Згідно з опитуванням, проведеним у 2014 році, 37% європейців ніколи не залишали межі країни проживання.
Франція пропонує встановити в Євросоюзі поріг цін на авіаперельоти. Чи підтримають інші країни ініціативу і чи допоможе вона скоротити шкідливі викиди?
Так, днями міністр транспорту Франції Клеман Боне виступив із пропозицією до ЄС запровадити поріг цін на авіаперельоти для скорочення викидів вуглекислого газу, пише «Закон і Бізнес» із посиланням на Euronews.
Він заявив, що має намір «боротися із соціальним та екологічним демпінгом», додавши, що «квитки на літак за 10 євро — це неприпустимо», маючи на увазі тарифи лоукостерів. За словами міністра, вони «не відображають ціну, яку платить планета».
На думку експертів, будь-які заходи, які зобов’язують авіакомпанії платити за ті витрати, які несе екологія, є гарними. Але при цьому слід боротися в першу чергу з пасажирами, які часто літають. А встановлення мінімальних цін на квитки не змусить представників еліти утриматись від польотів.
За даними дослідження, опублікованого НУО Possible, яке займається питаннями клімату, половину всіх авіапоїздок у Франції здійснюють лише 2% французів. 70% всіх перельотів у Британії припадає на 15% її жителів. А 8% нідерландців здійснюють 42% усіх польотів у країні.
Згідно з липневим звітом «Грінпіс», квитки на потяги в Європі в середньому вдвічі дорожчі, ніж на літаки. Зі 112 найбільш популярних залізничних маршрутів, які проаналізували експерти, лише 12 були визнані швидкими, надійними і при цьому дешевшими, ніж авіарейси.
У самій же Франції у травні цього року було запроваджено заборону на деякі внутрішні рейси. Під нього потрапили ті, які можна було замінити переїздом на поїздах тривалістю менше 2,5 год. Але через те, що поїзди не ходять пізно вночі, в результаті заборона поширилася лише на 3 маршрути — з Парижа (Орлі) до Бордо, Ліону та Нанту.