
Послуги, які надаються Апеляційним судом Полтавської області учасникам судового процесу, завдяки функціонуванню системи «ЕЛЕКТРОННИЙ СУД»:
1) Функціонал на веб-сторінці Апеляційного суду Полтавської області на офіційному порталі «Судова влада України» ( ) - «Список справ, призначених до розгляду», через який можна дізнатися про місце, дату і час проведення судового засідання. Інформація про призначення судових справ до розгляду автоматично розміщується на сайті суду безпосередньо із системи документообігу. Задавши необхідні параметри пошуку, відвідувачі сайту можуть швидко знайти необхідну їм справу.
2) Функціонал на веб-сторінці Апеляційного суду Полтавської області на офіційному порталі «Судова влада України» (
3) Н адсила ння учасникам судового процесу процесуальн их документ ів в електронному вигляді паралельно з документами у паперовому вигляді.
Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:
1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою:
2. Подати до суду відповідну
4) Надсилання повісток про виклик до суду у вигляді СМС-повідомлень, що передбачено ч.6 ст.74 ЦПК України, ст..135 КПК України .
Для отримання повісток про виклик до суду у вигляді СМС-повідомлення потрібно:
– подати до суду відповідну
Крім того, відповідно до ст.158-1 ЦПК України та ст.ст.232, 336 КПК України учасники судового процесу під час розгляду справ у судах апеляційної інстанції мають право брати участь у засіданнях дистанційно – у режимі відеоконференції. Для цього учаснику судового процесу необхідно подати суду клопотання про участь у судовому засіданні в режимі відео конференції. У разі, якщо особа, яка подала таке клопотання, з’явилася до зали судового засідання, така особа бере участь у судовому засіданні в загальному порядку.