою не існує".Що робити у такій ситуації. Будь ласка допоможіть. ІНН 295710…
Здравствуйте! Кто нибудь решил проблему со сменой электронки с русского домена на украинский?
nata.barabash29@gmail.com( нова адреса) nata.barabasch2018@yandex.ua (стара адреса) Барабаш Наталыя Ігорівна…
Та сама ситуація. Була електронка мейл ру, листи не надходять, телефони не відповідають, роз"яснень немає.
Шибінська Лариса Володимирівна, ідент.код 2164111949. Доброго дня. не можу ввійти в декларацію, пише Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функц…
Допоможіть будь ласка, цього року змінив ключ і ел. адресу-при вході в систему видає:"Помилка.Активного користувача з такою ел. адресою не існує".Що робити у такій ситуації.Дякую
Змінила електрону почту попередню не памьятаю не можу податі декларацію,що мені робити…
При реєстрації декларації вибиває "Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.)" Що робити?
Доброго дня. Отримала посилання для зміни ЕЦП. Переходжу за посиланням, обираю файл, ввожу пароль. Натискаю кнопку "змінити ЕЦП" Отримую повідомлення про те, що файл пошкоджено або невірний…
вам удалось решить проблему?
дівчата я також змінила ецп та електронну пошту. не знаю що робить
Подскажите, а у Вас решилась данная проблема.Просто я тоже не могу зайти..Почта та же как и в прошлом году а только изменила ключ..перехожу по силки из их ответа и бестолку..пишет ошибка..два дня не в…
Допоможіть, будь ласка, цього року змінила ключ і ел. адресу-при вході в систему видає:"Помилка.Активного користувача з такою ел. адресою не існує".Що робить у такій У мене така ж саме про…
через скільки часу вам виправили помилку у мене така ж проблема
Допоможіть будь ласка, цього року змінила ключ і ел. адресу-при вході в систему видає:"Помилка.Активного користувача з такою ел. адресою не існує".Що робить у такій ситуації.Дякую
Напишіть на електронну адресу служби підтримки лист з описанням проблеми і протягом доби проблему вирішать технічні спеціалісти. У мене так було і це допомогло
Добрий вечір! Ця ж сама проблема, змінила електронну пошту і не можу подати електронну декларацію Що робити в цій ситуації??
у мене така ж ситуація, чи знайшли якийсь вихід?
Така ж ситуація. Минулий рік була пошта list.ru, а тепер ukr.net і пише, що активного користувача з такою ел.адресою не існує.
Доброго дня.Ви вирішили своє питання відносно зміни поштової адреси?Та сама проблема, не знаю що робити
нова електронка, новий ключ нема відповіді на лист і не знаю що робити
Минулого року при заповненні декларації використовувала mail.ru, тепер взяла новий електронний ключ, та змінила електронну адресу на Maryn4ik.199@gmail.com, коли ввожу її, видає що активного користува…
В минулому році була пошта @yandex.ua, Змінила мою електронну адресу на нову - gmail.com Тепер при вході система видає Активного користувача з такою елек.адресою не має.Поможіть
Аналогічна ситуація, ключ новий, пошта також - безвихідна ситуація ?
Теж тамтого року заповняв декларацію з російського імейла прошу вас замініть мій імеїл на barabashtryba@gmeil.com чекаю вашої відповіді.
Здрасвуй!!!Я не можу авторизуватися на сайті, через те, що в минулому році я ввела поштову адресу зареєстровану на російському домені, змініть будь ласка мою електронну адресу на нову olha.zbaravska@…
хочу поменять адрес электронки и ввести новый ключ ецп, и не могу зайти в мой профиль помогите пишу на супорт и ничего, дайте ответ на почту kulitsa1967@ukr.net
хочу поменять адрес электронки и ввести новый ключ ецп, и не могу зайти в мой профиль помогите пишу на супорт и ничего, дайте ответ на почту zabolotko000@ukr.net
не могу поменять адрес электронной почты и ввести новый ецп, не заходит в мой профиль, пишу на супорт и ничего
Не можу подати декларацію,прошу змінити мою електронну пошту. На пошту support@nazk.gov.ua два листа написала,ніхто не відповідає.
