Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 05 вересня 2016 року.
Про це повідомили виданню «Закон і Бізнес» у Державній фіскальній службі.
Зокрема, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
Реєстраційна картка (для юридичної особи);
Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів Акредитованого центру реєстрації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС до 02 вересня 2016 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна тут.
Матеріали за темою
Аудит з перешкодами: чи допомагає суд добитися його проведення?
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
На е-документи для цілей бухобліку доведеться накладати мокру печатку — проект
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!