.
Ухвалено постанови №1215 та №749 про довірчі послуги. Акти визначать вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах, а також урегулюють правила проведення оцінки відповідності у сфері довірчих послуг.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на КМУ.
Постанова №749 визначає вимоги використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державних установах. Зокрема, кваліфікованих електронних підписів та печаток для реалізації повноважень, пов’язаних із набуттям, зміною чи припиненням прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб. А також використання вдосконалених електронних підписів та печаток для підготовки, погодження та підписання проектів електронних документів.
Завдяки ухваленій постанові №1215 буде врегульовано оцінку відповідності до європейських та міжнародних стандартів. Зокрема, надавачі довірчих послуг зможуть пройти процедуру оцінки відповідності вимогам до кваліфікованих надавачів та послуг в іноземному органі з оцінки відповідності. Отримані аудиторські звіти визнаватимуть в Україні.
Це дозволить надавачам довірчих послуг отримати альтернативу атестата відповідності системи захисту інформації, яку видають в Адміністрації Держспецзв’язку.