
.
Станом на 13 листопада 2025 року в Реєстрі прозорості зареєстровано 101 суб’єкт лобіювання, з яких 51 – юридичні особи (від імені яких можуть лобіювати 141 представників) та 50 - фізичні особи.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на НАЗК.
Дві особи припинили статус лобіста. Отже, загалом, 191 лобістів можуть впливати на ухвалення рішень в країні.
Серед юридичних осіб, які зареєструвалися в Реєстрі, зокрема:
товариства (ТОВ, АТ) – 27,
громадські об’єднання (асоціації, спілки) – 16,
адвокатські організації (об’єднання, бюро) – 5
інші – 3
Найпопулярніші сфери лобіювання:
фінансова, банківська, податкова та митна політика – 76 суб’єктів лобіювання;
економічний розвиток, регуляторна політика та власність – 74 суб'єкти;
правова політика – 70 суб'єктів;
правоохоронна діяльність – 68 суб’єктів;
інновації та цифрові трансформації – 66 суб’єктів;
транспорт, зв’язок та інфраструктура – 65 суб’єктів;
екологічна політика та природокористування – 64 суб'єкти;
аграрна та земельна політика – 63 суб’єкти;
регіональний розвиток та містобудування – 62 суб'єктів.
Найменша кількість суб’єктів обрали сферу «Молодь та спорт» – 36 суб’єктів лобіювання.
Суб’єкти лобіювання з 1 по 30 січня 2026 року мають подати до Реєстру перші звіти про свою діяльність з дати реєстрації у Реєстрі до 31 грудня 2025 року.
Суб’єкти лобіювання у власному електронному кабінеті Реєстру вже мають можливість заповнювати чернетку звіту щодо лобіювання (без можливості подати цей звіт до початку періоду звітування).