
Уважається, що чим раніше діти опанують цифрові технології, тим більш розсудливою буде їхня поведінка в Інтернет-просторі.
Дві третини європейців (69%) вважають, що смартфони у школах треба заборонити. При цьому 9 із 10 респондентів підтримують включення цифрових навичок до шкільної програми для всіх класів.
Про це свідчать результати нового опитування Євробарометра, в якому взяли участь майже 26 тис. осіб із 27 країн Євросоюзу, пише «Закон і Бізнес».
78% європейців упевнені, що цифровим навичкам слід приділяти в школі стільки ж уваги, як читанню, математиці та природничим наукам.
Переважна більшість згодні з тим, що саме школи мають навчати дітей, як давати раду негативним наслідкам цифрових технологій. Йдеться про інтернет-залежність, величезну кількість дезінформації в інтернеті, невміння відрізнити правду від брехні та відсутність навичок коректного використання штучного інтелекту.
87% європейців вважають за необхідне використання ШІ у шкільній програмі, але лише тих його програм, які спеціально розроблені для навчальних закладів.
Половина опитаних вважає, що Європейський Союз відіграє важливу роль у встановленні стандартів використання цифрових технологій в освіті, наприклад, у галузі ШІ та захисту даних.
ЄС зробив цифрову освіту пріоритетом своєї діяльності. Вже прийнято план дій з цифрової освіти (Digital Education Action Plan) в європейських навчальних закладах та випущено керівництво для вчителів по боротьбі з дезінформацією в інтернеті та підвищення цифрової грамотності.