Закон і Бізнес


Бездоріжжя за наш кошт


.

№41 (1547) 09.10—20.10.2021
2257

Проблема перевантаження доріг в Україні на сьогодні призводить до того, що більше 1,5 мільйонів вантажівок щодня безжально руйнують та зношують дорожні покриття. За шкоду від коліс вантажівок в однаковій мірі сплачують і власники легкових авто, які не «б`ють» по дорогам. Як же вирішити питання кореляції плати за користування дорогами?


Кабмін вніс на розгляд Парламенту законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо плати за використання автомобільних доріг загального користування» (№6087). Він передбачає встановлення більшої плати за користування автомобільними дорогами державного значення транспортними засобами повною масою 12 т і більше, незалежно від країни реєстрації такого транспорту 

Перелік доріг або їх окремих ділянок, за проїзд якими потрібно вносити оплату та сам розмір плати буде встановлюватися Кабміном. Перелік «платних доріг» щороку переглядатиметься до 1 липня.

Крім цього, проект передбачає запровадження системи контролю за рухом транспортних засобів та введення електронної системи плати за користування дорогами. Втім, оскільки нардепи теж їздять за кермом, є надія, що вони самі собі не збільшать плату за дорогу. Або, не виключено, додадуть себе у перелік пільговиків.

Перелік доріг або їх окремих ділянок, за проїзд якими потрібно вносити оплату та сам розмір плати буде встановлюватися Кабміном. Перелік «платних доріг» щороку переглядатиметься до 1 липня.

Крім цього, проект передбачає запровадження системи контролю за рухом транспортних засобів та введення електронної системи плати за користування дорогами. Втім, оскільки нардепи теж їздять за кермом, є надія, що вони самі собі не збільшать плату за дорогу. Або, не виключено, додадуть себе у перелік пільговиків.