Закон і Бізнес


У ДПС розповіли, на які порушення найчастіше скаржаться українці


.

27.11.2025 15:03
161

Тиждень тому Державна податкова служба запустила новий цифровий сервіс «TAX Control». З моменту його старту вже надійшло майже 100 повідомлень про можливі порушення у сфері торгівлі, послуг чи громадського харчування.


Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на ДПС.

На що найчастіше скаржаться:

- 45 % – невидача фіскального чека, незастосування РРО/ПРРО;

- 19,5 % – відмова у розрахунку банківською карткою;

- 35,5 % – інші порушення,  у тому числі робота без реєстрації чи неоформлені працівники.

Віджет «ТAX Control» розміщено на вебпорталі ДПС у правому верхньому куті.

Повідомляйте: 

- про невидачу фіскального чека,

- торгівлю без ліцензії чи з порушенням реалізації підакцизної продукції,

- відмову прийняти картку,

- роботу без державної реєстрації,

- неоформлених працівників.

Доступ цілодобовий і з будь-якого пристрою.

Закон і Бізнес