Доброго дня!!!!при вході в систему для заповнення декларації, виникає повідомлення про вже зареєстровану особу і про не можливість зайти до сайту, мною було замінено електрону прошту, я зверталася з л…
дайте выдповыдь
У мене таж проблема - не сприймає активну пошту Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Писав на suport і ніякої відповіді.
При реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій висвтлилась Помилка.Користувач не підтвердив е-мейл. Я змінив електронну адресу на mukolastefankiv@ukr.net. Як внести зміни у мій профіль?
будь ласка я не можу ввійти у систему змінив ключ а мені вибивае така адреса не існуе що мені робити напешіть мені на адресу будь ласка
При зміні електронного ключа вибиває помилка при введенні електронної адреси. Відправте повідомлення на мою адресу kristina.basuk@ukr.net
При реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій висвітилася Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Та я змінив свою електронну адресу на bogdan.datsenko.2017@ukr.net…
І все ж нагадую суть проблеми При вході до єдиного реєстру викидає Ваша система помилку Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змі…
Нещодавно надіслала на Вашу адресу лист з проблемами щодо входу в єдиний реєстр але відповіді до цього часу не маю. Щиро дякую і все ж чекаю відповіді
У мене почта gmail , з 7,03,2018 бомблю сайт support листами, а у відповідь тиша, телефонна лінія взагали відбиває занято, що робити???????? Кому жалітися???????
Я відправила повідомлення на Support@nazk.gov.ua з текстом: ПІБ, інд.код, та електронна адреса. А мені прийшов лист, щоб я звернулася до Служби підтримки Міністерства юстиціі України. Я звернулася до…
При реєстрації у Єдиному Державному Реєстрі Декларацій висвітилася Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Та я змінила свою електронну адресу на Valentina021179@gmail.com…
ДАРЬЯ.Вам необходимо зайти в ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ.Далее Вхід до системи за допомогою ЕЦП и вставить приватный ключ.и войти.Далее выбрать иконку МІЙ ПРОФІЛЬ Змінити контактні дані З…
Бессовестные в НАЗК сидят! Огромные зарплаты с нулевым эффектом! С 5 марта жду подтверждения на почту и у меня на gmail. И в ответ тишина!!!
я не можу зайти до системи мені пишуть оновити сторінку, попередню декларацію я робила на іншому компьютері, чи це має значення
Добрый день, подскажите пожалуйста что делать если поменялся телефон и другая электронная подпись, как можно внести изменения и заполнить декларацию ?
Клименко Людмила Володимирівна ін. код 2917809226 lyudmila.klimenko.79@ukr.net…
Денис, именно так и сделала. Никаких изменений. И НАЗК тоже молчит.
А Ви не міняли прізвища?
Доброго вечора! В мене така ж проблема.... ви не знайшли вихід?
Я УЖЕ рассказывал как и,что делать для смены имейла заполнения декларации. Теперь о ГЛАВНОМ. 1.Зарегестрируйтесь на gmail.com 2.отправить письмо на support@nazk.gov.ua 3.в теме письма укажите змін…
А вот и не правда,нету мне счастья(( и почта у меня gmail,и письмо на support писала( три раза, никто не ответил) и на гор.линию звоню месяц (не дозвониться). КАК МНЕ ЗАПОЛНИТЬ ДЕКЛАРАЦИЮ???!!!
Здравствуйте! Был утерян цифровой ключ. Ключ сделала новый на эл.адрес яндекс.юа. Но когда пытаюсь в НАЗК ввести этот адрес, выдает сообщение, что такого адреса не существует. Создала новый эл.адрес и…
При введенні діючої електронної пошти появляється : Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує.Що робити?Не вдається увійти і заповнювати декларацію.
Альонка регестрируйтесь на gmail.com и будет Вам счастье,ответ обязательно должен прийти менее суток+активация нового эмейла тоже в течении суток!
Не можу заповнити декларацію, була почтова адреса mail.ru стала ukr.net, вже 4 добу жду відповіді, а декларацію треба подати терміново
Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації (19))
Зарегестрируйтесь на gmail.com о твет должен прийти в течении суток
ну наконец-то пришол ответ из поддержки по смены эмейла и заметте на почте укр нет досих пор нечего не приходит а вот на gmail.ровно сутки.буду дальше следовать инструкциям
як увійти до системи з новим ел.ключем ,якщо відбулась зміна ел.пошт.скриньки..(з яндекса на укрнет)...коли вказую діючу ел.адресу _ викидає помилку ,що Користувач з таким податковим номером вже зар…
Скільки часу чекати відповідь від підтримки?
