.
З початку запуску у Кабінеті водія для бізнесу зареєструвались і скористались послугами понад одна тисяча юридичних осіб. Інноваційний онлайн-сервіс зручний у користуванні та стає все більш популярним.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на МВС.
Кабінет водія для бізнесу успішно функціонує майже 3 місяці. За цей час через онлайн-функціонал було подано майже 6 тисяч заявок на призначення належного користувача, з них успішно призначено понад 3500. Ці дані свідчать про те, що Кабінет водія для бізнесу демонструє свою ефективність і успішно використовується юридичними компаніями.
У Кабінеті водія для бізнесу доступні наступні функції:
- Перегляд автопарку компанії: система відображає марку, номер автомобіля, страховий поліс і належного користувача.
- Призначення належного користувача: система дозволяє призначати відповідальних осіб для кожного транспортного засобу.
- Призначення відповідальної особи за ведення кабінету юридичної особи (1 користувач).
- Отримання інформації про статус замовлених послуг.
Аби скористатись перевагами онлайн-функціонала для бізнесу, спочатку необхідно зареєструватись. Для цього потрібно пройти авторизацію під електронною печаткою підприємства. Після входу в систему, власники мають можливість призначити адміністратора, який буде керувати Кабінетом від імені компанії.
Як призначити належного користувача в Кабінеті водія для бізнесу:
- Відповідальна особа обирає у Кабінеті водія для бізнесу транспортний засіб, заповнює необхідні дані та підписує заявку.
- Фізична особа, яку призначають належним користувачем, погоджує дані у своєму Електронному кабінеті водія.
- Заявка опрацьовується сервісним центром МВС, після чого у Кабінеті водія для бізнесу оновиться статус.