Закон і Бізнес


Не сідай за кермо!


№5 (1563) 05.02—11.02.2022
2207

Після тютюнової продукції тепер ще одні виробники повинні будуть відштовхувати покупців від своєї продукції. Правда, поки що написами на рекламі.


Ідеться про автовиробників, для яких з 1 березня у Франції діють нові вимоги. Вони мають закликати покупців ходити пішки або користуватися громадським транспортом, пише «Европульс».

Форму подачі «антиреклами» суворо регламентовано. Але можна обрати з 3 варіантів: «Задумайтеся, перш ніж поїхати на автомобілі»; «Для коротких поїздок вибирайте велосипед або йдіть пішки»; «Для регулярних поїздок користуйтеся громадським транспортом».

Вимога поширюється на всі види реклами: від роликів на телебаченні до банерів у Інтернеті. Штраф за порушення цього правила сягатиме €50 тис.