Что делать если на указанный электронный адрес не приходит письмо с инструкциями о замене электронного ключа
Що робити якщо забув або загубив пароль від електронного ключа?
• виконати дії, зазначені в інструкції, яку Ви отримаєте на вказаний Вами е-mail. Після виконання запропонованих дій Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП та не очікувати листа з по…
Якщо Ви змінили електронну поштову скриньку та при цьому отримали новий ЕЦП, Вам слід: • з нової особистої електронної поштової скриньки написати лист на адресу електронної пошти support@nazk.gov.…
Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. '
КАПЕЦ!У сотрудников по работе спросил-Ответ с суппорта пришел через 3-4 дня после подачи письма.жду еже 2нет ответа,а на работе ЗАТРУБИЛИ,что до 07.03.уже надо подать декларацию ну и как быть?
КАПЕЦ!У сотрудников по работе спросил-Ответ с суппорта пришел через 3-4 дня после подачи письма.жду еже 2нет ответа,а на работе ЗАТРУБИЛИ,что до 07.03.уже надо подать декларацию ну и как быть?
Вибиває помилку активного користувача з такою адресою не існує
Та потому что пидарасы там сидят и в раде и в назк. #$@# прошел год. Год!!!! А ничего не поменялось. Тот же гемор с декларациями, что и в прощлом году. Мне вот интересно. Неужели нельзя было за год н…
бачу наболіла проблема,але при зміні ключа, і пошти(була російська) вибиває помилку при авторизаціїї активного користувача з такою адресою не існує,що робити???
Та же ситуация - уже вторые сутки нет понятия, что делать и никто не отвечает!
Кто что знает - напишите!! суппорт молчит. гаряча линия 044 200 06 94 сбрасывает на этапе подключения к оператору. Напишите, у кого сколько прошло времени после обращения?
как поменять эмейл адрес если суппорт не отвечает??
как поменять эмейл адрес если суппорт не отвечает??
видає помилку:Активного користувача з такою адресою не існує
скажите, пожалуйста, получил ли из вас кто ответ?
Підскажіть будь ласка, видає- що такий користуівач вже існує - минулого року вже намагалась подавати, але пошта вже змінилася(
Добрий день. Скажіть будь ласка отримали ви відповідь? Тому що в мене така ж проблема. Потрібно замінити пошту, а самостійно на свою сторінку в декларації зайти не можу. Теж чекаю на відповідь
видає помилку:Активного користувача з такою адресою не існує
змінилася адреса електронної почти та змінився ключ , повідомте як змінити данні в Е декларуванні…
Подскажите как подать деларацию, если изменился секретный ключ, у старого закончился срок годности, адрес почты пр и регистрации не помню…
Не можу зайти на сайт, щоб подати декларацію. Вибиває в меню реєстрації. При введенні даних програма дає таку відповідь: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете ск…
Видалив пошту на джімейлі. Створив її на укрнеті. Тепер не можу зайти до свого кабінету. Де можна ввести нову пошту?
Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. Хоча кожного дня отримую на цю адресу листи, що це може бути???
видає помилку:"Активного користувача з такою електронною адресою не існує" Ел.адреса: volovich.grisha@gmail.com
Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. elenatsybulnik@ukr.net
Я Кравченко Євгенія Ігорівна 3470800747 прошу вас замінити мою електронну адресу в особистому кабінеті НАЗК на evakravarabota@gmail.com…
Зареєструвався в реєстрі зазначивши російську пошту, на даний час строк дії ключа для входу в реєстр скінчився. Замінив ключ. Тепер щорб його активувати треба зайти на пошту, яка вже фактично змінена …
ВЫДАЕТ ОШИБКУ Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує. ЕЛ. АДРЕС 14.10.1993@ukr.net
моя ел. адреса tashadaniluk@meta.ua Дякую.
