
Відеоролик, що зібрав понад 16 млрд переглядів, став не лише світовим феноменом, а й найпопулярнішим відео на YouTube. Цим роликом була неймовірно прилиплива пісенька.
Вона не тільки підкоряла малюків і тероризувала дорослих по всьому світу, а й заклала основу для перетворення компанії її творця, на медіабізнес вартістю сотні мільйонів доларів, пише «Закон і Бізнес».
«Ми не очікували, що вона чимось виділятиметься серед решти нашого контенту», — зізнався генеральний директор Pinkfong Кім Мін-сок, в інтерв’ю Бі-бі-сі.
Днями компанія вийшла на південнокорейський фондовий ринок, де першого ж дня торгів її акції зросли більш ніж на 9%, а її оцінна вартість перевищила $400 млн.
Компанія Pinkfong з’явилася в 2010 році під назвою SmartStudy і займалася створенням цифрового контенту для дітей віком до 12 років. У її штаті було лише три співробітники, включаючи Кіма та технічного директора компанії Донгву Сона. Компанія була настільки маленька, що «ми на той час на зарплату навіть не розраховували», додав К.Мін-сок.
Pinkfong пережила кілька серйозних трансформацій і врешті-решт вирішила сфокусуватися на контенті для найменших. Штат компанії збільшився до 100 чоловік, і пріоритетом став найпростіший, навчальний контент та ігри. «І саме тоді з’явилося Акулятко», — нагадав Кім.
Проте хітом вона стала не одразу. Популярність до «Акулятка» прийшла, коли танець під нього почали показувати на дитячих святах у Південно-Східній Азії. Відеоролики з дітьми та дорослими, які танцюють під пісеньку Акулятка, почали поширюватися в Інтернеті, і вона стала вірусною.
У листопаді 2020-го «Акулятко» офіційно став відеороликом, що найбільш переглядається на YouTube. К.Мін-сок каже, що в перші роки після релізу він забезпечував близько половини доходів компанії і дав старт новій лінійці контенту та товарів.
Вважається, що пісенька Акулятка з’явилася у США у 1970-х і була популярна у дитячих таборах. Тому у 2019-му Pinkfong зіткнулася із судовим позовом: її звинуватили в плагіаті роботи американського композитора. Однак Верховний суд Південної Кореї відхилив позов, підтримавши аргумент компанії про те, що її версія пісні була створена на основі народної мелодії, яка є суспільним надбанням.
З 2022 року фірма носить ім’я The Pinkfong Company — на честь веселого та цікавого лисеня з її ранніх мультфільмів. Сьогодні в штаті компанії працює вже близько 340 співробітників, а її офіси розташовані в Токіо, Шанхаї та Лос-Анджелесі.