
.
Тиждень тому Державна податкова служба запустила новий цифровий сервіс «TAX Control». З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на ДПС.
На що найчастіше скаржаться:
- 45 % – невидача фіскального чека, незастосування РРО/ПРРО;
- 19,5 % – відмова у розрахунку банківською карткою;
- 35,5 % – інші порушення, у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.
Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті.
Повідомляйте:
- про невидачу фіскального чека,
- торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,
- відмову прийняти картку,
- роботу без державної реєстрації,
- неоформлених працівників.
Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою.