Закон і Бізнес


У нічних європейських автобусах з’являться місця для сну


Сидіння в нових автобусах повністю трансформуються в ліжко простим натисканням кнопки.

24.08.2025 16:11
790

Нічні переїзди в автобусах стомлюють навіть досвідчених мандрівників, що вже казати про новачків. Але вже восени в Європі почнуть курсувати автобуси, в яких буде зручно спати.


Нова мережа нічних автобусів з’єднає деякі ключові туристичні напрямки континенту, пише «Закон і Бізнес».

У швейцарській транспортній компанії Twiliner запевнили, що нові автобуси покликані усунути «прогалину в комфорті при поїздках на далекі відстані». Таким чином, у мандрівників з’явиться ще одна альтернатива далеким рейсам, зазначає Euronews.

Це перші в Європі автобуси, де мандрівники зможуть поспати під час поїздки. 21 крісло (18 розташовані на другому поверсі та 3 — на першому) створені на кшталт крісел бізнес-класу в літаках — з подушками та ковдрами.

Кожне крісло має розетку, столик, індивідуальну лампу для читання, а також безкоштовний доступ до Інтернету. Також є невеликий відсік для зберігання особистих речей, щоб вони були під рукою.

На першому поверсі пасажири можуть підготуватися до сну у ванній кімнаті та роздягальні (щоправда, душ тут не передбачено). Також на цьому рівні знаходиться снек-бар, де мандрівники можуть знайти легкі закуски.

Що стосується багажу, то дозволяється взяти з собою одну велику валізу (до 23 кг) і ручну поклажу (до 5 кг з габаритами 50 x 30 x 20 см). Додаткові предмети, такі як велосипеди, лижне спорядження та дошки для серфінгу можна взяти, якщо місця для них заброньовані заздалегідь.

Після запуску в листопаді компанія розпочне роботу з двох маршрутів: «Цюріх — Амстердам» із зупинками у Базелі, Люксембурзі, Брюсселі та Роттердамі; та «Цюрих — Барселона» із зупинкою в Жироні. Під час поїздок не передбачено жодних інших зупинок, крім обов’язкової зміни водія.

Автобуси, які спочатку ходитимуть кілька разів на тиждень, наступного року можуть стати щоденними. Ціни починаються приблизно від 180 євро в один бік.

Twiliner зазначає, що їхній сервіс не підходить для сімей з маленькими дітьми, оскільки пасажири молодше 5 років до поїздки не допускаються. А ось старші діти вітаються на борту, «якщо вони знайомі з далекими поїздками і можуть взяти до уваги тиху і сприятливу для сну обстановку».

Зрештою компанія планує створити на всьому континенті цілу мережу нічних автобусних рейсів, яка доповнить існуючі нічні поїзди, і протягом трьох років з’єднати 25 міст Європи, які найбільш відвідувані.

Закон і Бізнес