У поданні до Конституційного Суду України скаржник хоче оспорити правомірність делегування Уряду права корегувати зарплату працівників прокуратури з огляду на фінансові можливості держави.
Як повідомили «ЗіБ» в прес-службі КСУ, 31 жовтня о 10:30 Другий сенат Конституційного Суду України на пленарному засіданні у формі письмового провадження розпочне розгляд справи за конституційною скаргою Станіслава Мироненка щодо відповідності Конституції України положень абзацу третього пункту 9 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» від 28.12.2014 № 80-VIII, пункту 11 розділу «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2016 рік» від 25.12.2015 № 928-VІІІ.
У конституційній скарзі автор наголошує на невідповідності Конституції України оспорюваних положень законів № 80 та № 928 у частині застосування норм і положень частини другої статті 33, статті 81 Закону України «Про прокуратуру» від 14 .10.2014 № 1697–VII у порядку та розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України, виходячи з наявних фінансових ресурсів державного і місцевих бюджетів та бюджету Фонду соціального страхування України.
Скаржник вважає, що оспорювані положення Закону № 80, Закону № 928, Постанови та додатка 3 до неї суперечать вимогам статей 1, 3, 6, частини першої статті 8, частини третьої статті 22, частини четвертої статті 43, частини другої статті 131-1 Конституції України, оскільки внаслідок їх застосування у остаточному судовому рішенні, прийнятому у справі автора клопотання, зазнали порушень такі гарантовані Конституцією України права, як право на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом (частина четверта статті 43 Конституції України), та «право на недопущення звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод при прийнятті нових законів» (частина третя статті 22 Конституції України).
Суб’єкт права на конституційну скаргу зауважує, що надання Законом № 80 та Законом № 928 повноважень Кабінету Міністрів України вирішувати своїми актами питання, які мають врегульовуватися лише законами України, а саме визначення порядку та розмірів заробітної плати прокурорів, порушує засади поділу державної влади в Україні на законодавчу, виконавчу та судову, не відповідає принципу правової визначеності як елементу принципу верховенства права та гарантіям незалежності прокурорів, а також створює загрозу для функціонування системи прокуратури в цілому.