Закон С– Бізнес Що робити, якщо не вдається подати е-декларацію

Матеріали за темою

Коментарі

0
алина

Як ви змінювали емейл?

24.03.2017 00:10 Відповісти
0
Ольга

у меня тоже проблемма с заменой ЭЦП...указала не тот электронный адрес....теперь не могу зайти в систему.....прислали ссылку о смене ЭЦП...перехожу по ней - показывает ошибку...такой электронный адрес…

23.03.2017 23:15 Відповісти
0
оксана

у меня все тоже самое. При регестрацыи был указан не иснующий электронный адрес, теперь проблемы.незнаю что уже делать. звоню на вказаный номер отвечает все операторы заняты, а на адрес пишу ответа не…

23.03.2017 22:32 Відповісти
0
Ярослав

Може хтось стикався з такою проблемою: При реєстрації вводжу емейл та номер телефону, а у відповідь отримую "Помилка. Невірні дані для реєстрації. Спробуйте знову" Прописував різні емейли …

23.03.2017 21:57 Відповісти
0
Cвітлана

У мене теж саме

23.03.2017 18:28 Відповісти
0
Джулі

не можу увійти до електронної декларації. видає, виникла помилка при відкритті особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкодженний) 24))

23.03.2017 15:25 Відповісти
0

у меня тоже самое, что делать.????

23.03.2017 14:53 Відповісти
0

скажите пожалуйста вам удалось сменить электронный адрес, а то у меня та же ситуацыя указала не иснующий адрес, и теперь проблемы и незнаю что делать дальше

23.03.2017 14:51 Відповісти
0
Валентина

........така ж ситуація і в мене!!!!!! Ніякої допомоги, ніяк неможливо виправити помилку.....

22.03.2017 18:58 Відповісти
0
Светлана

Что делать, если при входе в систему э-деклараций, выдает сообщение "Помилка. Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований. Ви можете скористатись функцією "Я загубив/змінив свій…

22.03.2017 08:59 Відповісти
0
Алена

Добрый вечер. Читала о Вашей проблеме при заполнении электронной декларации. У меня проблема та же. Те же действия с моей стороны как и Ваши. Ответа нет. Удалось ли Вам решить эту проблему? Если да, п…

21.03.2017 21:04 Відповісти
0
гость

если не ошибаюсь, то до 01.04, как и все подают

21.03.2017 16:36 Відповісти
0
лена

Коли і до якого часу подають декларацію особи, що перебувають у декретній відпусці? раніші було до грудня міцяся поточного року...

21.03.2017 15:00 Відповісти
0
Євгеній

Аналогічна ситуація, при реєстрації вказали не вірну(не існуючу) адресу електронної пошти, при спробі нової реєстрації пише що не підтвердили стару адресу. Нічого змінити не можу. Пробував отримувати …

21.03.2017 14:55 Відповісти
0
Олександр

Під час реєстрації не вірно вказав електрону адресу, лист про підтвердження не отримав. Написав на support@nazk.gov.ua 0 10:40 20.03.2017 р. відповіді не отримав. Телефоную по вказаному номеру 0442000…

21.03.2017 14:38 Відповісти
0
Микола

Подібна проблема , відправив лист на support@nazk.gov.ua із зазначенням проблематики, але здається що вони його не розглянуть треба дзвонити до оператора.

21.03.2017 09:23 Відповісти
0
гость

а какие именно ошибки у вас? у меня так было когда не нажимала кнопку "ДОДАТИ" в разделе информация о владельце (где указываете часть собственности)может из-за этого?

21.03.2017 09:19 Відповісти
0
Оксана

Выдаёт ошибки в пунктах 3 и 11, при попытке исправить, изменения не сохраняет. Пользуюсь Хромом, поэтому претензии к Браузеру не принимаются. Что делать???

20.03.2017 22:46 Відповісти
0
галя

Під час реєстрації невірно вказала поштову скриньку, перевипустила ЕЦП та під час входу у мене виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований». Галина Василівна …

20.03.2017 22:08 Відповісти
0
Алина

тоже нет подтверждения об отправке декларации

20.03.2017 14:16 Відповісти
0
Олена

Заповнила декларацію, подала на збереження, видало "Помилка. Не вдалося обробити дані.Спробуйте ще." Пробувала 5 днів. Видаляла, робила заново, чистила історію.... Нічого не допомогає, а тер…

20.03.2017 11:26 Відповісти
0
Світлана

На адресу електронної пошти не надійшло підтвердження про відправлення декларації

17.03.2017 17:43 Відповісти
0
Валентин

Вже тиждень не можу відправити електронну декларацію. Постійно видає помилку з'єднання з сервером. Що робити?

16.03.2017 21:09 Відповісти
0
Виктория

Трижды отправила письмо на адрес support@nazk.gov.ua "не надходження листа підтвердження або не вірно зазначено електронну адресу", первое письмо было отправлено в 09:47 утра, ответа нет. И …

15.03.2017 21:10 Відповісти
0
Олена

Допоможіть, мені на елетронку, не приходить підтвердження реєстрації

15.03.2017 18:49 Відповісти
0
Лариса

Написала в підтримку: support@nazk.gov.ua Чекаю відповіді, поки ще нічого не прийшло!

15.03.2017 18:47 Відповісти
0
Tanya

Світлано, а скажіть, будь ласка, Вам все-таки прийшов лист на нову поштову адресу? Така ж ситуація склалась, не знаємо, що й робити.

15.03.2017 16:21 Відповісти
0
Tanya

Світлано, а скажіть, будь ласка, Вам все-таки прийшов лист на нову поштову адресу? Така ж ситуація склалась, не знаємо, що й робити.

15.03.2017 16:14 Відповісти
0
гость

в каком смысле стоимость грамоты?это же не ценный подарок?и тем более там ограничения по суммам есть,мне кажется ее вообще писать не надо

15.03.2017 14:21 Відповісти
0
Ірина

Підскажіть, будь ласка, в якому розділі необхідно зазначати вартість отримагої грамоти. Дякую!

15.03.2017 13:32 Відповісти
0
Коля

Допоможіть будь-ласка, при регістрації вибиває що (коирстувач з таким податковим номером активний) не правильно ввів електронну адресу і на неї відправили листа для активації!! ЩО РОБИТИ??

14.03.2017 08:24 Відповісти
0
Леонід

Доброга дня. Підскажіть будь-ласка, при подачі заповненої електронної декларації зазначає помилку: Не вдалося з'єднатися з сервером. Спробуйте пізніше, або: Не вдалося обробити дані. Спробуйте пізніше…

13.03.2017 11:39 Відповісти
0
Світлана

Допоможіть, мені на елетронку, не приходить підтвердження реєстрації, оскільки в мене в адресі був знак "-", я зареєструвала нову адресу, і повідомила, але все тихо!!!

12.03.2017 16:40 Відповісти
0
Олександр

Підскажіть будь ласка, що мені робити, коли при реєструванні е-декларації пише, така ел.адреса не активна

27.02.2017 10:38 Відповісти