Закон і Бізнес


Навіщо в японській компанії ввели до штату 10 котів — лайфхак


Вихованців ні в чому не обмежують: вони вільно розгулюють офісом, спостерігаючи за тим, щоб співробітники не байдикували.

08.09.2024 13:31
2051

Бажаєте покращити моральний дух та згуртованість колективу, а також спонукати співробітників робити необхідні перерви у роботі? В одній з японських компаній знайшли простий спосіб досягти такого результату.


Для цього ще в 2004 році японська технологічна компанія Qnote прийняла на роботу... кота на прізвисько Футабу, А сьогодні він у свої 20 років є найвищим співробітником, пише «Закон і Бізнес» із посиланням на South China Morning Post.

Зараз у штаті цієї компанії числяться 10 котів та кішок, яких призначили на різні офісні посади: головного клерка, менеджера, аудитора та інші. Шість — це потомство Футабу. Ще одну підібрали на вулиці, іншу врятували після ДТП, а третю взяли із котячого кафе.

Коли в 2020 році компанія переїхала до більш просторого чотириповерхового будинку, керівництво не забуло і про хвостатих співробітників. Для них спеціально відремонтували два поверхи, де встановили котячі туалети та полиці, а також покрили стіни спеціальною фарбою, на якій не залишається подряпин.

Наразі 8 котів працюють в офісі, а ще двоє — на «дистанційці», в будинках співробітників. За словами керівника компанії Нобуюкі Цуруто, тварини стали ефективним інструментом залучення нових співробітників та допомогли знизити кількість звільнень.

Крім котів, в офісі компанії працюють 32 особи. До чотирилапих колег вони ставляться як до членів сім’ї, по черзі змінюють котячі туалети та підгодовують вихованців, коли офіс зачинений.

Закон і Бізнес