Закон і Бізнес


Реєстр осіб зниклих безвісти: від повідомлення до витягу


.

30.10.2023 12:14
1230

Первинна інформація до Реєстру, як правило вноситься органами Національної поліції. Для цього рідні зниклої безвісти особи мають подати заяву до територіального підрозділу Нацполіції.


Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на МВС.

При зверненні до правоохоронців заявнику необхідно мати:

- паспорт;

- документи, що підтверджують родинні стосунки із безвісти зниклою людиною;

- сповіщення військової частини про зникнення військовослужбовця (за можливості)

- витяг з акту службового розслідування (за можливості).

Після цього поліцейські реєструють кримінальне провадження, а інформація про зниклу безвісти за особливих обставин особу надходить до Реєстру.

Для отримання витягу з Реєстру необхідно звернутися до МВС– за допомогою електронної пошти або надати письмове звернення. Усі запити про отримання витягів розглядаються та опрацьовуються співробітниками МВС.

Першочергово перед подачею заяви на витяг з Реєстру доцільно переглянути на сайті МВС в розділі «Зниклі громадяни та діти» інформацію про перебування в розшуку зниклої особи за категорією «зниклий безвісти». Оскільки за відсутності інформації про розшук, відомості в Реєстрі теж будуть відсутніми. В такому випадку необхідно звернутись до органу досудового розслідування в якому перебуває кримінальне провадження для встановлення причини не оголошення зниклого в розшук.

У разі виникнення питань можна звернутися на гарячу лінію 0800-103-333.

Закон і Бізнес