Доброго дня! У мене аналогічна проблема НАЗК мої звернення ігнорує((( Василю, якщо Ви вирішили свою проблему підскажіть як та допоможіть будь-ласка. Дякую.
Здраствуйте! У мене аналогічна проблема підскажіть будь-ласка ви якось своюпроблему вирішили? Яким чином? Звернення телефоному та онлайн режимі НАЗК ігнорує. Буду дуже вдячно за допомогу.))
Була поштова скринька вк.ru. При вході до НАЗК приходить повідомлення, що користувач з таким індефікаційним кодом вже зареестрований. Як зайти до НАЗК.
При спробі змінити ЕЦП видає помилку, повідомлення наступного змісту "Помилка зміни ЕЦП. Зверніться в службу підтримки". Може в кого була така ж ситуація, що робити? В саппорт написав...
Добрий день ! На рахунок декларування, у мене таж сама проблема, при подачі декларації пише , що податковий номер уже такий є, і при подачі я використовувала yandex.ru !!Вам допомогли у вирішенні цьої…
Василий добрый день. У меня такая же проблема(( Поменяла ключ, так как потеряла пароль к ключу. Но почта тоже mail.ru(( и теперь дальнейшие инструкции на него естественно не приходят. Звонила на горяч…
Не можу зайти на сайт, щоб подати декларацію. Вибиває в меню реєстрації. При введенні даних програма дає таку відповідь: Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете ск…
Я зареєструваkfcm на російському імейлі,тепер не можу змінити ЕЦП і заповнити декларацію,що робити до кого звернутися
peredruk29@mail.ru peredruk33@ukr.net…
хотів подати декларацію, але вибило повідомлення, що користувач з таким номером вже існує і рекомендацію змінити ЕЦП. Спробував перейти по посиланню, але там потрібний емейл, що вказувався при реєстра…
Через некоторое время пустило дальше. Подскажите кто знает -вот текст ответа программы, дальше не пускает Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись…
Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа(Виникла помилка при зчитуванні особистого ключа з носія ключової інформації (19))
Я зареєструвався на російському імейлі,тепер не можу змінити ЕЦП і заповнити декларацію,що робити до кого звернутися? просто хана якась....
Доброго вечора. Загубила ключ.відновила. Після першої загрузки сертифіката вдалось відіслати повідомлення до НАЗК про зміну ключа. Потім знову ще спробувала загрузити сертифікат вказала нову адресу по…
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.) І що робити?
Станіслав у мене для Вас три варианта. 1. Ви або Вам допустили помилку в ІПН при формуванні ЕЦП. 2. Ви вже подавали е-декларцію, і Вам потрібно відновити доступ за допомогою електтронної пошти яка б…
Доброго дня! Постійно выбивает що користувач з таким податковим номером вже зареєстрован! Не можу подати декларацію. Що робити
Доброго дня! Постійно выбивает що користувач з таким податковим номером вже зареєстрован! Не можу подати декларацію. Що робити?
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Ви не підтвердили email ) змінив ключа та emai все одно помилка.. що робити?
Добрий день. При спробі зареєструвати декларацію пише - Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.). Що робити?
здравствуйте, постоянно выбивает что пользователь с таким налоговым номером уже зарегистрирован! я не могу подать декларацию.что делать?
Почему такой важный орган , а система регистрации не кудышная. Это что специально сделано, чтобы человека выставить несеръезным.
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Ви не підтвердили email ) що робити???
здравствуйте, постоянно выбивает что пользователь с таким налоговым номером уже зарегистрирован! что делать? я не могу подать декларацию.
Здравствуйте при регестрации пишет- Ошибка. Пользователь с таким налоговым номером уже зарегистрирован. Вы можете воспользоваться функцией,что делать??
Почему при попытке подать декларацию приходит информация о том, что некоторые поля не заполнены, хотя на самом деле они заполнены. Уже 2-ю неделю не могу подать декларацию в связи с увольнением по это…
Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Ви не підтвердили email ) що робити???
Доброго дня! Ви вже вирішили свою проблему, бо в мене та ж ситуація! Хотілося б знати як?
поможіть будь -ласка..!!! не можу подати декларацію показує що все добре а висить в чернетках!!!чому?
Та ж сама проблема. вам надіслали повторний лис нову адресу??
