Голова НАДС поділилася «відкриттями» і шаблонами
.
Більше 30 років незалежності інститут публічної служби в Україні оцінювали шаблонно. Весь публічний сектор окреслювали червоні лінії стереотипів. Наділяючи його за підсумками мінімальними показниками довіри.
Таку думку висловила голова НАДС Наталія Алюшина у авторському блозі.
«Громадський скепсис гальмував спроби її реформування, цементуючи консервативність. Ця ситуація дозволяла системі зберігати певний рівень ефективності, але обмежувала трансформації. Натомість – провокувала структурні та функціональні деформації, - вважає чиновник. - Повномасштабна війна змусила українців переосмислити значущість соціальних інститутів держави».
На думку Н.Алюшиної, за рік війни країна переконалася, що у системі державної влади існує певна кількість кваліфікованих менеджерів, здатних діяти ефективно в умовах форс-мажору. Це «відкриття» розірвало низку класичних шаблонів. Серед них – закритість держслужби, орієнтація на процес, а не результат, тощо.
Для багатьох громадян стало несподіванкою те, що публічний сектор вже кілька років – найпрозоріший на ринку праці. Оскільки головний міф держслужби полягає у тому, що кадрову політику там визначає «кумівство».
З повним баченням голови НАДС відношення громадян до державної служби можна ознайомитися за посиланням.