Закон і Бізнес


Непристойна реклама


У цій рекламі Audi деякі критики вбачили сексуальний підтекст. Компанія вибачилася і відмовилася від її використання.

№7 (1565) 19.02—25.02.2022
2404

У захисті суспільної моралі є прогалини, що згубно позначаються на вихованні дітей. Зокрема, йдеться про розповсюдження матеріалів сексуального чи еротичного характеру.


Одну із таких прогалин парламент закрив, схваливши зміни до закону «Про захист суспільної моралі» (проект №5330-1). До другого читання він зазнав суттєвих змін, оскільки нардепи виклали у новій редакції ст.7 цього закону, уточнивши перелік заборон, які мають захистити дітей від негативного впливу сексуальної або еротичної продукції.

Зокрема, тепер забороняється використання у такій продукції образів дітей, а також створення та розповсюдження візуального запису образу дитини, зробленого у будь-який спосіб, зокрема фотографуванням, записом фільму та/або відеозаписом сексуального чи еротичного характеру.

Уточнено й перелік навчальних закладів, поблизу яких забороняється розміщувати місця для аморальної реклами. Зокрема, її дозволять розташовувати «з пристойним зовнішнім оформленням, максимально віддалено від місць масового відпочинку, закладів освіти, пам'яток історії й культури, сакральних і ритуальних об'єктів та військових частин».

Щоправда, визначати, чи є відстань «максимально віддаленою» будуть органи місцевої влади та інші державні органи на свій розсуд, але в порядку, визначеному Кабміном.