.
Управління з питань реклами КМДА виграло справу у Верховному Суді щодо недопущення продовження строку дії погоджень на рекламні засоби на мостах. Йдеться про 54 конструкції окремого суб’єкта господарювання
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на КМДА.
Про це повідомила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.
«Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Завдяки злагодженій роботі юристів Управління з питань реклами та об’єктивності й неупередженості суддів, які розглядали справу, не допущено продовження строку дії документів на розміщення конструкцій суб’єкта господарювання у непередбачених для цього місцях. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою. Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція – на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані», – заявила О.Поліщук.
Майже всі конструкції з мостів на транспортних розв’язках уже демонтовані, і відповідні роботи тривають.
Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон, а також розширення нульової зони, тобто тієї, де реклама не може розміщуватись. До нульової зони віднесені не тільки історичний центр міста, але й транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Реалізуючи вимоги цих Правил, із територій транспортних розв’язок із 2018 року демонтували близько 2 000 конструкцій.