Не прийшов код підтвердження. Я написала на сайт який зазначений у статті де пише що мені прийде повторно. Але ніякого повторного коду немає.
Не можу вже більше місяця зайти щоб подати декларацію. Постійно пише Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. що робити???
неможу подати декларацію вибиває помилку, пише що електроної адреси не існує, підкажіть будь ласка що робити.
Доброго дня! невстигла поміняти електронну адресу (яндекс). Загубила ключ. Відновила ключ, але існує стара адреса і тепер пише Активного користувача з такою
У мене виникла помилка: "Помилка. Активного користувача з такою електронною адресою не існує" - скажіть що мені робити, не можу подати декларацію
Доброго дня! невстигла поміняти електронну адресу (яндекс). Загубила ключ. Відновила ключ, але існує стара адреса і тепер пише Активного користувача з такою електронною адресою не існує, або не зареє…
вы нажимайте ж кнопочку "ДОДАТИ" тогда не будет проблем в 3 и 11 разделах
Здравствуйте, подскажите пожалуйста вы внесли изменения в декларацию?
Ніяк не можу подати декларацію , вибиває помилки 3 і 11 розділах, чому , остання версія гугл хром ?
Доброго дня. 23.04.2017р. подав декларацію, а 03.05.2017р. я виправив помилку в деклараціїі але податиповторно не вдалося. Підкажіть будь ласка, що мені треба зробити. Система пише-Помилка. Декларація…
У Вас вийшло подати декларацію? Така сама ошибка!
Що робити, тиждень не можу подати декларацію, постійна помилка , спробуйте пізніше, все заповнено вірно.Використовую останню версію Google Chrom, ключ перевірено Міністерством
Що робити, тиждень не можу подати декларацію, постійна помилка , спробуйте пізніше, все заповнено вірно.Використовую останню версію Google Chrom, ключ перевірено Міністерством Юстиції.
Вже тиждень намагаюсь відправити декларацію, але невиходить! Все вказав без помилок! Пише "Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову" Що робити?
не можу зареєструватися.Чому?
Скажіть будь ласка, у вас відправилась декларація. Якщо так, то що ви робили?
Скажіть будь ласка, у вас відправилась декларація. Якщо так, то що ви робили?
Підскажіть будь ласка, а як сертифікат добавити в хром?
если есть еще время можно подать виправлену декларацію.а так,конечно если нет времени,то наверное писать объяснения в налоговую.
У меня возникла проблема другая Декларацию я подал но с ошибками, про да ходы, состав семьи. А исправить уже не могу. И как мне теперь быть.
ВЖЕ ТРИ ТИЖНІ НЕ МОЖУ ПОДАТИ ДЕКЛАРАЦІЮ ЧОЛОВІКА ВЕСЬ ЧАС ВИБИВАЄ ПОМИЛКА НЕ МОЖНА ОБРОБИТИ ДАНІ ,СПРОБУЩТЕ ЩЕ .ЩО РОБИТИ
не возможно подать деклорацию при вводе пароля высвечивает ошибка 51
В мене таж сама проблема, що роботи?
добрий вечер захожу уже пол месаца подряд и никак не могу подать декларацию вибивает проблеми с сайтом севодня вроди би зарегистрировалась а декларации нету зачем тогда уважаемие чиновники вообще прид…
Не можу подати ел.декларацію, пише, шо не підтверджено емейл
Ирина! Вам удалось подать и что вы сделали?
Абсолютно те саме і я не знаю що робити
В брайузере хром добавте сертификат єлектронной подписи
у мене аналогічні проблеми, Чому?
Все время пишет при подачи декларации:"Помилка. Не вдалось обробити дані. Спробуйте знову " Что делать? Пробовали 100 раз и больше.
простите, это вы к кому обращаетесь?!!
Ты тупой идиот людей действительно мучают и издевается а ты #$@# прикалываешься в оценках системы
надо указывать только буквы серии и без пробела сразу номер например, ЖД123456
Чому не відправляється декларація,хоча всі помилки виправлено.У графі, де неповнолітні діти, вказала номер і серію свідоцтва про народження, але вказують на те ,що треба внести дані паспорта і ідентиф…
Светлана,добрый день!У меня аналогичная проблема...Подскажите,пожалуйста,смогли ли Вы ее решить?
