Оператор телекомунікацій зобов’язаний надавати абонентам послугу з перенесення номеру, крім випадків, коли абонент отримує телекомунікаційні послуги знеособлено, коли після останнього ППН не минуло місяця, чи коли абонентом подано недостовірні дані.
Такий порядок надання послуг із перенесення абонентських номерів передбачено рішенням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 31.07.2015 №394, яке було зареєстровано у Мін'юсті 21 серпня 2015 р. за № 1019/27464.
Порядок послуг з перенесення абоненських номерів (далі - ППН) врегульовує механізм надання послуг з перенесення абонентських номерів та досудового вирішення спорів щодо надання ППН. Дія цього Порядку поширюється на всіх операторів телекомунікацій, що надають телекомунікаційні послуги з використанням номерного ресурсу, у тому числі організацію, яка визначена НКРЗІ відповідно до законодавства для здійснення централізованого технічного адміністрування персональних номерів та перенесених абонентських номерів і абонентів.
Даний порядок стосується як операторів телекомунікацій, що надають послуги фіксованого телефонного зв’язку, так і операторів телекомунікацій, що надають послуги рухомого (мобільного) зв’язку .
Оператор телекомунікацій не може накладати обмеження на абонентів щодо можливості отримання ними ППН, у тому числі за наявності невиконаних зобов’язань за договором про надання телекомунікаційних послуг з базовим оператором.
Зауважимо, перед встановленням з’єднання з перенесеними абонентськими номерами оператор-ініціатор повідомляє абонента, що викликає, шляхом надання відповідного голосового повідомлення, про дзвінок на перенесений абонентський номер.
Матеріали за темою
Заробити, крутячи педалі, можна у Флоренції
15.05.2024
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!