Закон і Бізнес


«Зроблено в Китаї»


№49 (1139) 07.12—13.12.2013
2880

Китайські підприємці зможуть отримувати прибуток від фірмових товарів творців британського серіалу «Абатство Даунтон». Як виявилось, торговий знак Downton уже давно зареєстрований на території Піднебесної.


Творці британського серіалу «Абатство Даунтон» отримують величезний прибуток від фільму, повідомляє Corporate Counsel. Це досягається за рахунок того, що у Великій Британії і США виготовляються фірмові товари з назвою серіалу: косметика, одяг, прикраси і навіть колекція вин. Проте продюсери багатосерійного фільму упустили одну деталь: на китайському ринку вже існує товарний знак Downton.

Виявляється, якісь китайські підприємці зареєстрували Downton на території КНР. «Ці люди не мають жодного стосунку до шоу, зате вони перші пішли у відповідне відомство з цим товарним знаком», — пояснює Кенін Лі, партнер юридичної фірми з Шанхаю. А це означає, що тепер китайські підприємці, а не британські продюсери, можуть отримувати прибуток від використання бренду.

Експерт у сфері торгівлі Стівен Берд назвав цю ситуацію «ганьбою» для уряду Великої Британії, який, за його словами «недавно вихвалявся, що 160 млн чоловік у Китаї дивляться серіал «Абатство Даунтон».

Імена китайських бізнесменів, які володіють знаком, чи назви афілійованих з ними компаній, не називаються.