Заходити до себе де прописана декларацыя, там э закладка Мый профіль ідете туди, нажимаєте змінити дані міняєте дані чекаєте на нову почту повинен прийти лист підтвердження про зміну почти я чекала 6 …
Та само видає Помилка. Не вдалося обробити дані. Спробуйте пізніше. Виконувала різні рекомендації : змінила почту ( мейл.юей на ай.юей отримала лист підтверження) , оновила браузер , писала листи- пр…
Як подати декларацію , якщо сайт постійно не працює???? Уже тиждень сиджу за компютером , але все марно!!!! Постійно ідуть технічні роботи ,скажіть коли вони скінчаться??? І якщо вдається зайти до сис…
ПРОСТО НЕКОТОРЫЕ РЕШИЛИ СРУБИТЬ БАБКИ ШТРАФАМИ ЗА НЕ ПОДАЧУ.
ПРОСТО НЕКОТОРЫЕ РЕШИЛИ СРУБИТЬ БАБКИ ШТРАФАМИ ЗА НЕ ПОДАЧУ.
А я думала у меня одной такая проблема. А сроки то поджимают. И отвечать за несвоевременную подачу придется денежкой!!!!!!!!!!
Цікавить як вірно заповнити депутату сільської ради графи: Місце роботи:? Займана посада: ? Тип посади: ? Категорія посади: ? Чи відноситись ви до службових осіб що займають відповідальне та особ…
Это не выносимо, в программу вообще зайти невозможно!!! Сижу с пятницы, то технические работы, то нет соединения с сервером, то когда и удается зайти, невозможно заполнить некоторые поля, не высвечива…
стробуйте ввыйти в реєстр, була така ж ситаація, після листа наступного дня просто ввійшов в реєстр
а это не важно, по закону у нас время до 31.03, значит НАПК должно обеспечить техническую возможность, даже если все декларанты одновременно зайдут на сайт. Тем более, что более-менее нормальным разъя…
ну знаете,если не подадите декларацию,то никто не будет проверять где вы лежали,чем занимались-главное факт-не подана декларация.ключ можно было и через приват банк сделать-минутное дело.точно так же …
да конечно, а если из трех месяцев два лежишь с ребенком в больнице, и трижды меняешь ключ, потому два предыдущих работали некоректно
народ,а чего мы возмущаемся?у нас было времени ровно три месяца- за эти три месяца можно было сто раз ее подать.а теперь хаим систему,да,она не идеальна,но раньше надо было думать об этом
При вході в систему постійно видає "Виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.)" Що робити? І так вже 4 дні? Коли сайт буде нормально працювати????
Сплошное издевательство, четвертый день и днем и ночью одно и тоже: "Попробуйте пізніше". Привлечь руководство НАЗК к ответственности!!!
Просидів всю ніч. Викидає. Відає виникла помилка при автентифікації користувача(Помилка. Спробуйте пізніше.) Що робить? Потім скажуть що не подав декларацію.
Это просто издевательство над людьми! три дня сижу на сайте безвылазно зашла на несколько минут заполнила пару разделов и опять выбросило не сохраняя!!!! Зачем создавать людям такие проблемы!!! Если е…
у меня тоже большая проблемма, мне не верно указали отчество, не могу теперь поменять уже 2 раза в налоговой была, короче кошмар, .........
никто не пишет как меняли, у меня аналогично таже проблема. при регестрацыи указала не иснующий электронный адрес, и теперь незнаю что делать
Як ви змінювали емейл?
у меня тоже проблемма с заменой ЭЦП...указала не тот электронный адрес....теперь не могу зайти в систему.....прислали ссылку о смене ЭЦП...перехожу по ней - показывает ошибку...такой электронный адрес…
у меня все тоже самое. При регестрацыи был указан не иснующий электронный адрес, теперь проблемы.незнаю что уже делать. звоню на вказаный номер отвечает все операторы заняты, а на адрес пишу ответа не…
Може хтось стикався з такою проблемою: При реєстрації вводжу емейл та номер телефону, а у відповідь отримую "Помилка. Невірні дані для реєстрації. Спробуйте знову" Прописував різні емейли …
У мене теж саме
не можу увійти до електронної декларації. видає, виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкодженний) 24))
у меня тоже самое, что делать.????
