Закон і Бізнес


Образа за образ


.

№41 (1547) 09.10—20.10.2021
2197

Для просування продукції виробники часто використовують образи знаменитостей, щоб у споживача виникло бажання наслідувати звички кумира. Правда, іноді це роблять без згоди самої «зірки».


Так, на сайтах литовської компанії Mediatonas UAB були розміщені матеріали з фейковим інтерв’ю актора і режисера Клінта Іствуда, де він підтримує медичний канабіс, повідомляє New York Times.

Володара «Оскара» обурило таке довільне поводження з його образом, і він подав два позови до федерального суду в Лос-Анджелесі. Тим більше, що в онлайн-статті стверджувалося, що він нібито підтримує їх товар. Насправді інтерв’ю було сфальсифіковано під телешоу «Сегодня», в якому К.Іствуд дійсно брав участь.

Спочатку відповідачами були компанії, продукція яких рекламувалася на статті. Але пізніше юристи змінили позов, пред’явивши його Mediatonas UAB — компанії, якій належать самі сайти, де були опубліковані фейкові матеріали.

Суддя Окружного суду в Центральному окрузі Каліфорнії виніс рішення за замовчуванням після того, як Mediatonas UAB не відповіла на повістку. Тепер відповідач повинен сплатити акторові $6,1 млн за неналежне використання його образу.