Натисніть на зображення, аби підписатися на телеграм-канал «ЗіБ» та знати більше про новини судової системи.
Очікування протягом 8 годин у коридорі ВККС (це про глибоку повагу до судді) та 2 годин засідання пленарного складу Комісії дали підстави для роздумів.
1. Метою судової реформи у її перманентному стані є штучне створення покірних суддів, які будуть говорити лише тоді і тільки те, що їм дозволять. (Питання тоді, а чим власне гірші «судді Януковича», яких члени комісії звинувачують у відсутності незалежності ?!)
2. Запит на проведення реформи формується не суспільством, а певними структурами на внутрішньому рівні, які повністю підзвітні структурам зовнішнім (інформація з просторів інтернету).
3. Гасло «формування незалежного суду» є виключно прикриттям для досягнення протилежної цілі шляхом тримання у постійному страху судді, що його звільнять з посади, якщо він не буде відповідати «правильним» критеріям (інформація також з просторів …).
4. «Правильні» критерії - дивись у пункті 1.
5. Повне незнання членами Комісії не те що профільного закону, а навіть власного регламенту або ж знання - та свідоме їх порушення (думка стороннього спостерігача, який мав сміливість поділитися нею зі мною).
6. Приведення ГРД якоїсь там практики ЄСПЛ з розумним виглядом і з повним розумінням, що вона є нерелевантною у конкретній справі. Однак, члени Комісії не вдаються до аналізу таких дрібниць. (Моє власне емпіричне дослідження).
7. Повне нехтування вимогами ЗУ «Про захист персональних даних» як з приводу конфіденційної інформації щодо судді, так і його близьких осіб.
8. Збір Комісією інформації з обмеженим доступом, який не відповідає меті проведення оцінювання та свідчить про непропорційне втручання в право на повагу до приватного життя судді та його близьких осіб,
9. Перетворення ГРД на орган досудового розслідування, а формат участі грд у засіданні Комісії на статус прокурора у підтриманні «державного» обвинувачення.
10. Члени Комісії встановлюють показники недоброчесності, які по своїй суті порушують принцип верховенства права, правову визначеність, принцип належного врядування субʼєкта владних повноважень.
11. Комісія здійснює перегляд законності актів індивідуальної дії, які видала ця ж сама Комісія у іншому складі, а також актів ВРП та Президента.
12. Члени Комісії висловлюють сміливі міркування щодо «використання родинних та інших звʼязків суддею при призначенні на посаду» і при цьому родичі цих членів беруть участь у конкурсі в апеляційні суди.
13. У засіданні бере участь член, щодо якого уповноважені органи надають інформацію щодо наявності у нього паспорта громадянина РФ, і члени комісії впевнено розповідають судді про неетичність його поїздок та спілкування з близькою особою, яка знаходиться на тимчасово окупованій території АРК (при цьому суддя не порушує жодного закону).
14. Член ВРП, який повинен буде розглядати в майбутньому рішення Комісії (подання про звільнення), висловлює публічно власну думку щодо цього рішення, демонструючи неприкрите задоволення.
15. Невстановлена особа з ВРП надає організації автолюбителів (членом якої він був, та залишається всією душею і тілом) службову інформацію «такого то числа на електронну пошту врп надійшли пояснення судді такого змісту..».
16. У членів ВККС, ГРД і того напрочуд кмітливого члена ВРП не виникає обґрунтованого сумніву щодо їх доброчесності, професійної компетентності і відповідності їх займаній посаді та у звʼязку з цим «моральної дилеми» або «стресової ситуації» (виражаючись термінологією члена грд)?!
Далі буде…