.
З 8 травня 2025 року Держпродспоживслужба розпочинає новий напрям роботи — контроль за змістом оголошень про вакансії. Держпродспоживслужбі надано повноваження відслідковувати дотримання законодавства про рекламу в частині працевлаштування.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на КМУ.
Під моніторинг потрапляють усі оголошення, які публікують роботодавці чи рекрутингові агентства. Основна увага приділяється:
виявленню дискримінаційних формулювань — за віком («до 35 років», «молодий колектив»), статтю («тільки для жінок/чоловіків»), станом здоров’я, расою чи етнічним походженням;
фіксації ознак маніпуляцій — перебільшення заробітної плати без уточнення умов, замовчування важливої інформації (наприклад, нічні зміни чи випробувальний термін), використання нечітких або оманливих формулювань.
«Роботодавцям варто вже зараз переглянути свої оголошення та привести їх у відповідність до вимог законодавства. Це не лише дозволить уникнути штрафів, а й допоможе зберегти довіру кандидатів. Якщо ви помітили дискримінаційні або оманливі вакансії — зафіксуйте порушення та зверніться до територіальних управлінь Держпродспоживслужби або Держпраці. На ринку праці мають діяти прозорі й рівні правила для всіх», – наголосив заступник голови Держпродспоживслужби Андрій Крейтор.