скажите пожалуйста вам удалось сменить электронный адрес, а то у меня та же ситуацыя указала не иснующий адрес, и теперь проблемы и незнаю что делать дальше
........така ж ситуація і в мене!!!!!! Ніякої допомоги, ніяк неможливо виправити помилку.....
Что делать, если при входе в систему э-деклараций, выдает сообщение "Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій…
Добрый вечер. Читала о Вашей проблеме при заполнении электронной декларации. У меня проблема та же. Те же действия с моей стороны как и Ваши. Ответа нет. Удалось ли Вам решить эту проблему? Если да, п…
если не ошибаюсь, то до 01.04, как и все подают
Коли і до якого часу подають декларацію особи, що перебувають у декретній відпусці? раніші було до грудня міцяся поточного року...
Аналогічна ситуація, при реєстрації вказали не вірну(не існуючу) адресу електронної пошти, при спробі нової реєстрації пише що не підтвердили стару адресу. Нічого змінити не можу. Пробував отримувати …
Під час реєстрації не вірно вказав електрону адресу, лист про підтвердження не отримав. Написав на support@nazk.gov.ua 0 10:40 20.03.2017 р. відповіді не отримав. Телефоную по вказаному номеру 0442000…
Подібна проблема , відправив лист на support@nazk.gov.ua із зазначенням проблематики, але здається що вони його не розглянуть треба дзвонити до оператора.
а какие именно ошибки у вас? у меня так было когда не нажимала кнопку "ДОДАТИ" в разделе информация о владельце (где указываете часть собственности)может из-за этого?
Выдаёт ошибки в пунктах 3 и 11, при попытке исправить, изменения не сохраняет. Пользуюсь Хромом, поэтому претензии к Браузеру не принимаются. Что делать???
Під час реєстрації невірно вказала поштову скриньку, перевипустила ЕЦП та під час входу у мене виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований». Галина Василівна …
тоже нет подтверждения об отправке декларации
Заповнила декларацію, подала на збереження, видало "Помилка. Не вдалося обробити дані.Спробуйте ще." Пробувала 5 днів. Видаляла, робила заново, чистила історію.... Нічого не допомогає, а тер…
На адресу електронної пошти не надійшло підтвердження про відправлення декларації
Вже тиждень не можу відправити електронну декларацію. Постійно видає помилку з'єднання з сервером. Що робити?
Трижды отправила письмо на адрес support@nazk.gov.ua "не надходження листа підтвердження або не вірно зазначено електронну адресу", первое письмо было отправлено в 09:47 утра, ответа нет. И …
Допоможіть, мені на елетронку, не приходить підтвердження реєстрації
Написала в підтримку: support@nazk.gov.ua Чекаю відповіді, поки ще нічого не прийшло!
Світлано, а скажіть, будь ласка, Вам все-таки прийшов лист на нову поштову адресу? Така ж ситуація склалась, не знаємо, що й робити.
Світлано, а скажіть, будь ласка, Вам все-таки прийшов лист на нову поштову адресу? Така ж ситуація склалась, не знаємо, що й робити.
в каком смысле стоимость грамоты?это же не ценный подарок?и тем более там ограничения по суммам есть,мне кажется ее вообще писать не надо
Підскажіть, будь ласка, в якому розділі необхідно зазначати вартість отримагої грамоти. Дякую!
Допоможіть будь-ласка, при регістрації вибиває що (коирстувач з таким податковим номером активний) не правильно ввів електронну адресу і на неї відправили листа для активації!! ЩО РОБИТИ??
Доброга дня. Підскажіть будь-ласка, при подачі заповненої електронної декларації зазначає помилку: Не вдалося з'єднатися з сервером. Спробуйте пізніше, або: Не вдалося обробити дані. Спробуйте пізніше…
Допоможіть, мені на елетронку, не приходить підтвердження реєстрації, оскільки в мене в адресі був знак "-", я зареєструвала нову адресу, і повідомила, але все тихо!!!
Підскажіть будь ласка, що мені робити, коли при реєструванні е-декларації пише, така ел.адреса не активна